Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי שרשור שבו כתוב ש"העיריה מודיעה" אבל זה נשמע לי מוזר:

העיריה תתקשר הביתה לכל בעלי התו האזורי ותודיע להם שפג תוקפו?!

יותר סביר שיום אחד פשוט אקבל דוח וזו תהיה הדרך של העיריה להודיע לי.

חיפשתי באתר של העיריה ולא מצאתי.

איפה אפשר לקבל תשובה מהימנה ומרגיעה?

תודה!

פורסם

בדרך כלל, תפורסם ידיעה מטעם העירייה, בעיתונים ובמקומונים על החלפת התווים (זה יוצא כל שנתיים, שלוש).

העירייה לא תתקשר לאף אחד, אל תדאג, אבל היא כן תדאג להודיע על כך.

אם יש לך ספק, נסה לברר כאן : http://www.tel-aviv.gov.il/Tolive/Transportation/Pages/LocalTav.aspx

alfa 156 2.5.

פורסם

יש לך תו זמני או קבוע?

אם הוא זמני, כתוב עליו תאריך התפוגה ואתה מחדש אותו עם הצגת חידוש חוזה שכירות\ ליסינג.

אני עדיין רואה ברחובות מכוניות עם תוים קבועים מ2005 כך שב6 שנים האחרונות כנראה שלא התבצעה החלפה המונית (שזה מהלך די מטורף מצד העיריה להחליף מאות אלפי תוים, גם ככה התורים שם לפעמים ארוכים אלא אם אתה מגיע ב7:53 בבוקר)

×
×
  • תוכן חדש...