Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי מאזדה 3 שנת 2008.

להפתעתי גיליתי שהמערכת המקורית שברכב לא קוראת MP3, אלא רק CD.

 

אני מעוניין בכמה דברים , ומחפש את הפתרון הכי אלגנטי (ועדיף כמובן גם זול) :

 

1 - להוסיף אופציה לקריאת MP3.

2 - דיבורית Bluetooth לאייפון.

 

עד כמה שאני מבין, יש כמה אופציות:

1 - להחליף את כל הפאנל בפאנל מקורי, חדש יותר, של מאזדה.

2 - להחליף / להוסיף מערכת נפרדת, שתחליף את המערכת המקורית או תמוקם במקום אחר (נניח במקום המאפרה) כך שהיא תהיה הפעילה ברכב.

3 - לחבר לכניסת ה- MEDIA במערכת המקורית איפוד או אייפון. יש ברכב הכנה לחיבור (כך לפחות זה נראה) ורק צריך לסלול את החוטים מהמערכת למיקום ההכנה. ואז בעצם לחבר את האייפוד לכניסת ה- MEDIA במערכת.

4 - דיבורית BT - בנפרד, נניח של PARROT.

5 - להתקין מערכת יקרה יותר, במקום / בנוסף למקורית, כך שתכיל בתוכה גם דיבורית BT ( ראיתי שלפיוניר יש מערכות כאלו, אם כי יקרות למדי).

 

אם מישהו שרד את ההודעה הארוכה, אשמח אם תמליצו על הדרך הכי אלגנטית ונכונה לפתור את הבעיה.

 

תודה

 

דוד

פורסם

הקטע עם מאזדות, זה שהתצוגה שלהן (מזגן, רדיו וכו) קשורה ישירות לרדיו. אם אתה מפרק את הרדיו, התצוגה נהיית לא פעילה (לפחות לגבי דגמי 2005 אני משוכנע בזה, לגבי 08' אני לא 100% סגור על זה, ואשמח אם יוכלו לתקן אותי).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בדגמי 2008 אין בעיה של התצוגה,כי זה קונקטור מופרד, לעומת דגמי04-05.

מה התקציב שאתה מוכן להשקיע?

אתה יכול לקנות רדיו דיסק עם BT ב300 שקל +מתאם פלסטיק ב250 בערך,וסה"כ יעלה לך 600-700 עם עבודה.

אתה יכול לקנות מתאם למערכת +דיבורית בנפרד.

תלוי בתקציב.

פורסם

אין לי בעיה להשקיע בזה כסף. כמובן שלא אלפי שקלים.

השאלה היא איך אני פותר את הבעיה בצורה היפה והאלגנטית ביותר.

מתאם פלסטיק - נכנס במקום איזה חלק בפאנל של הרכב?

 

ראיתי רדיו דיסקים עם BT ושליטה על הטלפון שעולים 3000 ומעלה. יש כאלו גם זולים יותר?

רדיו דיסק כזה עונה לי על כל הצרכים? גם מערכת טובה וגם דיבורית מלאה?

 

תודה על התשובות :)

דוד

פורסם

לפי דעתי, הצורה הכי יפה שלא מכערת את פנים הרכב היא,קניית מתאם למערכת (700 ש"ח בערך).המתאם מתחבר למערכת המקורית. למתאם יש כניסת USB והוא נסתר,ככה שאתה לא עושה שום שינוי במערכת.

בנוסף תקנה לך דיבורית בנפרד (היום המחירים ברצפה) וסגרת את הסיפור.

אם יש אופציה לדיבורית עם כניסת USB ןAUX זה גם נשמע כמו אופצייה טובה.

אתה גם יכול לקנות רדיו דיסק ב400 שקל עם דיבורית,(כמו שאני קניתי ליונדאי שלי) +מתאם שעולה בערך 250 ש"ח (חתיכת פלסטיק שיושבת היכן שהמערכת המקורית יושבת). אני אישית חושב שזה מכער את פנים הרכב,אבל זאת רק דעתי.

בכל מקרה אצלי במאזדה שמתי דאבל דין.

×
×
  • תוכן חדש...