Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סנדת prodrive הציע שיפורים ל-WRX שהיו מאושרים על ידי היבואן באנגליה ובתקופה מוקדמת יותר, גם פה בארץ. הקיט כלל: שינויים במערכת הפלטה כולל דוד אחורי חלופי, כיוונון שונה של ה-ECU ואינטרקולר שונה\גדול יותר. כל זה הביא להספק של כ-270 כ"ס ומומנט גבוה יותר משל ה-STI המקבילה (!). משאבת הדלק לא הוחלפה.

 

בוא נעשה סדר......

 

בקיטים של פרודרייב שהגיעו לארץ (וגם בחו"ל) כן הוחלפה משאבת הדלק ל- wallbro 255 !

 

ואכן, משאבה זו היא הטובה ביותר שיש לקנות בסכום סביר והיא עונה על רוב הדרישות (עד שמשתגעים).

 

ADI -

ה- BOSCH 044 אומנם גדולה יותר אבל היא לא קשורה להספקים שפותח הת'רד מדבר עליהם.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא לא אני לא מתחייב לשיפורים,

אני רק שאלתי בעלי נסיון ככה מראש רציתי לדעת בערך מה האוטו הזה באמת.

כשאני אקנה אני אראה בשטח מה צריך לעשות.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

לא הבנתי, בפורום ייעוץ ברכישה רשמת שקנית היום טוסון לא?

כמו שרשמתי בהתחלה, אחרי שתקנה WRX תחזור...

פורסם

קנינו טוסון כן אבל זה בעיקר להורים,

לגבי ה WRX אני מתכנן את זה לתקופה הקרובה אבל לא מחר בבוקר יעני,

טוב אז כמו שאמרתה עדיף שנקשור אותה בחנייה אחר כך אחזור ובגדול,

תודה.

 

מישהוא יש לו WRX 2004 שמורה למכירה?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

אחרי שתקנה WRX תחזור להיתייעץ כי כמו שרשמתי לך מקודם, הסיכוי למצוא אחת שלא החליפו לה כלום הולך ופוחת ככל שאתה יורד בשנתון.

 

בהצלחה ותיתחדש על הטוסון.

פורסם

מישהוא יש לו WRX 2004 שמורה למכירה?

יש WRX2003 למכירה , מצב חדש , פרודרייב , סטנדרטית, מחיר מעל המחירון !

פורסם

אני גם רציתי GT לטעמי היא יותר "אימפרזה טורבו" מWRX

אבל הGT פשוט אוטו ישן, אני חיפשתי משהו יותר חדיש

הWRX נראית כמו רכב מנהלים בפנים בהשוואה לGT

וכמו שאמרו WRX פרודרייב הגיע עם משאבה Wallbro כמו אצלי

המנוע אצלי סטנדרטי לחלוטין

מה שהחלפתי זה רק דאון פייפ בניה ללא ממיר

UP PIPE של STI

וביטול ממיר

 

הרכב נוסע מצויין זה בעיקרון הדברים שמומלץ להחליף

 

בקשר לECU יש כמה תוכנות שעושות את העבודה מצוין והכי חשוב באמינות !!

פורסם
אביחי איזה שנה אצלך ה WRX ?

ואיך היא אתה מרוצה ממנה?

 

הרכב שנת 2003

בדיוק אחרי שנה עם הרכב אין תלונות!

מרוצה מאוד, הבעיה היחידה שהיתה לי זאת אחת המחלות הידועות משאבת הגה כח!

מבחינת דלק 98 התכוננתי לזה מראש ותאמת זה לא כזה גרוע כמו שאומרים

הטיפולים סבירים , כל 7 אלף ק"מ , השמן מנוע עולה 300 שקל ל4 ליטר (300V)

הברקסים המקוריים לא משהו..

עוד שאלות ? :)

פורסם
את כמות הWRX שלא שיפרו בהן כלום אפשר לספור על יד אחת :lol:

מקסימום חזרו לסטאנדרט ורושמים "סטאנדרטית לגמרי".

 

קודם כל תימצא אחת ואז תחזור, הסיכוי שהיא תיהיה מקורית לחלוטין נמוך (יש, אבל נמוך) כמו כן זה שאתה חושב שצריכת הדלק של האימפרזה זה סטיגמות זו זכותך אבל אני מבטיח לך שלא.

 

 

שלי עם 50,000 ק"מ ומקורית לגמרי,ללא שום שיפור ושום תאונה, ככה שיש עוד תקווה... :)

 

לגבי צריכת הדלק, 1ל8 זה נורמלי לחלוטין ואפשרי ללא שום בעיה.

 

בכל אופן לאחר ניסיון מקיף עם GT וWRX הGT אכן מהנה יותר לנהיגה (אבל הWRX הרבה יותר אוטו)

 

בהצלחה.

STI 2004

 

 


×
×
  • תוכן חדש...