Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות בנוגע לביטוח מקיף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי רנו קליאו שנת 2001, כאשר מחירון הרכב הוא בסביבות 14K.

הגיע הזמן לחדש את הביטוח ואני מתלבט האם לבטח חובה+צד ג' או לרכוש ביטוח מקיף.

לפי מה שביררתי עד עתה, ההפרש בין מקיף ל-ג הוא בסביבות 1500 ש"ח (חובה+ג=2500, מקיף=4000).

היות ואני סטודנט, מקרה של גניבה יהווה עבורי בעיה קשה (אין לי כסף מיותר לרכב חדש), אך מצד שני ערך הפרמיה ביחס לשווי הרכב הוא מאוד גבוה.

 

אני ממש בהתלבטות קשה, מה הייתם ממליצים?

פורסם

%10 משווי הרכב זה באמת הרבה

 

אני אישית לא היתי מבטח אוטו ב 14 אלף ביטוח מקיף

הרנו קליאו לא כזאת מציאה לגנבים ולא נראה לי שגם מושך גנבים, אולי המערכת בפנים אם יש.

 

בסופו של יום זאת בחירה שלך אם לעשות מקיף או לא

פורסם

אני לא חושב ששווה לך לבטח רכב ששווה 14K ש"ח,

 

שים קודן טוב , מנעול הגה, מערכת אזעקה טובה, ותתיעץ את המתקין על עוד מערכות מיגון,

 

אני אישית נוסע על רכב ששווה במחירון 38 אלף ואין לי ביטוח מקיף, השנה החלטתי שזהו, רק חובה וצד ג.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

אל תשכח שהמקיף אינו רק נגד גניבות. מספיק שמישהו יכנס בך בחניה ויסתלק ויהיה לך נזק של 3,000-5,000 ש"ח, ומדובר בתסריט כלל לא הזוי. שלא לדבר על אובדן מוחלט במקרה של נזק בסדר גודל של 7,000 ש"ח. האם יהיה בידך הסכום הדרוש לתיקון נזקים כאלה? דווקא כיון שאין לך הרזרבה הדרושה אתה צריך לבטח את עצמך.

עםז את אולי כדאי לך לבדוק את האפשרות להפחית את הפרמיה תמורת הגדלת ההשתתפות העצמית, כך שתערב את הביטוח רק במקרה של נזק גדול.

וכמובן - בדוק את אפשרויות הביטוח בכמה חברות וסוכנויות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ב1500 שקל האלה אתה יכול לקנות מנעול הגה טוב ואזעקת ביפר.

ברור שמנעול הגה אפשר להתגבר עליו אבל זה מרתיע..

ובוא נגיד שאם הרכב לא "הוזמן" סביר להניח שיחפשו קליאו אחרת וידלגו על שלך.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

מנעול הגה זה קשקוש.

 

חותכים את ההגה עצמו תוך 10 שניות ונוסעים.

 

הרכב לא גניב בעליל, לדעתי אפשר לשקול בחיוב לוותר על המקיף.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

4000K עבור ביטוח מקיף לרכב שמחירו 14K הוא מחיר יקר.

לדעתי מספיק חובה +צד ג, קודן.

בסופו של דבר זו החלטה שלך, אבל לדעתי זה מיותר.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
שלום לכולם,

 

ברשותי רנו קליאו שנת 2001, כאשר מחירון הרכב הוא בסביבות 14K.

הגיע הזמן לחדש את הביטוח ואני מתלבט האם לבטח חובה+צד ג' או לרכוש ביטוח מקיף.

לפי מה שביררתי עד עתה, ההפרש בין מקיף ל-ג הוא בסביבות 1500 ש"ח (חובה+ג=2500, מקיף=4000).

היות ואני סטודנט, מקרה של גניבה יהווה עבורי בעיה קשה (אין לי כסף מיותר לרכב חדש), אך מצד שני ערך הפרמיה ביחס לשווי הרכב הוא מאוד גבוה.

 

אני ממש בהתלבטות קשה, מה הייתם ממליצים?

 

החשבון הוא פשוט: 1500 שקל (להלן: ההפרש) הם תוספת של 125 ש"ח בחודש.

 

האם אתה מוכן להוסיף 125 שח לחודש לעלות הביטוח של הרכב ו"לישון בשקט" ? (או שאתה מעדיף לקחת את הסיכון של גניבה או נזק לרכב, לא בהכרח תאונה חלילה, שעלולים להשאיר אותך בלי רכב או עם עלויות תיקון מאוד גבוהות).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...