Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אני רואה שלחתולים באמת יש טעם במכוניות כי על שלי הם גם טיפסו בהמוניהם ("יתרון" של חניה מקורה). כמה שפריצים הגונים של ג'ל דוחה חתולים, טכסי מאגיה שחורה ויונה שחוטה שפיזרתי על החניה נפתרו מהם, בערך אבל אני עדיין מתעורר מדי פעם בבוקר ורואה סימן של כפות ידיים ככה באמצע השמשה להזכיר לי מי הבוס :)

 

הרכב נראה מדליק, תהנה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמה שפריצים הגונים של ג'ל דוחה חתולים

 

איך נקרא הג'ל?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

איזה חומר שמת על הצמיגים ?

שהוצאתי את רכבי מהחברה הצמיגים היו פשוט זוהרים, שחור מבריק , עם סיליקון כולשהו כנראה,

ואני עד היום לא מצליח להגיע לאותה התוצאה

פורסם

חידוש.

תמצא לי קליאו MK1 אחת בלי הגה מקולף או קירקוש בתא הנוסעים ואסדר לך סופ"ש בצימר עם משה קרסו.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
חידוש.

תמצא לי קליאו MK1 אחת בלי הגה מקולף או קירקוש בתא הנוסעים ואסדר לך סופ"ש בצימר עם משה קרסו.

 

קירקוש בתא נוסעים ? לא מכיר את התופעה לפחות לא אצלי

פורסם

אני לא מדבר על נסיעה בכביש חלק וחדש, בכביש עם קצת שיבושים יש דממה בתא הנוסעים?

אצלי למשל יש קירקושון מכיוון הדשבורד, הזזה קטנה של הקונסולה המרכזית (איפה שהשעון) והוא נעלם, רק כדי לחזור אחרי כמה ימים. :)

את האמת הוא הופיעה לא מזמן, אבל חשבתי שאני החריג וששאר הMK1 מקרקשות להן בכיף.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אני לא מדבר על נסיעה בכביש חלק וחדש, בכביש עם קצת שיבושים יש דממה בתא הנוסעים?

אצלי למשל יש קירקושון מכיוון הדשבורד, הזזה קטנה של הקונסולה המרכזית (איפה שהשעון) והוא נעלם, רק כדי לחזור אחרי כמה ימים. :)

את האמת הוא הופיעה לא מזמן, אבל חשבתי שאני החריג וששאר הMK1 מקרקשות להן בכיף.

 

לא דממה אבל אין רעשים של פלסטיק מקרקש

אתה עם בולמים מקוריים ?

ולגבי השעון מה נעלם ? השעה?

פורסם
איזה חומר שמת על הצמיגים ?

שהוצאתי את רכבי מהחברה הצמיגים היו פשוט זוהרים, שחור מבריק , עם סיליקון כולשהו כנראה,

ואני עד היום לא מצליח להגיע לאותה התוצאה

 

שטיפה טובה עם שמפו לרכב ומים בעזרת מברשת ולאחר מכן STP tire care

 

הכי מדהים זה ההגה! איך הוא לא התקלף ? או שעבר חידוש?

:)

 

עבר חידוש באדיבותו הרבה של הבעלים הקודם.

איכות מדהימה.

 

קירקוש בתא נוסעים ? לא מכיר את התופעה לפחות לא אצלי

 

+1

שקט ושלווה אצלי בתא הנוסעים.

פורסם
לא דממה אבל אין רעשים של פלסטיק מקרקש

אתה עם בולמים מקוריים ?

ולגבי השעון מה נעלם ? השעה?

 

לא דממה = קירקוש.

שלא יהיה אי הבנות, אני לא מדבר על רעשים כמו במונית שרות בנתניה.

השעון לא נעלם, כשמזיזים את הדשבורד בכיוון שבו נמצא השעון הקירקוש נעלם.

לא, קוני + הנמכה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אני משתמש בsun of a gun לפלסטיקים.

זה רע?

זה חומר שאני מכיר מצויין ממגוון האופנועים שהיו לי בעבר.

אני מרוצה סה"כ

 

יש לך המלצה למשהו אחר?

 

SUN OF A GUN באמת לא מומלץ

 

הנה המלצה על חומר מעולה לדשבורד ולחלקי הפלסטיקה

מוריד בקלות גם שאריות וקס שנמרחו ונדבקו לגומיות ולפלסטיקים החיצוניים.

והכי חשוב לא משאיר את המראה המבריק והשמנוני אלא משאיר משטח נקי בגוון מט

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=400057705922

 

מומלץ מאוד לניקוי הדשבורד של המאזדה 3 החדשה שעשוי מגומי רך שכל ניגוב שלו מאיר סימנים לבנים.

פורסם
איך נקרא הג'ל?

 

repellent-gelee-450g.jpg

 

בבקשה. זה מיועד במיוחד לשימוש מחוץ לבית ויש לזה ריח... מעניין :)

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
SUN OF A GUN באמת לא מומלץ

 

הנה המלצה על חומר מעולה לדשבורד ולחלקי הפלסטיקה

מוריד בקלות גם שאריות וקס שנמרחו ונדבקו לגומיות ולפלסטיקים החיצוניים.

והכי חשוב לא משאיר את המראה המבריק והשמנוני אלא משאיר משטח נקי בגוון מט

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=400057705922

 

מומלץ מאוד לניקוי הדשבורד של המאזדה 3 החדשה שעשוי מגומי רך שכל ניגוב שלו מאיר סימנים לבנים.

 

יש מוצר אחר שמומלץ שיעלה לי פחות מ100 שקל?

נראה לי מחיר קצת מוגזם לשלם בשביל מנקה פלסטיקים. במיוחד כשמה שיש לי לא נורא בכלל.


×
×
  • תוכן חדש...