Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי שתי מגברים האחד 4 ערוצים 80 RMS לערוץ והשני מונו של 150 RMS , קיבלתי מתנה בית פיוז , לפיוז שטוח ,עם המתח שציינתי בפיוז של כמה אמפר עלי להשתמש לא מצאתי נוסחה בפורום, אפילו שזכור לי שפעם ראיתי איפשהו.

אודה מאוד על קצת עזרה . יום טובה

פורסם

מלבד המגברים, שיקול יותר רציני בבחירת פיוז מתאים הוא עובי הכבל, הפיוז בתכל'ס אמור להגן עליו מפני עומס יתר והתחממות, מה שעלול להביא לשריפה.

 

אם אתה משתמש בכבל 8 גייג' לשני המגברים ביחד - פיוז 60 אמפר אמור להספיק.

4 גייג' - 80, אין צורך ביותר מזה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הכבל שבו אני משתמש 4 גייג' של דראגסטר , בקשר לפיוזים במגברים אני יבדוק עד הערב, אם הבית הגיעה פיוז של 300 אמפר , יש מה לעשות איתו?

פורסם

אתה צריך לדעת מה הם נתוני היצרן לכבל שרכשת -

 

היצרן אמור לפרסם כמה זרם הקבל שלך יכול להעביר לאיזה מרחק לעומת העובי שלו...

 

לדוגמא - כבל 4 גייג' סטנדרטי פשוט וזול יעביר בדר"כ עד 80 אמפר למרחק של חמישה מטרים בערך - לכן לשים פיוז של 80 אמפר עלול לא להגן על הכבל משריפה - רצוי לשים 60-70 אמפר

 

אבל יש לך כבלים כמו אודיסון קונקשן וכבלים כמו "קנוקונספט" (ניוקונספט) שיכולים ב4 גייג' להעביר לך לפי ההצהרות שלהם עד 150 אמפר לאותו המרחק (הכל תלוי ביכולת של הכבל לעמוד בחום).

 

אם אתה לא יודע - רצוי ללכת על בטוח - אל תעבור את הפיוז של ה70 אמפר לכבל 4 גייג'.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

סרול,

 

הכבל החשמלי עצמו די עבה? או שהבידוד שלו די עבה?

 

תיזהר עם מה שאתה אומר - מדובר בבטיחות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הכבל של דראגסטר עבה מאוד, ה 2 גייג' שלהם לא פחות עבה מ- 2 גייג' שעולים פי 2 (הכבל עצמו ולא הבידוד).

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

http://www.bcae1.com/fuses.htm

 

באמצע העמוד יש טבלת ערכים מומלצת לפיוזים כתלות בעובי הכבל.

כמו כן האתר הנ"ל הוא אתר נהדר ללימוד מונחים מקצועיים. מי שרוצה מוזמן לתרגם נושאים נבחרים ממנו ולזכות בתהילת עולם ב FAQ :wink:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
הכבל של דראגסטר עבה מאוד, ה 2 גייג' שלהם לא פחות עבה מ- 2 גייג' שעולים פי 2 (הכבל עצמו ולא הבידוד).

צריך לראות באיזה כבלים מדובר - נחושת או CCA. כאשר משתמשים ב-(CCA (Copper Clad Aluminum חייבים לקחת כבל יותר עבה.

פורסם
http://www.bcae1.com/fuses.htm

 

באמצע העמוד יש טבלת ערכים מומלצת לפיוזים כתלות בעובי הכבל.

כמו כן האתר הנ"ל הוא אתר נהדר ללימוד מונחים מקצועיים. מי שרוצה מוזמן לתרגם נושאים נבחרים ממנו ולזכות בתהילת עולם ב FAQ :wink:

 

איתמר.

איתמר אז זהו זכית בתהילת עולם והפסקת אנשים פה מתגעגעים לתרגומי המאמרים שלך :-P

אם הכבל שלך הוא 4 גייג' פיוז בין 60 ל-80 יספיק לך לא צריך יותר מזה אני לפני כמה שנים התקינו לי על מערכת הרבה יותר חזקה משלך על כבל 4 גייג' נטול שם {אבל היה עבה} פיוז של 80 אמפר ולא קרה לכבל כלום

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
http://www.bcae1.com/fuses.htm

 

באמצע העמוד יש טבלת ערכים מומלצת לפיוזים כתלות בעובי הכבל.

כמו כן האתר הנ"ל הוא אתר נהדר ללימוד מונחים מקצועיים. מי שרוצה מוזמן לתרגם נושאים נבחרים ממנו ולזכות בתהילת עולם ב FAQ :wink:

 

איתמר.

איתמר הפנה לאתר מעולה.

 

ישנו עוד אתר בנושא "Wire Gauge and Current Limits".

בתחתית העמוד ישנו מחשבון לבדיקת מפל מתח "Voltage Drop Calculator".

 

חיים.

-

×
×
  • תוכן חדש...