Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתיחת קלאצ' בפולו


UnfacedMan
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום.

הקלאצ' בפולו הישנה-חדשה שלי (ישנה בגיל [98] חדשה אצלי...] קצת גבוה מדי. לא נראה עדיין משהו שזקוק להחלפה, כי הוא פועל היטב. שמעתי שמציחת כבל קטנה יכולה לעזור. הבעיה היא שאיני יודע איפה בדיוק נמצא הבורג שאמור למתוח אותו.

אם יש כאן מישהו בעל פולו 98 שיוכל להסביר לי (ואולי גם להעלות תמונה...) יבורך מן השמים בכל הברכות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

במנגנון ההפעלה של המצמד בשנה הזאת אין כיוונון לכבל ההפעלה

הכיוונן מתבצע אוטומטית בהתאם לשחיקת המצמד .

מצמד שמפריד גבוה מבטא שחיקה של דיסקת החיכוך ,אם עדיין המצמד אצלך

מפריד היטב ולא מחליק זה אומר שנשאר לו עוד חיים ,עזוב אותו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה.

לא הבנתי דבר אחד. מה קורה למצמד בסוף ימיו? האם הוא מפריד פחות טוב, או מתחבר קשה?

אצלי למשל כשהוא לחוץ למלוא אורכו הוא במצב מופרד לגמרי (כך לפחות נראה לי, איך אני אמור לדעת שלא? הסל"ד מיד צונח ל-800, אבל הרכב רועד). מצד שני, נקודת החיכוך אצלו גבוהה מאוד וקצרה מאוד, כמעט ואינה מאפשרת מרווח. למעשה, יש לו רק שני מצבים תקינים ככל הנראה, נפרד וצמוד. במצב של נקודה, בפרט בזינוק בעליה תלולה מאוד, קשה מאוד 'לתפוס' אותה.

מה שעוד מוזר בו, זה שבהעברת הילוכים רגילה שאינה התחלת נסיעה, הוא מפריד מצוין, אבל ההילוך לא משתלב אם הקלאצ' לא לחוץ עד הסוף. לכאורה, אם הקלאצ' גבוה, גם ההפרדה שלו אמורה להתרחש באותו גובה, לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה באמת זה כך? אם ההצמדה מתרחשת בגובה מסויים, ההפרדה אמורה להיות ממש מתחת הגובה הזה, לא?

מה שכן, הקלאצ' כך מאוד מעצבן, בפרט בפקקים, איפה שצריך כל רגע לעצור ולהתקדם. הזמן והמרווח בין עצירה מוחלטת (הפרדה - קלאצ' למטה) לבין תחילת נסיעה (הצמדה - קלאצ' איפשהו מהאמצע ולמעלה) הוא די קריטי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...