Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם ההונדה אקורד מצדיקה את המחיר? - מתחרות ראויות?


edan839
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

מכר של המשפחה חושב לקנות את האקורד החדשה, היינו בסוכנות, לטעמי המחיר מאוד יקר ולא מצדיק את התמורה.

 

המחיר של דגם "Elegance" הוא 196,000 ש"ח. :shock:

 

כיום הוא מתנייד עם מאזדה 6, מודל 2006.

 

האם לדעתכם המחיר מוצדק? עוד אפשרויות שעלו הם - מאזדה 6 החדשה, סקודה סופרב, פולקסוואגן פאסאט. והוא אף פוזל לכיוון - הגו'ק.

 

במה ההונדה עולה על המתחרות שלה? (אם בכלל...)

 

תודה. :-)

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

במה היא עולה על המתחרות? בעיקר בתדמית, ובתחושה מסוימת ומעורפלת מאוד של איכות בהשוואה לחלק מהמתחרות.

בשורה התחתונה, במחיר המצוין מדובר בקנייה איומה, כשהמתחרות הישירות זולות בהרבה וחלקן גם עדיפות בלא מעט תחומים.

 

מבין האפשרויות האחרות, ה-6 היא ההמשך של הדגם שלו אך מהודרת ונוחה יותר, הפאסאט מיושנת, יקרה (אותה בעיית

תמורה כמו האקורד) ועומדת בפני החלפה בקרוב, ואילו הסופרב קנייה טובה: היא מרווחת, הנוחות לא רעה וגם התמורה.

ממליץ לשקול גם את פורד מונדיאו, שבמחיר של האקורד ופחות מכך מגיעה בחבילה הרבה יותר מוצלחת.

 

והג'וק? נדמה לי שחברך צריך להחליט אם הוא רוצה משפחתית גדולה או סופרמיני מוגבהת, בתור התחלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שגם ה-B4 החדשה בהחלט ראויה. במחירה של האקורד המדוברת הוא יוכל לרכוש את דגם ה-2.5 ליטר שמציע ביצועים עדיפים וגם תוספות איבזור.

התמורה של האקורד פשוט מזוויעה. האיבזור מביש ביחס למתחרות וגם ביחס למכוניות זולות ופשוטות הרבה יותר.

 

שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני בהתלבטות דומה ורוצה לעבור ממזדה 6 החדשה למשהו קצת יותר מפנק בעוד מס' חודשים.

עד כה התלבטתי בין סופרב למונדיאו סטיישן אולם האופל אינסיגניה החדשה שבתה את ליבי ואני ממתין לסקירות של עיתוני הרכב.

האופל ניראת בתמונות מצויין ומגיעה מאובזרת לחלוטין ועם מנוע 220 כ"ס. לפי מה שקראתי באירופה היא מתחרה באודי A4

האם מישהו שמע כבר על האופל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופל אינסיגניה לא מתחרה באודי A4, אלא בפורד מונדיאו ומאזדה 6. במחיר הנקוב, עם המנוע המדובר ובהנחה שהאבזור

יהיה הולם, אכן נשמעת כמו קנייה טובה - לפחות על הנייר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האינסיגניה אכן מסקרנת. ממבחני רכב בחו"ל נראה כי מדובר במכונית לא רעה בכלל.

המונדאו עברה מתיחת פנים באירופה והיא קבלה מנוע חדש ומודרני (טורבון) וגיר רובוטי עם מצמד כפול בסגנון ה-DSG (היבואן שומר בסוד את מועד הגעת הדגם המחודש).

הסופרב אכן מצויינת ובגרסת הסטיישן היא אפילו נאה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שציינו לפני האופל האינסיגניה אם אכן תעלה 175K עם האבזור והמנוע המדוברים אז היא ללא ספק הבחירה המומלצת!

צריך לבדוק גם אופציה למונדאו המוגדשת.

 

http://www.wheel.co.il/index.php?instance=5&actions=show&instance_id=9&id=1384&current_lang=1&machine_news=1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד אני יכול לייעץ מניסיוני הדל -

והוא לא להתקרב לפולקסווגן ובמיוחד לפאסאט -

אלא אם כן אתה יכול להרשות לעצמך עלות אחזקה גבוהה מאוד

וטיפולים במחירים לא שפויים(טיפול קטן במסגרת אחריות - בסביבות ה-1500, רק החלפת שמנים וכו').

 

כבעל רכב, פאסאט 2002 יד 1 (9 שנים), אני יכול לספר לך כי תוחלת החיים של

הגיר הגרמני (או חלק טוענים יפני) הנודע הינו סדר גודל של 85 אלף ק"מ, תלות בנהג,

אך בעיקר במזג האוויר הישראלי ובכבישים של ארצינו.

הגיר הזה פשוט לא מחזיק, נשחק מהר מאוד, ואתה מוצא את עצמך נאלץ להחליף\לשפץ אותו

מספר פעמים בסכומים שלא מביישים קניה של רכב חלופי.

אך לא רק הגיר, גם האינג'קטורים, אותם המזרקים שמפזרים את הדלק בצורה נקודית(דיזל), מהר

מאוד מאוטטים על צורך בהחלפה(סדר גודל של 5000 למזרק, זה כפול 4, תעשה חשבון),

וזאת אודות לדלק האיכותי והטהור שמותדלק בתחנות דלק.

 

בקיצור,

אם אתה מתכוון בכל זאת ללכת לכיוון של הפאסאט,

השתדל למכור את הרכב מיד עם תום האחריות, אז אולי שווה "איכות" הנסיעה והפינוק הגרמני

לתקופה קצרה של עד תום האחריות.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי אמור להתחיל השיווק של הסונטה החדשה בישראל?

 

קשה לדעת. ה-i40 (מחליפת הסונטה באירופה) תוצג בגרסת סדאן ככל הנראה רק לקראת סוף השנה. ספק אם כלמוביל

יתחילו דווקא עם הסטיישן, שתוצג במרץ. מצד שני, ייתכן שהם יביאו אלינו את הסונטה האמריקנית, ובמקרה כזה השיווק

יכול להתחיל קודם לכן. בכל מקרה, נכון לעתה הם עוד לא יודעים להגיד אם ומתי זה יקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד אני יכול לייעץ מניסיוני הדל -

והוא לא להתקרב לפולקסווגן ובמיוחד לפאסאט -

אלא אם כן אתה יכול להרשות לעצמך עלות אחזקה גבוהה מאוד

וטיפולים במחירים לא שפויים(טיפול קטן במסגרת אחריות - בסביבות ה-1500, רק החלפת שמנים וכו').

 

כבעל רכב, פאסאט 2002 יד 1 (9 שנים), אני יכול לספר לך כי תוחלת החיים של

הגיר הגרמני (או חלק טוענים יפני) הנודע הינו סדר גודל של 85 אלף ק"מ, תלות בנהג,

אך בעיקר במזג האוויר הישראלי ובכבישים של ארצינו.

הגיר הזה פשוט לא מחזיק, נשחק מהר מאוד, ואתה מוצא את עצמך נאלץ להחליף\לשפץ אותו

מספר פעמים בסכומים שלא מביישים קניה של רכב חלופי.

אך לא רק הגיר, גם האינג'קטורים, אותם המזרקים שמפזרים את הדלק בצורה נקודית(דיזל), מהר

מאוד מאוטטים על צורך בהחלפה(סדר גודל של 5000 למזרק, זה כפול 4, תעשה חשבון),

וזאת אודות לדלק האיכותי והטהור שמותדלק בתחנות דלק.

 

בקיצור,

אם אתה מתכוון בכל זאת ללכת לכיוון של הפאסאט,

השתדל למכור את הרכב מיד עם תום האחריות, אז אולי שווה "איכות" הנסיעה והפינוק הגרמני

לתקופה קצרה של עד תום האחריות.

 

בהצלחה.

אני מחזיק בבורה 2 ליטר למעלה מעשר שנים. אני לא מכיר מחירים כאלו לטיפול קטן, אלו מסתכמים בכמה מאות שקלים, כמו במרבית כלי הרכב האחרים. אשר לגיר, אצלי יש כבר למעלה מ 160K ק"מ והגיר בינתיים מתפקד לא רע, כך גם שאר המכללים. נכון שהאוטו שלי אינו יכול ללמד כלום, אלא על עצמו, אבל אני מניח שכך גם שלך. באמת שלא צריך להלך אימים על כל מי שחושב לקנות משהו מתוצרת VAG. יחד עם זאת בהחלט יש כיום אלטרנטיבות לא רעות, כמו האינסיניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והג'וק? נדמה לי שחברך צריך להחליט אם הוא רוצה משפחתית גדולה או סופרמיני מוגבהת, בתור התחלה...

 

היי,

לא חשוב לו הגודל, הוא ממש אהב את הצורה של הג'וק. תודה :-)

 

 

אני חושב שגם ה-B4 החדשה בהחלט ראויה. במחירה של האקורד המדוברת הוא יוכל לרכוש את דגם ה-2.5 ליטר שמציע ביצועים עדיפים וגם תוספות איבזור.

התמורה של האקורד פשוט מזוויעה. האיבזור מביש ביחס למתחרות וגם ביחס למכוניות זולות ופשוטות הרבה יותר.

 

שבת שלום.

 

ה- B4 בנפח 2.5 נשקלת בחיוב, תודה!

 

 

דבר אחד אני יכול לייעץ מניסיוני הדל -

והוא לא להתקרב לפולקסווגן ובמיוחד לפאסאט -

אלא אם כן אתה יכול להרשות לעצמך עלות אחזקה גבוהה מאוד

וטיפולים במחירים לא שפויים(טיפול קטן במסגרת אחריות - בסביבות ה-1500, רק החלפת שמנים וכו').

 

אני בטוח שהאחזקה של ההונדה לא תיהיה זולה בכלל. מה גם שהאבזור שמגיע במחיר הנ"ל לא מוצדק.

 

תודה לכולם, אעדכן בהמשך :wink:

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזיק בבורה 2 ליטר למעלה מעשר שנים. אני לא מכיר מחירים כאלו לטיפול קטן, אלו מסתכמים בכמה מאות שקלים, כמו במרבית כלי הרכב האחרים. אשר לגיר, אצלי יש כבר למעלה מ 160K ק"מ והגיר בינתיים מתפקד לא רע, כך גם שאר המכללים. נכון שהאוטו שלי אינו יכול ללמד כלום, אלא על עצמו, אבל אני מניח שכך גם שלך. באמת שלא צריך להלך אימים על כל מי שחושב לקנות משהו מתוצרת VAG. יחד עם זאת בהחלט יש כיום אלטרנטיבות לא רעות, כמו האינסיניה.

 

מה שאני טוען איננו מסתמך רק על ניסיון מר ואישי - אלא על סקר והכרה של המותג והרכבים שיוצאים ממנו.

הייתי בכל-כך הרבה מוסכים והיו לי כל-כך התקליות עם נציגות פולקסווגן בארץ שפשוט בושה לתאר, נאמר רק

שבשוק היית מקבל שירות טוב יותר.

אני הגעתי למקומות רחוקים ואף הייתי בהתכתבויות עם פולקסווגן גרמניה, משרדי החברה בנוגע להתנהלות של המוסכים

המורשים פה בארץ, ואכן אחד ממהמוסכים המדובר שלא אציין את שמו נסגר לחצי שנה, ונפתח שוב אחרי

החלפת כל צוות העובדים.

 

ולעניינו,

אני הייתי משוחח עם מכרים, נהגי מוניות, ויש במשפחה המורחבת למעלה מ-6 מכוניות חדשות של

פולקסווגן - אינני מנסה להטיל אימה אלא רק לשפוך קצת אור לאחרים שילמדו מניסיוני.

רכב שהגיר שלו מחזיק ל-80 אלף ומזרקים שאמורים להחזיק 500 אלף, אך בתכלס מחזיקים 150,

לא מצדיק שום "פינוק" גרמני. אכן יש יתרונות בחברה וביוקרה, והוא אכן מתאים למי שהכיס שלו מאפשר

לו להחזיק רכב כזה בסיכון שאם ישאר עימו אחרי האחריות, הרכב מתחיל להתמוטט שלב אחרי שלב.

 

כמובן שאם שמירה מאוד קפדנית, מזל, והרבה ממנו, כל רכב "בעייתי" יהפוך להיות יהלום.

לגבי מחיר הטיפולים - כך זה היה בזמני, וכך זה עד היום.

 

אם תעשה סקר ציבורי, נהגי מוניות ופרטיים - אני בטוח שתשמע כמעט את אותם הדברים אחד לאחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאדם אומר מוכר לי משיחות עם נהגי מונית ושקודה סופרב.

על מנת להעריך במאט את חיי הגיר, מחליפים לו שמן כל קילומטרז מסויים.

 

גם לגולף, אוקטביה, בורה ושות הגיר רגיש, אך מחזיק יותר מגיר של הפאסאט.

 

הגיר בפסאט, גולף ונגזרותיו, אלה גירים שונים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאדם אומר מוכר לי משיחות עם נהגי מונית ושקודה סופרב.

על מנת להעריך במאט את חיי הגיר, מחליפים לו שמן כל קילומטרז מסויים.

 

גם לגולף, אוקטביה, בורה ושות הגיר רגיש, אך מחזיק יותר מגיר של הפאסאט.

 

הגיר בפסאט, גולף ונגזרותיו, אלה גירים שונים.

 

יש גם המתקנים קולר גיר חיצוני נוסף שייעל את עבודת הקירור של הגיר...

 

תודה על החידוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...