Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים,

מספר שבועות כבר אני מחפש איך להוסיף ניאון כחול לפנים הרכב כמו ברבות מתמונות הגולשים פה. מסתבר שמה שדיי ציפיתי קרה, אנשים רוצים ש"רק להם" יהיה כזה אז אין הרבה פירגון וכל שאלותי נענו ב"תחפש בחנויות לאביזרי רכב", "התקינו לי אני לא יודע", וחלק פשוט החליטו להתעלם בכלל...

 

אז לקחתי דברים לידיים, ואכן יש ניאון כחול לרכב ב-400 שקל בחנויות לשיפור רכבים, וגם שטיחי אלומיניום ב-400 שקל למי שרוצה להשלים אווירה...

אז בגלל שאני לא "שרוף" על העיניין, החלטתי שהכי טוב לעשות לבד, ומן הסתם יותר זול.

 

החלקים:

1. נורת פלורסנט לבנה מותאמת לרכב מאוטו-דיפו ירקונים, 19.99 ש"ח (יש גם כחולות מוכנות לרכב ב-80 שקל).

2. עטיפה מחברת כחולה מאופיס דיפו ירקונים, 1.49 ש"ח (יש במגוון צבעים למי שרוצה להיות יצירתי... ירוק, אדום, צהוב וכו'...[אפשר צהוב-כחול לאוהדי מכבי]).

3. סרט הדבקה.

 

השלבים להרכבה דיי פשוטים, עוטפים את המנורה בשתי שכבות של עטיפת המחברת ומחברים לאוטו איפה שבא לכם, אני התקנתי מתחת למושב (קרדיט לבחור מהפורום על הרעיון), ככה זה מאיר גם לקדימה וגם לאחורה...

 

אופציונלי: אני חיברתי את הנורות (שמתי 2) שידלקו עם האורות של הרכב - השחלתי את החוטים לאורך הדלתות לתוך הדשבורד עד הרדיו דיסק, משם חיברתי ל-ACC. (הוספתי גם מפסק מתחת להגה שיהיה אפשר לכבות אותן בימי החורף מתי שחובה להדליק אורות כל היום.

 

מקווה שעזרתי למישהו. תהנו 8)

אגב, שטיחים דמוי אלומיניום שמאוד מוסיפים (לא קניתי עדיין), יש גם באוטו-דיפו (לא בכל הסניפים) בפחות מ-100 שקל לסט של 4.

IMG_0030.jpg

IMG_0022.jpg

IMG_0017.jpg

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב שזכית עכשיו בתואר "מלך החאפרים" !!!

סתם אחי, זה נראה דיי יפה, אבל לא חשבת אולי שהניילון של המחברות יתחיל להסריח מהחום של הפלורסנט ???

פורסם

פלורסנט לא מתחמם, זה לא ניאון.

 

חיצונית לא רואים כלום, המנורות מוסתרות מתחת למושב, החוטים מושחלים מתחת לפלסטיק של הדלתות, איפה שמשחילים את החוטים של הרמקולים, והכל נדלק עם המפסק של האורות בלי שום חוט נלווה... לדעתי הכי מקצועי שאפשר לעשות לבד.

 

נכון שאלמנט "עטיפת המחברת" מוסיף לזה פן "חאפרי", אבל החומר עצמו מושלם לפרויקט.

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם
סתם לידע כללי זה נראה לי מנורה של מוסכים

 

זו מנורה צוחקת.

 

אין כזה דבר פלואורסצנט לא מתחמם. כל אור יוצר חום. הפלואורסצנט אמנם מתחמם הרבה פחות מנורת ליבון רגילה ,אבל עדיין , ובטח במיקום בו שמת אותן (אין אוורור), הנורות עלולות ליצור לא מעט חום שעלול להביא לשריפה קטנה באוטו.

 

חאפר כבר אמרו לך ? :shock:

פורסם

זה חומר עבה, והסיכוי שהוא יישרף מחום קלוש.

בדקתי את הנושא לאחר התקנה, נתתי למנורות לעבוד כשעתיים רצוף, בטח שזה מתחמם קצת, אבל קצת זאת מילת המפתח. אם זה היה מסוכן לא הייתי שם את זה.

 

הנורה אגב עטופה בפלסטיק שרחוק ממנה בסנטימטר אם לא יותר (גם מונע סכנה במידה והיא נשברת), העטיפה לא יושבת כמובן ישירות על הנורה עצמה. >>ראו תמונה ראשונה.

 

הניאון שמוכרים מוכן הרבה יותר מסוכן, הממיר מתח החיצוני שלו נוטה כמעט תמיד לעלות באש(!)... לתשומת ליבכם. (כנ"ל לגבי ניאון שמיועד למחשבים ששמעתי אנשים ששמו וראו אותו נדלק יפה מאוד).

IMG_002111.jpg

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם

לא לא !!!! גם פה אני צריך לראות את המוצרים של אוטו דיפוט ? :D

 

:wink:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

וואלה דווקא רעיון חמוד לא חאפרי בצורה מזעזעת אבל מקורי מאוד!

לדעתי זו אחלה תמורה לכסף וזה יחזיק הרבה זמן (כמו שג'י-פורס אמר)

פורסם

אני אהבתי...מאוד!

וברשותך אני יאמץ את הרעיון.

 

אחח..אין כמו ההרגשה של לעשות משו בעצמך ועוד בכזו מקצועיות

הרעיון של המפסק מצויין.

 

רק איך חיברת את המפסק לנורה עצמה ולמערכת חשמל ברכב??

המפסק הגיע עם הנורה??

לכל מקום שנרצה, בכל דרך שנבחר!!!

פורסם

סחטיין על כושר ההמצאה וחוש הברזלנות החד! :wink:

 

בנוגע לטעם זה כבר משהו אחר, אבל על טעם ועל ריח... :roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
סתם לידע כללי זה נראה לי מנורה של מוסכים

 

זו מנורה צוחקת.

 

אין כזה דבר פלואורסצנט לא מתחמם. כל אור יוצר חום. הפלואורסצנט אמנם מתחמם הרבה פחות מנורת ליבון רגילה ,אבל עדיין , ובטח במיקום בו שמת אותן (אין אוורור), הנורות עלולות ליצור לא מעט חום שעלול להביא לשריפה קטנה באוטו.

חאפר כבר אמרו לך ? :shock:

 

 

 

יפה שלא סיפרת לו גם הירידה בביצועים בגלל האווירה ועל העומס שזה מפעיל על האלטרנטור...

 

מה נראה לך? שזה אוטו מנייר?

סתם לידע כללי, HU, כל HU מייצר יותר חום מחמישים נורות פלורסנט כאלה יחד, ועוד משהו, HU ממוקם לרוב במקומות עם הרבה פחות איוורור מאשר מתחת למושב ברכב, ודבר אחרון, אתה יודע כמה רכבים נשרפים מידי שנה בגלל HU שהתחמם????

 

0

 

. אף לא רכב אחד, למה? כי כבר מזמן שמים במכוניות שטיחים שהם בעלי בעירה נמוכה או מעכבי בעירה, ככה שטמפ' ההתלקחות שלהם היא "קצת" יותר גבוהה מאיזה 8 מעלות שנורה כזו יכולה להפיק....

 

ולקרוא לכל גבר חאפרי, זה קצת כמו הילד ההוא שצעק "זאב זאב".. אם משתמשים בזה יותר מידי זה מאבד את המשמעות....

 

 

רון.

-די לקטול כל מה שלא עולה בקנה אחד עם רוח הפורום הזה, זה מתחיל להיות מגעיל-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

שאלה אחת... זה חוקי לשים בתוך האוטו את הדברים האלו, כאילו מבחינת החוק (אוכפי החוק לא נותנים דוחות או שטויות בסגנון על דברים כאלו?)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...