Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעלים של הרכב מוכר את הרכב בחצי ממחיר המחירון?

אם לא, תמשיך לחפש. אם כן, וזה מה שאתה מחפש - רכב שעבר תאונה כדי לקנות בזול, תקנה.

הרכב הזה עבר תאונות גם מקדימה וגם מאחור, מאחור התאונה רצינית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

המחוונים והצמיגים תקינים :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
הבעלים של הרכב הוא זה שהמליץ על המכון, האם זה נורה אדומה ?

זאת השאלה שמצאת לנכון לשאול אחרי הבדיקה הזאת?

 

סליחה על אופ טופיק, אבל אני חייב לספר בדיחה:

 

גבר חוזר הביתה ורואה את אשתו מתגלגלת במיטה עם גבר אחר.

היא רואה את בעלה ואומרת לו:

"נו מה? עוד פעם תתחיל עם החשדות והטענות שלך?"

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בגדול כן. זה נקרא קצה שלדה. לרכב שהוא 10 שנים על הכביש תצפה לבעיות עתידיות.

אתה מחפש מאזדה לאנטיס זה אחד הרכבים הכי נפוצים שיש, עם קצת סבלנות אני בטוח שתמצא אחד במצב טוב יותר.

ומכאן הכל שאלה של מחיר.

פורסם
זאת השאלה שמצאת לנכון לשאול אחרי הבדיקה הזאת?

 

סליחה על אופ טופיק, אבל אני חייב לספר בדיחה:

 

גבר חוזר הביתה ורואה את אשתו מתגלגלת במיטה עם גבר אחר.

היא רואה את בעלה ואומרת לו:

"נו מה? עוד פעם תתחיל עם החשדות והטענות שלך?"

 

אני שואל בשביל חבר, אני אישית לא הייתי מסתכל בכלל על רכב שעבר תאונה

פורסם

גם בלי התאונות, הרכב שורף שמן ודולף שמן מהגיר וחסר שמן במנוע (מה שמצביע על תחזוקה גרועה) והמתלים לא בסדר ויש בעיות עם ההגה. קיצר אין כמעט שום דבר תקין באוטו.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

במחיר שיעלה לך לתקן את כל הנזקים במאזדה הזו אתה כבר תוכל לקנות וולבו S70 ועוד ישאר לך כסף לתחזוקה של שנה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
חחחח שמע בכול זאת זה רכב ש-10 שנים על הכביש, לא ציפיתי לבדיקה מושלמת...

 

התאונה מאחורה זה עד כדי כך זוועה?

 

שים לב שזה מסווג ב"משמעות גבוהה" עם פירוט מה נפגע/תוקן.

אם המוכר בחר/המליץ לגבי מכון הבדיקה, והממצאים הם כאלה (אתה יודע, ממש לא משהו...), ייתכן ואם היית הולך למקום שאתה בחרת - הממצאים היו אפילו יותר גרועים.

יש די הרבה רכבים כאלה בשוק, ובמצב יותר טוב.

alfa 156 2.5.

פורסם
הבעלים של הרכב הוא זה שהמליץ על המכון, האם זה נורה אדומה ?

לא, במקרה הזה העובדה שבעלים זה שהמליץ לך על המכון לא צריכה להדליק נורה אדומה, תוצאות הבדיקה בהחלט כן.

 

המלצה שלי - חפש רכב אחר. רכב הזה עבר תאונות קשות מאוד, הוחלפו חלקי מרכב בהלחמה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תרשה לי לחלוק עליך - רק הקונה (עריכה:רשמתי בטעות המוכר) צריך לקבוע את מקום הבדיקה (ואם המוכר ממליץ על מקום אחד, הייתי הולך דוקא לאחר. לא חסרות קומבינות וזה עניין שכבר נדוש בפורום).

במקרה הזה - לא היתה השפעה על הטיית הבדיקה, מפני שככל הנראה הרכב במצב רע.

alfa 156 2.5.

פורסם

אוקיי תודה לכולם, החבר ירד מהרכב הזה במהירות האור...

 

בכלל האם כדאי להביא רכב בשנים האלה לבדיקת מכון?

 

האם במוסך רגיל יוכלו להגיד לי אם הרכב עבר תאונה, ואם כן, ומה המשמעות של זה?

פורסם
תרשה לי לחלוק עליך - רק הקונה (עריכה:רשמתי בטעות המוכר) צריך לקבוע את מקום הבדיקה (ואם המוכר ממליץ על מקום אחד, הייתי הולך דוקא לאחר. לא חסרות קומבינות וזה עניין שכבר נדוש בפורום).

מסכים. אבל במקרה הספציפי הזה, תוצאות הבדיקה הן כאלה שהעובדה שהמוכר המליץ על המכון נעשתה כבר לא רלוונטית, לכן לא צריכה להדליק נורה אדומה, אלא תוצאות הבדיקה הן אלו שצריכות להבריח את הקונה בכל מקרה. הרכב הזה נישמע מתוצאות הבדיקה כפאזל שריתכו אותו מחתיכות.

 

davemustaine87, כדי לדעת אם הרכב עבר תאונות, אפשר לפנות לפחח טוב ואמין. הוא יכול להסתכל על המרכב ולספר את כל ההיסטוריה של תאונות ותיקוני שלדה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...