Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם לאוטובוס לא נגרם נזק, אז איך אתה כותב שיש לו מכה בגודל של מסך טלויזיה?

אתה לא מבין את המשמעות של בריחה ממקום תאונה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אם לאוטובוס לא נגרם נזק, אז איך אתה כותב שיש לו מכה בגודל של מסך טלויזיה?

אתה לא מבין את המשמעות של בריחה ממקום תאונה.

 

 

 

 

ל'

תקשיבו כולם..

דבר ראשון לאוטובוס לא נגרם שום נזק..

דבר שני - צודקים שעשיתי טעות איומה שהמשכתי לנסוע, באמת שאני את השיעור שלי לחיים למדתי.

 

דיברתי עם המוסך שלי..כל הסיפור יעלה לי בסביבות ה400-500 ש"ח למזלי.

אני לא הולך לטבוע אף אחד בכל מקרה.. מדובר פה על רנו אקספרס שנת 94 . המכה מהאוטובוס היא בערך בגודל של מסך טלויזיה אגב..זה לא שהאוטו הלך טוטלוס..

 

ולזה שפרסם על המאליבו :

היא מיועדת לאבא שלי, כתבתי בשמו.

 

לאוטובוס לא קרה כלום. המכה בגודל טלויזיה שהוא התכוון היא המכה שהרכב שלו קיבל.

יונתן :wink:

עדיף לאבד רגע בחיים, מאשר לאבד חיים ברגע

פורסם

יונתן זה לא משנה אם נגרם נזק או שלא, ברגע שיש מפגש בין שני רכבים (או יותר ),או חלילה פגיעה בנפש, עוצרים את הרכב ובודקים מה קרה.

לא לוחצים על דוושת הגז ונמלטים מהמקום!

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני לא אומר כאן שפותח השרשור או נהג האוטובוס אשמים, איני יודע.

אספר לכם רק, שלצערי, אילו מקרים דיי שכיחים, ולאחרונה, כשנסעתי באוטובוס, האוטובוס "יצא" עם עוד משאית קלה מהרמזור, ופשוט חתך לו את הנתיב כי בנתיב שמולו חנו מכוניות (הייתי בטוח שתהייה תאונה, ואפילו עם נזקים קשים), ואולם האוטובוס "הצליח" להשתחל לפני המשאית, ופגע לו במראה (שתבינו, הוא לא חשב בכלל להאט למרות שנתיב שלו חסום).

אז כמובן, שהאוטובוס לא עצר, ואפילו ייתכן שלא שם לב בכלל למכה (חלקו האחורי של האוטובוס לא "הספיק" לעבור, ופגע במראה הימנית של המשאית). המשאית המשיכה לרדוף אחרי האוטובוס (שלא עצר..).

מקרה נוסף שהייתי עד לו בתור נוסע באוטובוס - נהג אוטובוס פגע ברכב באמצע נסיעה, ולא עצר (היתה רק חבטה עמומה שאת פשרה לא הבנתי). הבנתי שהיתה פגיעה, רק כשניגש אליו אחד הנוסעים וממש צעק עליו "איך אתה נוסע..." וכו'.

alfa 156 2.5.

פורסם

משום מה זכור לי לא יודע מאיפה שאם אוטובוס יוצא מתחנת אוטובוס והדליק איתות זכות הקדימה שלו.

 

האם אני טועה?

×
×
  • תוכן חדש...