Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצאתי בכביש עירוני, מכביש שיש תמרור של זכות קדימה, עצרתי הסתכלתי ולא ראיתי רכב, יצאתי לצד שמאל שלי [כביש דו מסלולי עם הפרדה של אי תנועה באמצע המסלול], במהירות של אולי 10 קמ"ש, בגמר היציאה רכב שהגיע מהכביש הראשי יותר צפצף ונכנס בי בדלת אחורית ימנית, היה לו פנס חצי עיור בצד שמאל של הרכב, ולא ראיתיו, לטענתו נסע על 50-60 קמ"ש, "על שלישי", לא נראה לי כ"כ, אני חושב שנסע יותר מהר, בכל זאת נכנס בי ועיקם לי קצת את הדלת לא משמעותי, לעומת זאת הוא קיבל בכנף השמאלי של האוטו עיקום רציני

השאלה: האם מה שיצאתי באיטיות וראיתי שאין רכב והוא נסע לטענתו במהירות מופרזת, ונכנס בי בחלק האחורי יותר האם הוא אשם, ואני יכול לתבוע את הביטוח שלו או להיפך אני אשם והוא יתבע את הביטוח שלי [אני כבר ניצלתי השנה פעם אחת הביטוח, אין לי חשק כ"כ לתבוע עוד פעם].

תודה רבה מראש

פורסם

אם הוא פגע בדלת האחורית שלך - לא סיימת את הפנייה. העובדה שנסעת במהירות איטית גרמה לכך שחסמת את נתיב הנסיעה שלו. יש לך לפחות אשמה תורמת. גם הרכב הפוגע אשם באופן חלקי מכיוון שנסע במהירות מופרזת (לפי דבריך) לתנאי הדרך.

כל נהג ידווח לחברת הביטוח שלו. חברת הביטוח של הנהג הפוגע תטיל עליך, ככל הנראה, את האחריות לתאונה. חברת הביטוח שלך תטיל את האחריות עליו. בשביל זה יש ביטוח.

האם החלפתם פרטים כנדרש?

פורסם
יצאתי בכביש עירוני, מכביש שיש תמרור של זכות קדימה, עצרתי הסתכלתי ולא ראיתי רכב, יצאתי לצד שמאל שלי [כביש דו מסלולי עם הפרדה של אי תנועה באמצע המסלול], במהירות של אולי 10 קמ"ש, בגמר היציאה רכב שהגיע מהכביש הראשי יותר צפצף ונכנס בי בדלת אחורית ימנית, היה לו פנס חצי עיור בצד שמאל של הרכב, ולא ראיתיו, לטענתו נסע על 50-60 קמ"ש, "על שלישי", לא נראה לי כ"כ, אני חושב שנסע יותר מהר, בכל זאת נכנס בי ועיקם לי קצת את הדלת לא משמעותי, לעומת זאת הוא קיבל בכנף השמאלי של האוטו עיקום רציני

השאלה: האם מה שיצאתי באיטיות וראיתי שאין רכב והוא נסע לטענתו במהירות מופרזת, ונכנס בי בחלק האחורי יותר האם הוא אשם, ואני יכול לתבוע את הביטוח שלו או להיפך אני אשם והוא יתבע את הביטוח שלי [אני כבר ניצלתי השנה פעם אחת הביטוח, אין לי חשק כ"כ לתבוע עוד פעם].

תודה רבה מראש

אתה אשם. ראה את המוכחל ותבין.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...