Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב הזה הרמקול נמצא בדלת ממש ליד הדשבורד

וכאשר מרכיבים רמקול 6.5"

חצי מהרמקול מוסתר על ידי הדשבורד..

(כמו בתמונה שהעלתי)

רציתי לדעת איך זה פוגע בשמיעה אם בכלל........

 

עדיף לעשות בנייה של הרמקול בדלת למטה??

(כמו בתמונה שהעלתי)

אם כן זה סיפור יקר??

איך עושים דבר כזה??

 

תודה...

300747_15_full.jpg

205gti_1_06_large.jpg

פורסם

לי הייתה התקנה כזאת ב 205. אין ספק שעדיף להתקין אותו למעטה , אבל זה פונקציה של כסף . תלוי כמה אתה רוצה להשקיע . לפי דעתי אם אתה מתקין רמקולים יקרים ואיכותיים אז אולי שווה להשקיע בבניה , אם לא אז תשאיר את הרמקולים במיקום המקורי , זה יכול לספק.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אוקי הבנתי

אבל אם אני לא עושה בנייה כזאת

זה מפריע במשהו??

זה לא גונב צלילים?

או משהו...

כמה עולה בנייה כזאת??

פורסם

אוקי

הבנתי

יש איזה המלצה למקום טוב ומקצועי

שעוסק בזה??

ושוב אם אפשר מחיר מוערך....כולל עבודה

פורסם
אוקי

הבנתי

יש איזה המלצה למקום טוב ומקצועי

שעוסק בזה??

ושוב אם אפשר מחיר מוערך....כולל עבודה

 

לבנייה בפיברגלס הייתי הולך לסאונד בלאסטרס.

חיפוש קצר יעלה לך המון פרטים עליהם

פורסם
כל מיקום אורגינלי של רכב לא ישמע אופטימלי ובינהם גם המיקום הזה. זה מתבטא בגרף ההענות של הרמקול, יצירת במה וכו'.

 

סליחה שאני מתעלק :

אם המיקום המקורי הוא גבוה (לא מוסתר...סתם גבוה) זה עדיף על מיקום נמוך ? שכן כך נוצרת במת צליל גבוה יותר לדעתי.....

 

היה מישהו שאמר שמיקום נמוך טוב יותר כי ככה אתה מקבל יותר החזרים ויותר צליל, דבר שנשמע לי מוזר כי מה יותר טוב מלקבל את הצליל ישר מהמכשיר ?

×
×
  • תוכן חדש...