Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אותו? ומה עם ליהיא? הבחורה חיה בסרט טוטאלי, היא אגוצנטרית כמו ילדה בת חמש וטיפוס מגעיל ברמות שקשה לתאר. ומה שהכי מוזר זה שהעתי הזה הוא איזה חמש רמות מעליה בכל מובן אפשרי כמעט, מה שהופך גם אותו לפתטי לא פחות ממנה. לפחות עכשיו הוא התאפס על עצמו והפסיק את הפארסה הזאת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אותו? ומה עם ליהיא? הבחורה חיה בסרט טוטאלי, היא אגוצנטרית כמו ילדה בת חמש וטיפוס מגעיל ברמות שקשה לתאר. ומה שהכי מוזר זה שהעתי הזה הוא איזה חמש רמות מעליה בכל מובן אפשרי כמעט, מה שהופך גם אותו לפתטי לא פחות ממנה. לפחות עכשיו הוא התאפס על עצמו והפסיק את הפארסה הזאת.

 

 

מאוחר מידי, את הפאדיחה הוא כבר עשה.

 

ליהיא אני מאמין(יותר מקווה) שתודח בפרק הבא, זהו חלאס נגמר "סיפור האהבה" בינה לבין עתי.

 

או בשפה שלה:

 

Sorry Bitch, you Got to Go

 

עריכה:

 

טוב אז הענק , לא נכנס לבית.

 

andernalin_junk, יאללה תביא את הספויילר הבא.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
אותו? ומה עם ליהיא? הבחורה חיה בסרט טוטאלי, היא אגוצנטרית כמו ילדה בת חמש וטיפוס מגעיל ברמות שקשה לתאר. ומה שהכי מוזר זה שהעתי הזה הוא איזה חמש רמות מעליה בכל מובן אפשרי כמעט, מה שהופך גם אותו לפתטי לא פחות ממנה. לפחות עכשיו הוא התאפס על עצמו והפסיק את הפארסה הזאת.

 

במשלוש של ליהיא-אבירם-עתי לפחות מעניין קצת לצפות.

אבל הרם הזה הצליח לעצבן אותי ברמות מטורפות בזמן המסך המועט שהיה לו.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

מהפך! אני חוזר בי מכל מה שכתבתי או חשבתי על עמיר! אני גזור על האיש הזה! איך נכנס בליהיא... איזה תענוג! וגם הילה - פשוט מלכה!

חבל מאוד שבסופו של דבר הדיירים החליטו להשאיר את אבירם בחוץ. הם עוד לא מבינים מה הם חוללו לעצמם בעצם זה שהם התירו לרם להיכנס :lol:

אני מאמין שלאחר שאבירם קיבל את חמש הדקות של התהילה שלו, הוא ישתקם במהירות. אם אחותי היתה פנויה, הייתי משדך בינהם.

 

עכשיו ממש אין עוד הצדקה להשאיר את ליהיא בבית. יאללה, שמישהו כבר יעיף את הקחבה הזאת!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד אני מבקש , כחבה ולא קחבה ,למרות שזו מילה "לועזית"

הדיבור חצי חצי שלה מטריף..

וואי כשתומר אמר לו שהוא אכל כריש אני נשפכתי על הרצפה מצחוק, זה היה מעלף!!

פורסם

באמת שכואב לי על אבירם, אבל באותה הזדמנות, אני גם שמח בשבילו.

 

אני מאמין לו שעכשיו הוא מרגיש משוחרר, אחרי סגירת מעגל.

 

האמת שאני מתחיל להיות קצת מודאג...

 

פתאום אני מתחיל לקחת הכל קצת אישי...

 

אני כבר לא מסתכל על זה כעל משחק ועל ליהיא כשחקנית - אני פשוט לא סובל אותה.

 

רבאק, שבוע הבא הדחה כפולה - בבקשה, שיהיו חדשות טובות.

 

הפרק האחרון פשוט עצבן אותי בצורה מטורפת. אני לא יכול לסבול את ההתנהגות המתנשאת והמגעילה של הליהי הזו.

 

בבקשה, תבטיחו לי שיום שבת הבאה היא יוצאת, אחרת אני אתחיל להשתגע (או שבעצם כבר התחלתי? :().

פורסם

איך זה שאחרי 50 יום הבית מלא עם אותה כמות אנשים שהעונה התחילה ?!

הם הולכים להשאר שם תקועים עד ראש השנה תשע"ד ?! (אנחנו בתשע"א למי שמגרד את הראש עכשיו)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

האבירם הזה, על כל ה2 מטר שלו חתיכת הומו מתנהג כמו ילדה

ועתי, לא מספיק שהוא הולך עם הדבר הזה , הוא נתן לחדשה ההיא לדרוך עליו כאילו הוא שטיח פרסי

ועוד, אחרי שהוא עשה "הצגת פרידה " לליהיא - הוא עדיין המשיך להתנשק איתה אז או שאתה איתה או שלא

 

 

נכון לעכשיו, אני צופה שרם יעבור את ליאם על 200 בחפירות , אבל הכובע של וינר שניצל בא לי טוב :lol:

פורסם

אל תשפוט אותו כ"כ בקלות. הבנאדם חשב שהוא הולך להתחתן עם האישה שהייתה איתו 6 שנים, ואז היא בגדה בו בטלוויזיה מול כל האומה. איך אתה היית מרגיש?

בעצם, הוא בילה 6 שנים עם אחת כמו ליהיא. כנראה שהוא מספיק טמבל ומגיע לו :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

השאלה המעניינת היא האם ליהי היתה עושה את זה לאבירם מחוץ לבית.

את זה שהיא מסוגלת ראינו, אני גם לא מאמין שמשנה אם היא היתה מגיע בסטטוס של "חברה של / ארוסה של / נשואה ל אבירם"

השאלה שאותי מעניינת היא הסיכוי שמחוץ לבית היא היתה מפנה את גבה ככה.

זה שהבית מקצין את האנשים זה ברור.

אבל אם בחוץ זה היה קורא ממילא בעוד שנתים שלוש שליהי היתה מוצאת לעצמה מאהב (ב LA נגיד :p) אז הבית עשה לאבירם טובה שהוציא את זה מוקדם יותר

מצד שני אולי בחוץ היא בחיים לא היתה עושה את מה שהיה לה אומץ לעשות בבית אז חבל...

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אבירם יצא גבר אמיתי.

 

מה אכפת לו? הוא גר בארה"ב ובא רק כדי לסגור מעגל.

 

פתאום רואים שגם אנשים שני מטר גובה עם מבט קשוח, יכולים להתפרק, בגלל אהבה.

 

אני באמת מרוצה מההתנהגות שלו.

 

רואים עליו שהוא בן אדם תרבותי ולא מתנשא, או בקיצור - ההפך מליהיא.


×
×
  • תוכן חדש...