Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גור אמסטף....


redbaron
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי גור אמסטף , לצערי הוא לא יוכל להישאר איתי כי יש לי כבר כלב, והכלב שלי מקנא!!!

 

בכל זאת הייתי רוצה למצא לו בית חם ואוהב!!!

אז לאילו שרוצים כלב כזה צרו איתי קשר.

אני לא מיתכוון למסור פרטים כאן, אם מישהו רוצה שיתקשר... אני רוצה לשמוע עם מי אני משוחח

 

 

054-232380 גילי

3.png

2.png

1.png

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אמסטפים הם כלבים קטנים וחביבים

 

אבל ריח של יצורים חיים משגע אותם... :?

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
אולי תבדוק קודם שאף אחד לא איבד אותו ?

לא זורקים כאלה גורים לרחוב ...

 

חיפשתי... אין רצועה, אין קולר, אין שבב...

הוא היה נראה די מוזנח... עכשיו אחרי "פוליש + ווקס" הוא נראה ממש טוב...

עדיין ללא קולר...

 

8)

אנשים שמאבדים כלב ולא דואגים לשים עליו שימני זיהוי לא שווה שיהיה להם כלב!

מצאתי לפני שבועיים כלב בסביון, כלב זאב, עם קולר ללא שבב, חיפשתי את הבעלים בשכונה ולא מצאתי, אחרי שעתיים טיול עם הכלב נסעתי לווטרנר (לבדוק אם יש שבב).

לא מצאנו, אבל לכלב היה סימן באוזן (מיספור של כלבים גזעיים) וע"י זה מצאנו את הבעלים...

את האמת, כמה שהם נראים אנשים טובים, והראו אהבה לכלב, לא מגיע להם...

הם סיפרו שזו פעם שניה שהוא נעלם להם... לפחות שימו תווית עם שם וטלפון... הכלב לא ממש זוכר את זה תמיד :p

:lol:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

כל הכבוד לך , מה אני אגיד לך, אם היתה לי דירה קצת יותר גדולה וקצת יותר זמן לתת לו תשומת לב, הייתי לוקח אחד, אבל הוא ישתעמם למוות אצלי בדירה .

פורסם

הוא דומה בטירוף לכלב שחבר שלי איבד באיזור ירושלים !!! :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
הוא דומה בטירוף לכלב שחבר שלי איבד באיזור ירושלים !!! :roll:

 

תתקשר...

או שחבר שלך יתקשר...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

קודם כל קבל צל"ש על מה שאתה עושה...

ולי יש כלב וכמו שאמרת גם שלי קנאי.... :roll:

ואם אתה מביא את הכלב למישהו שים לב טוב טוב טוב

למי אתה מביא...

כי כלב כזה דורש אימון למלחמות כלבים....

אז תחקור קצת את האנשים.

שלומי-לכלב לא כזה משעמם...

שים לו איזה קופסה ששם הוא ישן,תן לו איזה משהו שהוא יוכל לשחק בוא בשביל השיניים...

וזהו הוא מאושר.

פורסם

הייתי לוקח את הכלב אבל יש לי דירה דיי צפופה (להורים שלי יותר נכון חח)

 

ויש לי כבר כלב....

 

תמסור אותו לSOS חיות,

 

או לצב"ח למרות ששם ממיתים את הבעלי חיים שלא נמסרים ( משם אימצתי את הכלב שלי).

tutu.jpg

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אני מציע לך למסור אותו לתנו לחיות לחיות(בצע חיפוש באינטרנט לטלפון).

אני לא ממליץ לך למסור אותו לכלביה העירונית כי מי יודע מה עושים איתם שם.הכי בטוח זה תנו לחיות לחיות,הם כבר יסדרו אותו היטב.

זה גור גזעי,הייתי לוקח אותו אבל כמו שכמה אמרו אני גם אומר יש לי:

ברוס.jpg

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

אני לא ממש רוצה למסור אותו "לאיגודי חיות" למיניהם...

ויש לי את הסיבות שלי...

או שהכלב ישאר אצלי, או שאם יהיה אדם מספיק רציני, הוא יקבל אותו...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
אני לא ממש רוצה למסור אותו "לאיגודי חיות" למיניהם...

ויש לי את הסיבות שלי...

או שהכלב ישאר אצלי, או שאם יהיה אדם מספיק רציני, הוא יקבל אותו...

 

גילי

:mm_yeah:

נוראי שם !

 

החיות מקבלות יחס מחפיר ועוד הורגים אותם בסוף, אני פשוט לא מבין את אלה שלוקחים את חיית המחמד שלהם לשם.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

יש אפשרות טובה מאוד-קיבוץ.

אתה יכול למסור אותו לקיבוץ,ושם יטפלו בו ותאמין לי שיטפלו בו טוב.

פורסם
כל הכבוד לך , מה אני אגיד לך, אם היתה לי דירה קצת יותר גדולה וקצת יותר זמן לתת לו תשומת לב, הייתי לוקח אחד, אבל הוא ישתעמם למוות אצלי בדירה .

 

עם בעלים כמוך ,כל כלב ישתעמם למוות ,בלי קשר לגודל הדירה :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...