Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

ב 206 XT 1400 שנת 2000 שרק קניתי, אני מרגישה שממש קשה לי להעביר להילוך אחורי,

ז"א שישנה מין חסימה בכניסה להילוך, נניח ואני עומדת ומנסה לשלב לאחורי, בתנועה רגילה ההילוך לא נכנס

הוא כאילו מתנגש במשהו, ורק בשימוש בכוח (ממש בתנופה משמאל לימין חזק) רק אז הוא נכנס,

מישהו יודע למה זה? והאם זו תופעה ידועה בסוג הרכב? וכמובן אם יש מה לעשות?

בנוסף לכך וללא קשר - בזמן העברה מהילוך ראשון לשני ישנה מכה קטנה, "כאילו" לא לחצתי מספיק

על הקלאץ...

תודה.

פורסם

אם אני זוכר נכון את או צריכה ללחוץ על המוט כלפי מטה לפני שאת מעבירה לרוורס.

או להרים שטנגה על הידית.

 

אני מקווה שאני לא טועה, נחכה למי שנוהג היום על 206 ידנית שיאשר.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

גם ב206 שלי זה ככה.

אני כבר אוטומטית מכניס להילוך ואז לרברס, במידה וגם זה לא עובד, אני משחרר את הקלאץ', מכניס להילוך ואז לרברס.

 

הקלאץ' אצלי בן שנה (מקורי) ושמן הגיר הוחלף לסינטתי מלא, זה עזר רק במעט, כנראה בלאי טבעי של הגיר.

פורסם

קלאץ החליפו לפני כשנה, והוא תקין כך נאמר לי,

אין "שטנגה" למשוך או ללחוץ, זה פשוט בדחיפה ימינה...

גיא - לאיזה הילוך אתה משלב לפני שילוב הרוורס? מכיוון שאני מאמינה שזו השיטה הנפוצה...

פורסם

את אולי צריכה לדחוף את הגיר כלפי מטה ואז להכניס, ככה זה בכמה רכבים שנהגתי .

 

יכול להיות שזה בכלל שיטה אחרת .

 

לגבי הבחור עם ה206 יש לך שם בלאי ברור כשמש...זה שאתה משחרר טיפה זה כדי למצוא את הנקודה שיהיה אפשר להכניס את ההילוך .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

אין ידית לחיצה ב206 - כמו ברכבי קבוצת VAG ואין ידית משיכה כמו ברנו או אופל.

 

לא אמרתי משחרר טיפה, אמרתי מרפה מהדוושה ואז לוחץ עליה שנית.

פורסם

^^^

שיטה ידועה, עבור רכב בו מותקנים משאבות קלאץ',

הלחיצה השניה - בונה לחץ נוסף על הלחיצה הראשונה, ולכן השילוב קל יותר.

 

אצלי קלאץ' גמור גם גרם לתופעה של קושי בשילוב הילוכים, אך זו לא הבעיה במקרה הנ"ל ע"פ המשתמע.

M-TECH E46

פורסם

תנסי את הדבר הבא: הזיזי את ידית ההילוכים ימינה מבלי לשלב המתיני שנייה ואז שלבי לרוורס.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

×
×
  • תוכן חדש...