Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא סוזוקי אלטו החדשה, בדלתות הקדמיות יש מקום ל6.5 אינצ', ו6X9 למגש האחורי.

הרמקולים במחיר שאני רוצה זה אלו:

6X9 :http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=727862

 

6.5: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=411505

 

ידוע לי שזה ברמה נמוכה, כרגע אני לא צריך משהו מפוצץ.

הרמקולים הולכים לשבת על המערכת המקורית של הרכב, מקווה שהיא תוציא מהם מעט איכות בסיסית, ועוצמה.

הסכום של אלו יוצאים באזור ה450 שקל, אני מאמין שאין דברים יותר טובים במחיר הזה.

מה אתם אומרים? ידוע שזה לא איכות גבוהה, אבל בשביל המערכת המקורית יישמעו איכות בסיסית, ועוצמה כמו ברדיו דיסק פשוט אחר שנקנה? (כל הקנוודים והפיונירים למיניהם)

פורסם

אפשר לחתוך את המגש האחורי למידת 6*9

זה יוצא קצת מכוער מכיוון שהמגש ממש קטן מאחור

אני באופן אישי ממליץ על "6.5 מאחורה (במידה וזה ממש חשוב לך רמקול אחורי)

הרכב והתקציב מאוד קטנים וההספק של הרדיו המקורי גם כן מאוד קטן

לכן אופציית שני הסטים של "6.5 יעשו עבודה טובה

דרור

פורסם

יפה לך לשים בפרופיל את התמונה של האלטו שלי 8)

 

אפשר לעשות 6 על 9 מאחורה אבל המגש באמת קטן מה שידרוש כל מיני "שיפצורים". הייתי הולך על 2 סטים של 6.5, אני בינתיים עשיתי אחד קדמי ומבסוט. בעתיד אוסיף אחד לאחור.

×
×
  • תוכן חדש...