Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוזל קירור - Zerex [גולף דור 4]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני רוצה להחליף את נוזל הקירור שיש לי כרגע כי לא ברור מה זה (מן חומר שקוף ושמנוני - לא מים אבל גם לא נראה איכותי).

מצאתי במחסן נוזל קירור שנראה מאוד רציני ואיכותי: Zerex, מיוצר בארה"ב, אדום. על האריזה רשום שהם מתחייבים ל-300K מייל או 3 שנים.

 

1. שווה משהו?

2. המוצר נראה איכותי - איך לדעת שהוא מתאים לרכב שלי?

3. במידה ולא ואתם חושבים שעדיף להימנע, איזה נוזל קירור תמליצו?

 

חזית המיכל

גב המיכל

אחרי הלחיצה על אחד מהקישורים הנ"ל ניתן ללחוץ על התמונה שוב והיא תוגדל - רזולוציה מאוד גבוהה וניתן לקרוא את כל האותיות הקטנות.

 

תודה רבה.

Bimmer

פורסם

היה לי נסיון עם ZEREX בסיאט איביזה 97 נוזל איכותי ללא ספק, היה אצלי ברכב בסביבות 3 שנים עד שמכרתי את הרכב ולא היה שום בעיה במערכת קירור.

 

בעקרון ברכב שלך מומלץ למלא G12++ כמו בתמונה שקודמי העלה, הנוזל בא מרוכז יש למהול אותו

בקשר למהילה יש הרבה דיונים בנושא

עם מים רגילים, מי מזגן מים מזוקקים וכו.. וביחס של 50\50 או 60\40.

אני אישית ערבבתי אותו עם מי קולונה ביחס של 50\50

פורסם

תודה רבה חברים

עוד 2 שאלות זריזות:

 

1. איפה אפשר לרכוש את ה-G12++ (במחיר טוב הכוונה)?

2. כמה נכנס לתוך גולף סימן 4? (שאדע כמה לקנות).

Bimmer

פורסם

תודה על התגובות!!

מחרתיים אני במוסך רון להחליף טרמוסטט ויחד עם זאת להשקות ב G12++ ולא הנוזל המוזר שיש לי כרגע.

עוד 2 שאלות ברשותכם:

 

1. ניקוי מערכת: בגלל שאני לא יודע מה זה הנוזל המוזר שיש לי כרגע או מתי החליפו אותו הייתי רוצה לדעת האם יש פתרון במחיר שפוי לניקוי מערכת הקירור - תוסף? נוזל ניקוי? כמובן שאני לא רוצה לפתוח את הראדיטור, צינורות וכו' כי סה"כ לא זהיתי משקעים או כל דבר אחר.

 

2. הוספת Zerex ל-G12++: כמו שציינתי מחרתיים המערכת תהיה עם G12++, במידה ואראה כי המפלס ירד, אפשר להוסיף Zerex לתוך ה-G12++? מדובר את הוספות קטנות כל כמה חודשים, הרי שאין לי נזילה או כל דבר דומה.

Bimmer

פורסם

1. ראיתי שיש כל מיני תוספים לשטיפת מערכת תוצרת כל מיני חברות.

רון מן הסתם יוכל לייעץ לך בנוגע לזה.

 

2.G12 לא מערבבים עם כלום גם לא עם G11

תקנה לך בקבוק שישכב בבית למקרה הצורך.

אפשר גם לקנות תחליפיים של eurol וכו', הם יכולים גם לבוא מהולים מראש, במקרה כזה רשום עליהם pre-diluted ואז אתה לא צריך להתעסק במהילה בעצמך.

V5

פורסם
המלצת יצרן היא G12++ מקורי.

 

כזה:

 

attachment.php?attachmentid=220506&stc=1&d=1289775634

+1

 

בצ'מפיון נמכר נוזל קירור בזול, כ-40ש"ח לבקבוק. לא רואה שום סיבה לחסוך ולקנות כל נוזל אחר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

CLIO BROSH, הנוזל בתמונות שלך אינו מתאים לרכב שלך.

אתה צריך ZEREX DEX-COOL והוא בצבע כתום. מגיע בתרכיז או מוכן לשימוש.

מחיר סביב 80 ש''ח לגלון (3.8 ליטר)

 

+1

 

בצ'מפיון נמכר נוזל קירור בזול, כ-40ש"ח לבקבוק. לא רואה שום סיבה לחסוך ולקנות כל נוזל אחר.

 

תרשה לי לחלוק אימך. ZEREX ל-VW כפי שציינתי עולה 80 ש''ח. זאת אומרת 21 ש''ח לליטר לנוזל מוכן, או 16 ש''ח לליטר בתרכיז בריכוז הכי גבוהה. בריכוז מופחת המחיר יהיה קצת מעל 10 ש''ח לליטר (לאומת 26 ש''ח בצ'מפיון). כאשר אני מדבר על "ריכוז מופחת" אני מדבר ריכוז ב-% על פי טבלה של יצרן הנוזל. ניתן לשחק עם הריכוז.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
CLIO BROSH, הנוזל בתמונות שלך אינו מתאים לרכב שלך.

אתה צריך ZEREX DEX-COOL והוא בצבע כתום. מגיע בתרכיז או מוכן לשימוש.

מחיר סביב 80 ש''ח לגלון (3.8 ליטר)

 

 

 

תרשה לי לחלוק אימך. ZEREX ל-VW כפי שציינתי עולה 80 ש''ח. זאת אומרת 21 ש''ח לליטר לנוזל מוכן, או 16 ש''ח לליטר בתרכיז בריכוז הכי גבוהה. בריכוז מופחת המחיר יהיה קצת מעל 10 ש''ח לליטר (לאומת 26 ש''ח בצ'מפיון). כאשר אני מדבר על "ריכוז מופחת" אני מדבר ריכוז ב-% על פי טבלה של יצרן הנוזל. ניתן לשחק עם הריכוז.

 

 

אבל אם ההבדל ב-30 שקלים, לא עדיף לקנות את המלצת היצרן? ברור לי שכל חברה תמליץ רק על שלה כדי להרוויח עוד שקל, אבל מדובר על חמת הספק.

Bimmer

×
×
  • תוכן חדש...