Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הבנתי חברה תודה על התגובות אבל אני לא חושב שיש צורך להמשיך ולהגיד שהחישוק לא יפה! תודה!

 

שמע, לכל אחד יש טעם אחר.

אם לדעתך זה יפה ואתה מרוצה אל תיגע!

:wink:

פורסם
אני מרוצה מאוד!!

כולם מקנאים :)

 

אם אתה מרוצה זה מה שחשוב! תתחדש שוב פעם!

ואחרי חודש עם אוטו חדש אני מבין ש אוטו שחור זה בעיה, הוא מתלכלך כל כך מהר :)

פורסם

אחלה בחירה של רכב, הג'נט לעומת זאת- נראה ממש זול ופוגם במראה של הרכב.

גם מבחינה בטיחותית - אם זה ג'נט סיני הוא רגיש יותר לפגיעות במדרכה וכו' ועלול להישבר/להתפורר בזמן תאונה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כן, לגבי צבע כהה, הוא מתלכלך ממש מהר (מנסיון, אצלי יש כחול ככה).

משקיעים בשטיפה ואחרי יום יומיים רואים כבר את האבק על האוטו.

 

מה שכן ברגעים שהוא נקי ממש כיף להסתכל עליו 8).

פורסם

בשביל זה יש כיסוי רכב... אצלי רכב לבן ואני שותף פעם בחודש כי הוא נשמר נקי תמיד בגלל הכיסוי.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם
אני מרוצה מאוד!! כולם מקנאים :)

תתחדש ! ולא כולם מקנאים :-) ,

 

 

הגנט מכוער , אבל ביקשת משהו ,

הבנתי חברה תודה על התגובות אבל אני לא חושב שיש צורך להמשיך ולהגיד שהחישוק לא יפה! תודה!

אז אני לא כותב את זה .

פורסם

כיסוי רכב לא תמיד פרקטי, כשהאוטו עומד בחניה של הבית אני מכסה אותו. אבל כשאני במכללה אין לי ממש זמן לכסות אותו, וככה האבק מצטבר. וגם בנסיעה בכביש המשאיות (ויש הרבה בצפון) תמיד עושות המון אבק בזמן הנסיעה שלהם (וגם עפות מהן תמיד אבנים קטנות)..

פורסם

לגבי הצבע.. מכיר ויודע את כל הבעיות שיש בצבע שחור, כל המכוניות שלי היו שחורות אני ממש אוהב תצבע הזה הוא תמיד יפה!

לגבי הג'נט הוא איכותי וממש לא "זול" יכול להיות שבתמונות הוא נראה ככה, זאת טעות!

ולא נגעתי בצמיגים!

אין למה זה סתם הורס אחיזה מגביר צריכת דלק וכ'ו.. היצרן מיצר את הרכב עם גודל סויים בגלל סיבות מסויימות!

ופנסי ערפל בארץ זה מיותר ולא חוקי להפעיל אותם (אלא אם כן יש צורך) אני חושב שזאת הסיבה שפולקסווגן חוסכים בהם.

והאמת שזה ממש לא מפריע לי :)

פורסם

השאלה מה עשית עם הטאסות והג'אנטים המקוריים?:lol:

 

אני אישית הייתי משלם לא מעט על החלקים המקוריים האלה, אם היה לי רכב כרגע...:cry:

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם
ופנסי ערפל בארץ זה מיותר ולא חוקי להפעיל אותם (אלא אם כן יש צורך) אני חושב שזאת הסיבה שפולקסווגן חוסכים בהם.

והאמת שזה ממש לא מפריע לי :)

קודם כל, זה מוסיף לרכב מבחינת יופי. דבר שני, כשיש ערפל, אתה לא מבין אפילו עד כמה הפנסים עוזרים!

 

http://msc.walla.co.il/archive/553558-5.jpg

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...