Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

 

לפני כחודש וחצי דוד שלי ביצע הזמנה לפיאט 500.

היום הוא התקשר לברר איפה עומדת ההזמנה ונאמר לו שכבר יש מספר רישוי ושהרכב יכנס להתקנות השבוע.

הוא ביקש מהנציג לדעת מה מספר הרישוי והופתע לגלות שהסיומת הינה 67.

 

כשאני קניתי לפני כשנה+ את הסקודה סופרב שלי הסיומת הייתה 67, כשקניתי לפני חמישה חודשים את המרצדס ספרינטר הסיומת הייתה 72, וכשאני רואה רכבים חדשים שעולים לכביש בימים האחרונים הסיומת הינה 74.

 

אני יודע שישנם "סדרות" של מספרי רישוי שמקבלים אותם מראש, אני גם יודע על BMW למשל שאצלם הייתה סדרה ענקית עם סיומת 14.

מישהו יכול לשפוך לי קצת אור על הנושא ?

 

בתודה מראש, אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

א.זה בדרך כלל ככה זה לא אומר במיליון אחוז.. אבל מסתיים ב67 זה מחשיד

אבל באמת במוו יש להם אישור לסיים ב16..

אני בטוח שיש אנשים פה שידעו יותר טוב

פורסם

עניין של סדרות - קיבלתי בהפרש של יום סוזוקי עם מספר המסתיים ב-73 ומאזדה עם מספר המסתיים ב-71.

בעבר סוזוקי הסתיימו ב-28 בזמן שהמתחרים כבר הגיעו ל-5X ותחילת 6X. היבואן קיבל הקצאה גדולה יחסית למכירות באותן שנים.

ד"א ל- לגבי ה-BMW - החדשות מתהדרות גם הן בסיומת 71.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפי מה שראיתי בנתיים רק פיג'ו עברו ל-74.

ראיתי בכביש הערבה 3008 חדש עם תבנית 74-***-15.

 

פיאט, כבר קיבלו תחיליות 16 לסיומת 67 ובקרוב יקבלו סיומת חדשה. (67-***-17 שייכים לצ'מפיון).

חברות שהולכות לקבל סיומת חדשה בקרוב, זה טויוטה שתגמר לה ה-71 ומיצובישי-מרצדס-יונדאי, שלקחו את ההתחלה והסוף של סיומת 73.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לדעתי עבור הסיניות צריך סיומת מיוחדת שתקפוץ ישר לעין, משהו כמו "סיני חדש" או "שים לב! הרכב שלפנייך עלול להתהפך", שנידע להיזהר מחלקים שעלולים לעוף מהרכב...

×
×
  • תוכן חדש...