Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין חוקיות מוגדרת במשרד הרישוי ללוחיות רישוי חוץ מ25 ו00.

גם 10 עד לא מזמן היה רק 2001 ולפני מספר ימים ראיתי 10 על רכב דנדש מהשקית.

בכל אופן, גם נוהגים למחזר מספרים.

פורסם
אין חוקיות מוגדרת במשרד הרישוי ללוחיות רישוי חוץ מ25 ו00.

גם 10 עד לא מזמן היה רק 2001 ולפני מספר ימים ראיתי 10 על רכב דנדש מהשקית.

בכל אופן, גם נוהגים למחזר מספרים.

יש חוקיות גם לגבי 22 ו-23 (סגל דיפלומטי) ו-77 (רכב ממשלתי).

אם הוזכר מיחזור מספרים - אני סקרן מה נעשה לגבי מספרים המסתיימים ב-5X, סיומת שבשנים 1982-3 שימשה כאשר נגמרו הסדרות המסתיימות ב-82/83, ובשנים 1984-89 שימשו כסיומת לרכב מסחרי, וכן לסדרה 6X שבה נעשה שימוש בשנות ה-80 לרכב שתוקן לאחר נזק גדול (הספרה השישית 8 הוחלפה בספרה 6 על מנת לזהותו כרכב משוחזר).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש חוקיות והיא של יבואנים. כל יבואן מקבל חלק מסויים מסדרה מסויימת עד שהוא ממצה אותה.

10 הוא לא "רק" שנת 2001, אלא שייך ליבואן מסויים או יותר, ועכשיו הם נזכרים לבדוק האם יש מספרים פנויים.

 

לכותב מעליי- כל הסדרה של 5X חזרה להיות בשימוש החל מ 2003 (52-55 היו סיומות צבאיות) , וסדרה 6X נכנסה לשימוש מעט יותר מאוחר, שוב, מתוך ניסיון למצות כל סדרה עד תומה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
יש חוקיות והיא של יבואנים. כל יבואן מקבל חלק מסויים מסדרה מסויימת עד שהוא ממצה אותה.

10 הוא לא "רק" שנת 2001, אלא שייך ליבואן מסויים או יותר, ועכשיו הם נזכרים לבדוק האם יש מספרים פנויים.

 

לכותב מעליי- כל הסדרה של 5X חזרה להיות בשימוש החל מ 2003 (52-55 היו סיומות צבאיות) , וסדרה 6X נכנסה לשימוש מעט יותר מאוחר, שוב, מתוך ניסיון למצות כל סדרה עד תומה.

ידוע לי על הסדרות שהסתיימו ב-5X ו-6X בשנים האחרונות. התהיה שלי היא - האם, למשל, נעשה שימוש חוזר במספר של הרכב שהיה ברשותי לפני כ-20 שנה - רנו 14 מדגם 1982 שמספרו הסתיים בספרות 52.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי הסדרה של ה-*5-***-**

 

אם תסתכלו ברכבים הישנים שקיבלו את הסיומת שלהם תראו שהתחילית שלהם היא 1 ולפעמים 2.

שהחזירו את התבנית הזאת אז המשיכו מסיומת 2-3 והלאה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...