Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סירטון קורע על אחד אם מיני מיינור אם אני לא טועה שעולה על הר שמחובר לו מאחור קראוון ואתם בטח מנחשים את התוצאות

http://www.goop.co.il/pl_html/sdownload.asp?pro=0&id=1798

סיטרואן ZX VOLCAN שנת 93 שחורה בלי שריטה או דפיקה מנוע 1900 אוטומטי

פשוט חלום לא צריך יותר?

פורסם

*המנוע נגמר :lol:

 

לפני כמה זמן היה לי ויכוח/דיון משפחתי על אמינות הקטע.... (כמה טיפש יכול להיות בן אדם?! :shock: )

וואלק אתתתתה

פורסם

אני בדר"כ לא נוהג להגיב ב-גדול אחי, מגניב ביותר גבר-גבר וכו'

אבל, וואוו!!! א-ד-י-ר!

 

הקטע שזה נראה אמיתי לחלוטין ולא מבויים, והרג אותי זה שניקה את המצלמה מהאבק :lol::lol:

 

מה שבטוח בפספוסים עם יגאל שילון זה היה מזכה אותו באחד המקומות הראשונים...

 

נשפכתי פה מצחוק וגם חברה שלי :wink:

 

תודה

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם
אני בדר"כ לא נוהג להגיב ב-גדול אחי, מגניב ביותר גבר-גבר וכו'

אבל, וואוו!!! א-ד-י-ר!

 

הקטע שזה נראה אמיתי לחלוטין ולא מבויים, והרג אותי זה שניקה את המצלמה מהאבק :lol::lol:

 

מה שבטוח בפספוסים עם יגאל שילון זה היה מזכה אותו באחד המקומות הראשונים...

 

נשפכתי פה מצחוק וגם חברה שלי :wink:

 

תודה

שי.

 

הקטע ממש לא מבויים, דווקא לי זה נראה מאוד אמיתי ...

מדובר ברנו 5 בלי ABS, הבחור כנראה נלחץ ולחץ על הבלמים ואז הרכב נכנס להחלקה והרכב בולם פחות טוב. ככה זה המשיך עד שהוא תפס תאוצה (כלפי מטה) ואז כבר שום דבר לא היה יכול לעזור לו ... גם לא הרמת בלם יד :shock::twisted: !!!

כמובן שהקטע עם הנגרר היה לרעתו כי הנגרר הוסיף לו מסה שעזרה לגוף לתפוס תאוצה מהר יותר וגם הקשתה על הבלימה כי ככל שיש יותר מסה קשה יותר לבלום ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אממממ... דווקא חשבתי גם לעשות משהו דומה עם הרנו 5 שלי,נראה לי שאני יוותר.

אבל לחבר מקומי זה הלך יותר טוב.

(השיפורים+הלוחית זיהוי הם מהסדנה שלי שנקראת "הצייר").

1612uvs040227-015.jpg

×
×
  • תוכן חדש...