Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ראשון בטווח מחירים 50-70 אלף .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תאמת אני לא בטוח שיש רכב שנראה ספורטיבי ולא יקר מבחינת אחזקה.

נראה לי שאתה תצטרך להתפשר פה קצת.

תחפש מאזדה 3 הדגם הקצר או יונדאי קופה.

ואתה גם יכול ללכת על רנו או פיג'ו

יונדאי קופה דווקא רעיון לא חשבתי עליו , השאלה אם מבחינת אמינות תחזוקה וצריכת דלק אני אסתדר איתה ומה ההבדלים המהותים בינה ובין 206 CC . (ונתת לי רעיון מצויין , סחתיין :))

פורסם

לחבר שלי יש יונדאי קופה הוא אומר שזה אחלה אוטו הוא גם ספורטיבי וגם חזק יחסית..

לגבי תחזוקה אני לא יודע טווחי מחירים תחכה שמישהו שמכיר תאוטו יענה :-D

פורסם
לחבר שלי יש יונדאי קופה הוא אומר שזה אחלה אוטו הוא גם ספורטיבי וגם חזק יחסית..

לגבי תחזוקה אני לא יודע טווחי מחירים תחכה שמישהו שמכיר תאוטו יענה :-D

עדיין מחכה :) , וחוץ מזה אתה אומר שאפשר להביא אחת טובה שנתון 2006+ בסביבות ה60 אלף בשקט ?

פורסם

היונדאי קופה משנתונים אלו ואילך מוצעים רק בגרסת 2.0 ידנית או 2.7 אוטו'.

מיותר לציין שהמנוע הגדול בעל התמסורת האוטו' יצרוך לא מעט דלק ,לתשומת ליבך

פורסם
היונדאי קופה משנתונים אלו ואילך מוצעים רק בגרסת 2.0 ידנית או 2.7 אוטו'.

מיותר לציין שהמנוע הגדול בעל התמסורת האוטו' יצרוך לא מעט דלק ,לתשומת ליבך

שמתי לב שהמנועים ביד 2 הם 2700 , יש לך מושג כמה היא צורכת ?

×
×
  • תוכן חדש...