Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה בסדר גמור מבחינתי.

המוסלמים הטרוריסטים במדינות האלו ירכשו רק את הרכבים הגרועים האלו.

שאר העולם יסכים בכיף להחרים את המוצר שממילא מיועד רק למדינות ערב.

זה יתקע יתד בשתי כפות הידיים של 2 המדינות האלה בדרך להוכחה לכל העולם כי הם מסתדרות יחדיו עצמאית יופי יופי.

ובכלל אני רואה רק כאן רק דברים טובים ודבר גרוע אחד (המוצר עצמו).

 

בקיצור, הלוואי שיפול להם האלטרנטור לקורבורטור ויעשה להם סבטוחה!!

 

:-P

פורסם

רעיון גרוע ביותר אנטי ישראלי

 

איך נייצא את מכוניות הליסינג ? איך??

 

ישראל כץ תתחיל לפעול

 

עוד סיבה למלחמה נגד איראן וטורקיה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הכתב התבלבל קצת בין מוסלמיות לערביות.

איראן וטורקיה אינן ערביות.

בקבוצת הD8 אותה הזכיר הכותב מדינה ערבית אחת בלבד.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

רכב הזה מבוסס על שלדה של 405, שבזמנו הייתה אחת השלדות הטובות ביותר מסוגה. גם במונחים של היום, נוחות של 405 היא טובה.

בכל אופן, קראתי במגאזין רוסי ביקרורת על רכב הזה, נעשה כיול מתלים בשביל דרכים משובשות. אפילו אחרי זה ציינו הכתבים שכיול הזה לא הצליח לקלקל את השצדה המצויינת של 405. רכב הזה נמכר בארץ המוצא שלו עם מסך, מערכת ניווט ונחשב לרכב מפואר.

 

אני לא בטוח שרכב הזה הרבה פחות טוב באיכות נסיעה שלו ממכוניות אסיאתיות מסויימות שנמכרות כאן בארץ חדשות.

נכון שכניראה בטיחות היא לא ממש מודרנית, בכל אופן לכל רכב יש את הקהל היעד שלו. לארץ רוצים ליבא רכבים סיניים שמבוססים על דגמי רובר שהופסק יצורם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
:shock:

 

אפשר הסבר למה איראן לא נחשבת מדינה ערבית?

כי ערבים זה עם, לא דת. איראן וטורקיה הן מדינות איסלאמיות, אולם העם שבאיראן הוא העם הפרסי, בעוד העם שבטורקיה הוא העם הטורקי.

מסיבה זאת קיימת גם מחלוקת בנוגע לשמו של המפרץ שנמצא בין איראן לעיראק: בעוד האיראנים (ובערך כל שאר העולם) קוראים לו "המפרץ הפרסי", הרי שכל העולם הערבי קורא "המפרץ הערבי".

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מה שמצחיק, הוא שמדינות איסלאמיות הכי קיצוניות הן לא ערביות (איראן, אפגניסטן, אינדונזיה, מלזיה, צ'צ'ניה (אפילו שזוהי לא בדיוק מדינה)).



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מה הקשר בין קיצוניות איסלמית לקיצוניות ערבית.

חוץ מהדת כלום.

האיסלם נלחם נגד כל העולם

הערבים רק נגדנו, וגם לא כולם , חלקם חוששים יותר מהאיסלם הקיצוני מאשר מישראל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שיר על המכונית לערבים בלבד באדיבות כפיר מאחת התגובות בYNET:

 

גם בתחום הזה הם הולכים ומתקרבים,

והחליטו ליצר מכונית לערבים,

ואני כבר חושב מה אפשר ליצר,

ולמה לערבים היא תתאים יותר.

 

אי אפשר שלא לחשוב על כל גלגל,

במקום חישוק מגנזיום תהיה מתכת של זילזאל,

"החלונות אורגינל וו אינתי מבסוטה"

(החלונות משוודיה הזכוכית מנירוסטה).

 

ובתא הכפפות מסבחה ושבריה,

ועמוק עמוק בפנים המפה של נהריה,

5 הילוך ואחד לכל תפילה,

ובגאז' ענקי להשתטח לאללה.

 

במקום הGPS יהיה קוראן דיגיטלי,

בטייפ אני שומע ג'ורג' וואסוף, או מה שבא לי,

ובמקום הגג קבריולט כמו של מלך,

ולא מפספס אף מסגד שבדרך.

 

הברקס והגז מתרוממים עד המושב,

(הילד שלי בן 4,לפעמים הוא נוהג וואלה איזה שובב),

אבל אני אבא טוב ומתי שאין ברירה,

אם הוא עובר את המאה הוא מקבל עם חגורה.

 

זה אוטו משכולל וואלה מהחלל החיצון,

בטח לאחד כמוני ,איש פשוט רועה צאן

במקום לנסוע אני אמשיך ברגל מכאן,

ואחכה לחודש הבא (אז יוצא מחירון לןי יוסוף מעודכן)

פורסם
שיר על המכונית לערבים בלבד באדיבות כפיר מאחת התגובות בYNET:

ענק :lol:

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם
שיר על המכונית לערבים בלבד באדיבות כפיר מאחת התגובות בYNET:

 

 

תכף נתחיל לראות מגרשי טרייד אין מג'ועריש וגם מרהט משתמשים בשיר הזה! ענק!

 

ממליץ לצרף לשרשור "סרטונים ותמונות מצחיקות" :lol:

פורסם

אני לא ממש מבין למה אנשים פה מתפלאים על המחשבות לפתח כלי רכב "מיוחד" למדינות ערביות, כבר הרבה זמן היו מחשבות על רכב כזה, אפילו היה אפשר לראות כמה אבות טיפוס פה בארץ.

 

ה"חותמת" הסופית להליך הפיתוח המואץ היתה תמונת ריגול שצולמה לפני מספר חודשים ברינג:

 

norm_A237C89C6E34405BAE1DFC424CFB49EC.JPG

 

 

כבר לפי הדריפט בו מצוי הרכב היה ברור שהם הולכים על משהו הרבה יותר חזק מאבות הטיפוס שנראו בארץ (אלה הובאו לכאן במטרה לראות איך הרכבים שורדים את האקלים החם).

 

אבל הסתבר שהאיראנים לא ויתרו גם על יכולות שטח והבטיחו רכב שיספק גם את חובב השטח גם את חורך האספלט.

 

בטופ גיר הבינו שמדובר במשהו רציני והחליטו להעמיד את הרכב הערבי החדש למבחן:

 

Hassan%27s-camel-w-land-rover.jpg

 

אז ברור שלא היה כאן פוטו פיניש, הדיפנדר חצה את קו הסיום כשנייה לאחר הרכב הערבי (בעברית=קיבל רכבת, בערבית= קיבל עדר...).

 

תגובתו של קלארקסון היתה:

SWEEEEEEEEEEET!

 

לא יודע מה איתכם, אני כבר מצפה לראות אחד מהם (ולא אבות טיפוס) בארץ הקודש.

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...