Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

אחרי שראיתם שחפרתי על הפנדה, לקח לי זמן עד שגיליתי שיש גם את הפונטו החדשה שהיא גם חסכונית בדלק וטיפה יותר מרווחת ונראית הרבה יותר מושכת.

 

למישהו יש ניסיון עם הרכב הזה? אני כניראה אקנה שנת 2007-2008.

פורסם

קניתי כזאת לא מזמן. אוטו מרווח,איכותי,חסכוני יחסית בדלק. אחזקה זולה ובאופן כללי אני מאוד מרוצה. גם לגיר הרובוטי ה"מוזר" כבר התרגלתי והוא ממש לא מפריע לי.

אני ממליץ בחום.

פורסם

תודה על התגובה.

 

איזה דגם יש לך? 1400? איך באמת הגיר הרובוטי? (אף פעם לא יצא לי לנסוע על אחד) הוא מעביר הילוכים בצורה חלקה?

 

כמה בערך הוא שותה בדרך עירונית?

פורסם
תודה על התגובה.

 

איזה דגם יש לך? 1400? איך באמת הגיר הרובוטי? (אף פעם לא יצא לי לנסוע על אחד) הוא מעביר הילוכים בצורה חלקה?

 

כמה בערך הוא שותה בדרך עירונית?

 

כן, 1.4. הגיר הרובוטי חייב מחשבה שונה מאוטומט רגיל. תדמיין שמישהו קטן מחליף לך את ההילוכים ועושה את זה בצורה מאוד מהירה. אם תקבל את זה בדמיון לא תהיה לך שום בעיה ואתה תתרגל די מהר. רק צריך להבין שזה לא בדיוק גיר אוטומט קלאסי...

לגבי צריכת הדלק היא לערך 13-14 בעירוני מתון, ויכולה להגיע בקלות ל-18 בכביש בין עירוני ישר עם נהיגה נינוחה וקלילה.

פורסם

הבנתי שפשוט צריך לשחרר מהגז כשצריך להעביר הילוך.. זה ככה כן?

 

הגירסה הרובוטית 1.4 יותר חסכונית מהגירסה הידנית 1.25? יש מצב אקונומי ברובוטי, נכון?

 

קנית את הרכב חדש מהחברה?

פורסם

לי יש את הרכב וצריכת הדלק שונה מאוד משלך.

משולב עירוני וביון עירוני כאשר 80-90 אחוז מהנסיעה היא בין ערונית הצריכה עומדת על 1:14 בנהיגה רגועה יחסית עם מזגן.

הרכב נוח ומרווח ובגדול אני ממליץ בחום אך חובה לנהוג על הגיר הרובוטי לפני.

פורסם

הלכתי היום לאלדן פתח תקווה, אחרי שאמא שלי ביררה איתם אם יש להם את הפונטו, המוקדנית בטלפון אמרה לי שכן ודירבנה אותי להגיע, אמרה שיש גם מכוניות פרטיות ולא רק ליסינג והשכרה, ועם קילומטראז נמוך שנע בין 45 אלף בערך ל75 אלף.

 

הגעתי לשם וישבתי לדבר עם אחד מנציגי המכירות, שעשה רושם כאילו הוא לא חושב שאני רציני וגם התייחס אליי בהתאם (אולי בגלל שאני בן 21?) בניגוד למה שהייתי מצפה מנציג מכירות. באותו הסניף לא היתה שום פונטו, ודרך המחשב הוא אמר לי שיש להם רק מליסינג והשכרה, כשהרכבים הם רק משנת 2008 ועלו על הכביש בחודש דצמבר, ולכן הם מתומחרים לפי מחירון של 2009. כמו כן, לרכבי הליסינג היו בסביבות ה75 אלף קילומטראז ולהשכרה 44 אלף.

 

מצד אחד, להשכרה היה קילומטראז נמוך יחסית, אבל ההיגיון אומר כבר מההתחלה שלא כדאי, כי לך תדע כמה אנשים עברו על האוטו הזה ואיך הם נסעו עליו, למרות שהנציג טען שעדיף מהשכרה עם ק"מ נמוך ואם לפי טופס הבדיקה הרכב תקין אז זאת ממש מציאה וכדאי לי לקחת, ומצד שני הליסינג עם ק"מ עצום (77 אלף בפחות משנתיים).

 

בכל מקרה, כניראה שמאלדן אני לא אקנה. יש לכם אולי הצעות אחרות לסוכנויות רכב באיזור פתח תקווה, השרון ותל אביב?

פורסם

ממתי לאלדן יש מכוניות פרטיות? זו הרי חברה של ליסינג והשכרה.

 

 

האם מדובר בגירסאות 1400 רובוטי או ב-1200 ידני?

 

כמו כן - מה התקציב שלך? רכשנו במשפחה לאחרונה גרנדה פונטו עם 0 ק"מ, יד 1 מהיבואן - במחיר של 79 אלף ש"ח.

פורסם

ראיתי מבצעי מימון ופרטי כמה גרנדה פונטו באתר של טריידמובייל. שווה לקפוץ ולבדוק?

 

אני מתכוון לדגמי 2007-2008.

 

drsubaru: איך אתם מתרשמים מהאוטו במשפחה? נהגת עליו?

פורסם

שלום Piposh,

אלדן היא חברת השכרה וליסינג ולכן מקוריות הרכבים היא כזו. לא ברור לי איך ייתכן שנציגה שלנו אמרה שיש לנו במלאי גם מכוניות פרטיות, אני אנסה לבדוק זאת עם מרכז המכירות שלנו.

לגבי הפונטו – צי כלי הרכב שלנו גדול מאוד והוא מפוזר בכל הסניפים בארץ, ייתכן שכוונת הנציגה הייתה שיש פיאט פונטו באלדן באופן כללי (כמובן שניתן לשנע רכבים מסניף לסניף במידה והלקוח מעוניין).

 

אם אתה מעוניין שנבדוק את הנושא לעומק, העבר לי את פרטיך במסר אישי ואני אדאג לכך.

 

אנחנו באלדן, פועלים על מנת לתת את השירות הטוב ביותר וצר לי שתחושותיך אינן כאלה, אם יש משהו נוסף שאוכל לעזור בו אני אשמח! :-D

 

שיהיה חג שמח,

מיטל

 

הלכתי היום לאלדן פתח תקווה, אחרי שאמא שלי ביררה איתם אם יש להם את הפונטו, המוקדנית בטלפון אמרה לי שכן ודירבנה אותי להגיע, אמרה שיש גם מכוניות פרטיות ולא רק ליסינג והשכרה, ועם קילומטראז נמוך שנע בין 45 אלף בערך ל75 אלף.

 

הגעתי לשם וישבתי לדבר עם אחד מנציגי המכירות, שעשה רושם כאילו הוא לא חושב שאני רציני וגם התייחס אליי בהתאם (אולי בגלל שאני בן 21?) בניגוד למה שהייתי מצפה מנציג מכירות. באותו הסניף לא היתה שום פונטו, ודרך המחשב הוא אמר לי שיש להם רק מליסינג והשכרה, כשהרכבים הם רק משנת 2008 ועלו על הכביש בחודש דצמבר, ולכן הם מתומחרים לפי מחירון של 2009. כמו כן, לרכבי הליסינג היו בסביבות ה75 אלף קילומטראז ולהשכרה 44 אלף.

 

מצד אחד, להשכרה היה קילומטראז נמוך יחסית, אבל ההיגיון אומר כבר מההתחלה שלא כדאי, כי לך תדע כמה אנשים עברו על האוטו הזה ואיך הם נסעו עליו, למרות שהנציג טען שעדיף מהשכרה עם ק"מ נמוך ואם לפי טופס הבדיקה הרכב תקין אז זאת ממש מציאה וכדאי לי לקחת, ומצד שני הליסינג עם ק"מ עצום (77 אלף בפחות משנתיים).

 

בכל מקרה, כניראה שמאלדן אני לא אקנה. יש לכם אולי הצעות אחרות לסוכנויות רכב באיזור פתח תקווה, השרון ותל אביב?

פורסם

הפונטו בהחלט תיתן את התמורה הראויה ובתקציב הזה אין לה הרבה מתחרות.

הגיר הרובוטי אכן חסכוני ודורש תקופת הסתגלות מסוימת, יש כאלה שמתרגלים לזה ויש כאלה שלא. ה"בעיה" עם הגיר הזה היא שמרגישים טלטול קל של האוטו שהעברת הילוכים, בעיקר במהירויות נמוכות.

הכי חסכוני זה ידני.

 

רכבים נוספים שיכולים להתאים לדרישות שלך :

יונדאי גטס - רכב בסיסי ואמין מאוד.

דיהטסו סיריון - (בעיקר אם בא לך אוטומט מלא).

פורסם

נראה לי שהידני חלש מדי וגדול על הפונטו הנ"ל. מה שמתאים לספייס לא בהכרח מתאים לגרנדה.

 

לגבי השאלה של איך מרגיש האוטו -

 

אני אישית לא נהגתי עליו, אין לי ביטוח. אבל אבא שלי, שעד לפני פחות מחודש נהג על קיה קלארוס, מאוד מרוצה.

 

הוא עדיין לא התרגל לגמרי לגיר הרובוטי, אבל אין ספק שזה הולך ומשתפר - צריכת הדלק יורדת, הטלטול פחות מורגש.

 

כרגע צריכת הדלק עומדת על 1:11 עירוני בלבד עם מזגן, אני מניח שככל שהאוטו יעבור את תקופת ההרצה ואבא שלי יידע לנהוג בו טוב יותר, צריכת הדלק תעבור לסביבות 1:12 ואולי אף טוב מכך.

 

בכל מקרה זה יותר טוב מ - 1:7 שעשתה הקלארוס 8)

פורסם

 

כמו כן - מה התקציב שלך? רכשנו במשפחה לאחרונה גרנדה פונטו עם 0 ק"מ, יד 1 מהיבואן - במחיר של 79 אלף ש"ח.

 

 

 

מאיפה רכשת רכב יד 1 מהיבואן עם 0 ק"מ?

פורסם

מניסיון של כ4 חודשים עם גרנדה 1400,07, רובוטית שעזרתי לחבר טוב לרכוש (ומדי פעם אני נוסע בה), הרכב נוח מאוד,חסכוני מאוד, נעים לנהג ולנוסעים והגיר הרובוטי ממש לא כזה מעצבן כמו שעושים ממנו בטח לאחר שבוע-שבועיים של הסתגלות. כאשר חושבים על החיסכון האדיר שהגיר הזה מאפשר יחד עם היותו עדיין "אוטומטי", אז אפילו מתחילים לאהוב אותו. וכפי שנאמר לך ע"י indigo, זה כנראה הרכב הכי משתלם בקבוצה זו ביחס למחיר-תמורה, מבלי לשכוח שהוא גם הבטיחותי שבחבורה הזו משנים אלו.

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

שלום רב,

ראשית חג שמח ושנה טובה לכולם

 

בנוגע לרכב, גם אני רכשתי לפני מס' חודשים את הרכב דגם אקטיב פלוס שנת 2007 1400 רובוטי יד ראשונה עם 22K ק"מ!

כמו חדש! ואני נהנה מכל רגע וגם את הגיר ברגע שתבין איך לתפעל אותו נכון אתה תוהב מאוד לינהוג בו.

 

אני קניתי את הרכב מטרייד מוביל ראשל"צ- הם הטרייד אין הרשמי של היבואן ולכן יש להם מגוון רכב של מכוניות מיד פרטית עם קילומטראז' נמוך - שווה ליקפוץ ליבדוק ולקחת לבדיקה כמו שצריך.

 

נותנים לך חצי שנה על גיר ומנוע וסע לשלום!

ואם אתה רוצה רכב הכי שמור תבקש שיבדקו במחשב איזה מכוניות עתידות להיכנס ואם תימצא אחת שמורה תשריין אותה ותחכה שיביאו לסניף ותיבדוק .

ככה אני עשיתי חיכיתי כמעט שבועים לאטלקייה שלי ואיך שראיתי אותה - אהבה ממבט ראשון :-)

אני מאוד הייתי מרוצה מהשירות שלהם שם

מוזמן ליקרוא את הפוסטים שלי בנושא. ותודה לכל חברי הפורום שעזרו בתהליך!

 

חג שמח!

 

מישאל

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...