Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לאחרונה רכשתי שברולט קוואליר 2.4 ליטר 1998 144000 ק"מ.

הרכב נרכש במחיר נמוך של כ 9000 ש"ח.

עד היום הרכב נסע יפה מאוד אבל אתמול בנסיעה לחיפה הרכב התחמם בעליה בכביש "פרויד".

המאורר עובד ולא חסר לי נוזל קירור.

יש לי הרגשה שהרדיאטור "סתום" או משהוא בסגנון.

בבדיקה במנוחה המאוורר נכנס לעולה ב כ 100 מעלות.

אבל הרכב מתחמם.

אם יש למשהוא רעיון איך לפתור את הבעיה אודה לכם מאוד.

ואם לא האם יש למשהוא כאן המלצה למוסך טוב באזור חיפה אשר מטפל בקוואליר?

הבעלים הקודם טיפלה אצל האחים מזרחי ברחוב ת"א.

 

תודה רבה

פורסם

הנה עדכון!

 

לא לקחתי סיכונים אז הכנסתי את הרכב למוסך שבו טיפלה הבעלים הקודמים שלו. האחים מזרחי ברחוב ת"א בחיפה.

ידעתי שהם "שוחטים" אבל לקחתי סיכון.

 

ובכן לאחר שבדקו הם הגיעו למסקנה שהטרמוסטט לא פותח את המיים בטמפ הנכונה. הוא פותח ב 100 מעלות במקום ב 90.

לשם הבדיקה הם נתקו את הטרמוסטט ולכן שסתום במיים פתוח כל הזמן.

אני אסע שבוע ואראה האם הרכב מתחמם או לא.

הם אמרו לי שתופעת הלוואי של דבר שכזה היא שהרכב מתחמם יותר לאט בבוקר.

פורסם

הוצאת טרמוסטט אינה הפתרון! זהו פתרון לא מקצועי בעליל. יכול להיות שהטרמוסטט הקודם היה תקוע ואז יש להחליפו אבל לא לנסוע בלי (בטח לא כפתרון לזמן ארוך). ישנם מס' סיבות שבגללן המאורר יכנס לעבודה מאוחר ו/או לא יקרר את נוזל הקירור. בצע חיפוש בפורום בנושא

ללא טרמוסטט הרכב לא יגיע לטמפ' עבודה ותיגרם צריכת דלק גבוהה ולעוד תופעות לוואי.

×
×
  • תוכן חדש...