Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההתלבטות היא בין הונדה אקורד ex כולל חלון שמש.

נפח 2000 ואוטומט.

לבין

מאזדה 626 2000 סמ'ק

שניהם שנת 98

ואוטומטיות.

 

בכל ההשוואות שעשיתי האקורד יותר טובה מבחינת ביוצועים וגם נוחות.

אבל אני צריך דעה שלכם בקשר לרכבים הללו מה יותר אמין ואיכותי :)

ואנ'לא שואל בקשר לעיצוב, רק בקשר למנוע אמינות נוחות ובטיחות.

תודה

כפיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

לגבי נוחות, אמינות, וכל שאר הדברים :- הונדה אקורד.

 

אני מעריך שהיא גם עולה יותר, אבל היא טובה בהרבה מהמזדה, ושלא תבין לא נכון - המזדה נוחה, אמינה ודי ביצועיסטית יחסית, אבל האקורד עולה עליה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

אני לא חושב שיש הבדל רציני באמינות בין סוגי הרכבים בגדול.

 

מה שיותר משפיע ברכבים הללו כיום (אחרי 6 שנים) זה המצב של הרכב הספציפי שאותו תקנה.

 

שתהיה בעניינים שתיהן כבר לא חדשות וכנראה עם מספר שנושק ל-100K ק"מ על השעון.

זאת אומרת ששתיהן יעשו בעיות מדיי פעם - איזו תעשה יותר?! זאתי שהיא פחות שמורה ככול הנראה.

פורסם

אני בעל מזדה 626 שנת 99. הרכב עבר 92 אלף קילומטר, ולא עשה לי שום בעיות עד עכשיו.

אני חושב שמשתי המכוניות אתה תהיה מרוצה מאוד: שתיהן מעניקות תאי נוסעים נעימים לשהייה, אך קמצנים באיבזור.

המנוע של ההונדה טוב יותר, זה בטוח. למרות זאת, המזדה לא פראיירית בכלל ויש הרבה מכוניות שלקחתי ברמזור(דוגמא: מזדה לנטיס, פיג'ו 307, סיטרואן סי 5 ועוד).

אני מאמין שהמזדה יותר נוחה לנסיעה. הונדה ידועים בנוקשותם של המיתלים בדגמי האקורד.

מה שכן, ההונדה יותר ספורטיבית ויכולתה גבוהה יותר בפניות.

לדעתי תלך על זו שנראית לך שמורה יותר ובמצב יותר טוב.

מקווה שעזרתי.

×
×
  • תוכן חדש...