Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני לא רוצה להתסיס, וגם בחברה שבה אני עובד, קצין הרכב לא היה מוכן לשמוע על המגאן (הקודמת) ולא על הפלואנס, ולא לקחת שום רכב כזה לנסיון (הצרות שעברו עם המגאנים הראשונים הספיקו להם, למרות שאני מאמין שהרכבים בהחלט שופרו במשך הזמן).

כפי שכבר נאמר - הג'טה הרבה יותר איכותית מהפלואנס, הגב שלך לא ייעקר ממקומו לאחר נסיעה ארוכה, וכן, יש פתחים למזגן מאחור. הפלסטיקה בג'טה (ובפולקסווגן בפרט) נמצאת כמה רמות מעל זו שברנו.

שני הרכבים אינם "מטוסים" ואם אינך חפץ בביצועים מיוחדים - שניהם עומדים פחות או יותר בקריטריון זה (סחיבה ממוצעת ומטה).

אני מניח שתמצא דיעות לפה ולפה - אבל - קח לנסיעת מבחן ותחליט לפי זה (לא לפי המקלדות שלנו, עד כמה שאנו מנסים לשכנע...)

alfa 156 2.5.

פורסם

אין לך אפשרות לקחת סקודה אוקטביה ?

רכב מעולה, מקביל לג'יטה באיכות, מגיע עם אבזור נוסף והמנוע החדש של הקונצרן 1.2 TSI אשר אולי נשמע קטן, אבל בריון.

פורסם
אין לך אפשרות לקחת סקודה אוקטביה ?

רכב מעולה, מקביל לג'יטה באיכות, מגיע עם אבזור נוסף והמנוע החדש של הקונצרן 1.2 TSI אשר אולי נשמע קטן, אבל בריון.

 

2 מנהלים בחרו באוקטביה הנ"ל + מנהל בכיר בסופרב.

בסופרב אחרי חודש הוחלף הגיר DSG עקב כשל, באוקטביות קיימת בעיה של כיבוי מנוע לעיתים , עדכון תוכנה לא פתר את הבעיה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...