Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :-P

לפני יומים שיפצתי משאבת בלם מרכזית ברכב שלי פונטיאק טמפסט.

היום נסעתי נסיעה ויש לי משהו מוזר שאולי אוכל לקבל עליה תשובה.

ברגע שמניעים את הרכב ומתחילים נסיעה יש רעש שמגיע ממערכת הABS והדוושה מתחילה להיות קצת מוזר.

ואז זה נעלם לאחר מספר שניות והנסיעה חלקה. אני חייב לציין,שזה קורה בעיקר שמניעים את הרכב כול פעם מחדש.

מה יכולה להיות הבעיה? האם צריכים לאפס את מחשב הרכב אחרי פירוק משאבת בלם מרכזית או משהו כזה?

תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אשמח לקבל תשובה על מה שכתבתי. :roll: הלכתי היום למוסך שעשיתי את ההחלפת היחידה משאבת בלם מרכזית כולל היחידה של הABS והוא אמר שהכול בסדר זה ככה צריך להיות. האם בתחילת נסיעה המערכת ABS צריכה לעבוד כמו שכתבתי?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

המערכת לא צריכה להכנס פעולה ללא סיבה כמו שאתה מתאר.

 

כניראה יש תקלה, אולי חיישן באחד הגלגלים מזייף.

 

בדרך כלל בתוך הצינור וואקום של הבוסטר נימצא שסתום חד כיווני, בדוק שהרכיבו לך אותו, פשוט כבה את המנוע ודוושת הבלם צריכה להיות רכה 2 לחיצות ולאחר מכן היא מתקשה.

אם קורה מצב שבו אתה מכבה את המנוע ומיד הדוושה נעשת קשה אז כניראה שלא הרכיבו לך את השסתום חד כיווני או שיש דליפה בוסטר.

פורסם
המערכת לא צריכה להכנס פעולה ללא סיבה כמו שאתה מתאר.

 

כניראה יש תקלה, אולי חיישן באחד הגלגלים מזייף.

 

בדרך כלל בתוך הצינור וואקום של הבוסטר נימצא שסתום חד כיווני, בדוק שהרכיבו לך אותו, פשוט כבה את המנוע ודוושת הבלם צריכה להיות רכה 2 לחיצות ולאחר מכן היא מתקשה.

אם קורה מצב שבו אתה מכבה את המנוע ומיד הדוושה נעשת קשה אז כניראה שלא הרכיבו לך את השסתום חד כיווני או שיש דליפה בוסטר.

 

מה הקשר בין השאלה לתשובה ?

 

חבר יקר, מה שנאמר לך במוסך נשמע תקין.

מחשב ABS מבצע איבחון למערכת ABS בכול התנעה חדשה,בזמן הבדיקה עשויים להשמע קליקים וגם רעידות קלות בדוושה.

איזה כייף לי :)

פורסם

לגבי עניין הדוושה היא בסדר גמור היא לא מתקשה מיד אלא אחרי מספר לחיצות.

תודה מרק על התשובה רציתי להיות בטוח ב100 אחוז.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אצלי בבימר לאחר התנעה כשעוברים את ה20 קמ"ש.

 

נשמעת דריכה כמו של M16 מהמשאבת ABS וזה תקין. אם לזה אתה מתכוון אז הכל בסדר.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...