Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שביל חוצה ישראל ממש לא נועד לרכיבה על רכב מנועי מכל סוג והדבר לא ממש חוקי.

מה עוד שזה פוגע בטבע, הרעש של כלי רכב מנועים, העשן וכ"ו פוגעים בטבע ומפחידים את בעלי החיים.

אני מבין את הרעיון הנחמד אבל ממליץ שתמצא דרך חלופית או כבישים מקבילים.

אבל לא תוכל לנסוע על מסלול חוצה ישראל ברכב מנועי, זה לא חוקי, וזה פוגע פגיעה אנושה בטבע ובבעלי החיים.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אסף, ואבי בכל מקרה בניית מסלול עלי ...

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אחרי שצפיתי בתוכנית שבה צוות TOPGEER עלה בראשי רעיון

מכיוון שלנו אין את התקציבים של ההפקה אז אפשר לעשות משהו צנוע יותר:

שביל חוצה ישראל עם פיאג'ו SI

מי מצטרף?

 

 

אסף,

הנה רעיון אחר, ארוך קצת יותר, על אספלט ומבלי לפגוע בטבע.

מסלול מעגלי - עוטף ישראל. לאורך כל גבולות הארץ.

פורסם
אסף, ואבי בכל מקרה בניית מסלול עלי ...

סבבה, אנחנו זקוקים גם לרכב חילוץ. יש מצב שאתה משמיש את הטנדר סובארו עד שזה יצא לפועל:?::?::?::-)

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם

תוכל להקיף את ישראל עם ה SI בלי קשר לשביל. אם עשו את זה כבר עם אופניים ומר טל שביט עשה את זה עם קטנוע סניאנג אלפא ,אז גם אתה יכול

פורסם
סבבה, אנחנו זקוקים גם לרכב חילוץ. יש מצב שאתה משמיש את הטנדר סובארו עד שזה יצא לפועל:?::?::?::-)

 

אם אתה משמיש את הסובארו עד אז, אני יבוא ללוות אותכם.

"Life Is Like a Box Of Choclate, You Never Know What You Gonna Get"

פורסם

במקרה הטוב היא תהייה מוכנה לספטמבר הבא , וגם זה אופטימי.

בבא קודם כל תדאג לטסט לרכב אחד ששמתי בידיים שלך אחר כך תקבל סיבוב על הסובארו .

 

אסף, נו יש לך עוד סי אחד?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

בבא קודם כל תדאג לטסט לרכב אחד ששמתי בידיים שלך אחר כך תקבל סיבוב על הסובארו .

 

בעזרת האל טסט מחר.

אני שומר את ההודעה הזאת שלא תגיד לי אח"כ לא אמרתי.

"Life Is Like a Box Of Choclate, You Never Know What You Gonna Get"

פורסם
אסף,

הנה רעיון אחר, ארוך קצת יותר, על אספלט ומבלי לפגוע בטבע.

מסלול מעגלי - עוטף ישראל. לאורך כל גבולות הארץ.

 

 

+1

נשמע רעיון מעולה, אפשר לקרא על כך גם בפול גז היו מספר רוכבים חלוצים אשר רכבו את "סובב ישראל" וחזרו עם חוויות.

המלצה אישית, כדאי להמתין שמעלות החום ירדו מעט, לרכב עם ציוד ומיגונים מאוד מתיש ומעייף.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כמה הבהרות:

1. הטיול מיועד אך וק לפיאג'ו SI (נא לא להפגע) מכיוון שזהו הכלי הכי הזוי למטרה זו (עם סוזוקי RV למשל זאת לא חוכמה :lol:)

2. הכלים צריכים להיות בעלי רישוי (הכל צריך להעשות בצורה חוקית לחלוטין!)

3. מכיוון שאנו לא מעוניינים במרתון, בטיול ישתתפו עד שישה כלים.

4. התכנון הוא לשלושה - ארבעה ימים.

5. המסלול יעבור בשבילים ודרכים צדדיות ולא בשט קשה מידי (אומי כבר עובד על תכנון המסלול)

6. אני מתכוון לנסות למצוא ספונסרים (אולי אבניר).

7. וכמובן שצריך למצוא גם רכב ליווי.

הצעות ובקשות הצטרפות יתקבלו בברכה

 

אסף

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?


×
×
  • תוכן חדש...