Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עשו דבר דומה בפול-גז רק עם טייפונים, נשמע רעיון מעולה על אף הטירוף שבדבר.

 

 

זה היה צוות "אוטו" (אריאל אלסיבוני היה אחד משני הרוכבים) והם עשו זאת בקצת פחות מ-3 ימים עם פיאג'יו טייפון 50 ופיג'ו ספידפייט 50.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה היה צוות "אוטו" (אריאל אלסיבוני היה אחד משני הרוכבים) והם עשו זאת בקצת פחות מ-3 ימים עם פיאג'יו טייפון 50 ופיג'ו ספידפייט 50.

אנחנו מדברים על ארבעה ימים עם פיאג'ו SI :lol:

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

אסף ידידי

כידוע יש לי SI במצב נהדר

חכה מעט למזג אויר קריר יותר

ואז רק הודע לי מתי - כמה שבועות לפני

אני מעביר אותו טסט .עושה לו ביטוח לחודש ומחליף צמיגים\ רצועת הנעה .

ואני איתך צמוד לכל אורך הדרך עם שק שינה \ אוהל ומים על הגב.

 

אח..זאת חוויה שנוכל לספר לנכדים

אצלם גם לכל אורך הדרך

ועם יהיה רכב ליווי(שיוכל לקחת את הטיסן ומזוודת ציוד קטנה) - אוכל לצלם גם קטעים ועצירות מהאויר.

(כך שנפיק מצגת וכתבה אמיתית)

 

רק! הודע לי כמה שבועות לפני.

GUY

פורסם

תגידו,אתם לא עובדים:mm_sad::mm_wink::mm_eek::-D:wink:?????????????????

אפשר לקבל פתק לעבודה שישחררו אותי לכמה ימים ??????

(אגב,רעיון מעולה לכלל רכבי האספנות,מצפון לדרום,בשיירה,,,:lol:)

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

orinoko

יש דברים בחיים (פרט למישפחה וחברים) וארועים שאין להם מחיר ודברים כאלו

לא קורים כל יום

ובמידה ואתה לא שם- שנים אחר כך תתחרט -למה לא הייתי שם ועשיתי.

חוויה שאיתך לכל החיים .

והאמן לי - כולנו עובדים ובאתרף ממרוץ החיים המשוגע.

 

GUY

פורסם
אסף ידידי

כידוע יש לי SI במצב נהדר

חכה מעט למזג אויר קריר יותר

ואז רק הודע לי מתי - כמה שבועות לפני

אני מעביר אותו טסט .עושה לו ביטוח לחודש ומחליף צמיגים\ רצועת הנעה .

ואני איתך צמוד לכל אורך הדרך עם שק שינה \ אוהל ומים על הגב.

 

אח..זאת חוויה שנוכל לספר לנכדים

אצלם גם לכל אורך הדרך

ועם יהיה רכב ליווי(שיוכל לקחת את הטיסן ומזוודת ציוד קטנה) - אוכל לצלם גם קטעים ועצירות מהאויר.

(כך שנפיק מצגת וכתבה אמיתית)

 

רק! הודע לי כמה שבועות לפני.

GUY

אהלן גיא

ה SI שלך עמד שנים רבות לכן אתה חייב לרענן אותו ביסודיות לפני הטיול (צמיגים,שמן גיר, כבלים, בלמים וכו') וכמובן רישוי.

תתחיל לעבוד מעכשו.

על הטיסן נוותר הפעם, גם ככה צריך לסחוב הרבה ציוד ונהיה בלוח זמנים קצת לחוץ (אני לא רוצה לרכב בלילה בשטח עם הפיאג'ו)

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

אסף

הכל טוב ונכון אבל.

דבר אחד ממש חשוב למען הבריאות שלנו .

חכה למזג אויר קריר \ נוח יותר ואז גם נהנה מהכל

כרגע בחום הזה - הדבר גובל בשטות \ טירוף אמיתי

 

הודע לי -מתי נראה לך תאריך יציאה ומסלול ,ואני אדאג לכל הקשור בSI

להזכירך-בטיחות מעל לכל

אנחנו עם ילדים בבית.

וממש לא הייתי רוצה לסיים את חיי בהתקלות עם רכב ,או משאית פול טריילר שעברה ב100 קמש חצי מטר ממני

אני מאמין שהרבה יצתרפו לחלקים מהמסע או בליווי חלק ממנו .

שינה- בכל מקום ,ואני סומך על החברים במועדון בכל הארץ שיפתחו את הדשא ליד הבית לאוהלים שלנו.

כמו במטוס הדקוטה- פעם VESPA תמיד VESPA.

 

יאללה תן תאריך נוח ואני מתחיל לדחוף את הנושא

אני אהיה מוכן!

GUY

פורסם

רוב הדרך תהייה בשטח , בקטעים קצרים מסוימים נאלץ לעלות לכביש .

עוד לא ברור איפה וכמה.

בכל מקרה הלינה תהייה לפחות בחלק מהלילות בשטח, על בסיס ציוד שיהיה על רכב מלווה .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...