Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה- 800 שקל והנה האופציות:

מורל דוטק

לייטינג אוודיו בולט

רוקפורד fnp

לאנזר וי בי פרו

אם בי קוארט די אס די 216

 

הסט יקבל 75 נקי לערוץ.

בהנחה שאני מצפה מהסט שיתן את הבסט במוזיקה אלקטרונית מי מבניהם הכי עדיף?

פורסם

היי אני ממליץ לך לקחת מורל מילניום הם מעולים ונמכרים כיום במחיר נמוך מאוד

מגברים של קי קר מאוד יקרים לא חסרים מגברים טובים בשוק במחירים סבירים

מקווה שעזרתי בהצלחה :wink:

if it's too loud youre too old

פורסם
איזה קיקר יש במחיר הזה?

 

 

לא ניראה שיש בארץ חייה כזו!

 

אבל אפשר להזמין מי EBAY קומפוננט של קיקר שנישמעה ממש פצצה ב900 שקל כולל הכול(מכס,ביטוח,בוטנים)

פורסם
היי אני ממליץ לך לקחת מורל מילניום הם מעולים ונמכרים כיום במחיר נמוך מאוד

מגברים של קי קר מאוד יקרים לא חסרים מגברים טובים בשוק במחירים סבירים

מקווה שעזרתי בהצלחה :wink:

 

הבן אדם כתב שהוא יכול להשיג דוטק במחיר הזה אז למה בדיוק ללכת על המילניום?

לפחות תקרא את ההודעה ( וזה עוד כתוב ממש בהתחלה.... )

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
היי אני ממליץ לך לקחת מורל מילניום הם מעולים ונמכרים כיום במחיר נמוך מאוד

מגברים של קי קר מאוד יקרים לא חסרים מגברים טובים בשוק במחירים סבירים

מקווה שעזרתי בהצלחה :wink:

 

הבן אדם כתב שהוא יכול להשיג דוטק במחיר הזה אז למה בדיוק ללכת על המילניום?

לפחות תקרא את ההודעה ( וזה עוד כתוב ממש בהתחלה.... )

 

ליביו

צודק למה לא לקרוא קודם ואז לענות?לעצם העניין ,אני אישית הייתי הולך על המורל דוטק, אבל על פי מה שאתה שומע(מוסיקה אלקטרונית )עדיף הרוקפורד.
פורסם

כן אבל לפי מה שהבנתי זה שהרוקפורד הוא 50 אר אם אס

והדוטק 120

 

לא ממש משנה לי עד מכה הוא חזק אבל אני נותן לכל ערוץ 75 אר אם אס האם הקומפוננט ישרף?

פורסם
כן אבל לפי מה שהבנתי זה שהרוקפורד הוא 50 אר אם אס

והדוטק 120

 

לא ממש משנה לי עד מכה הוא חזק אבל אני נותן לכל ערוץ 75 אר אם אס האם הקומפוננט ישרף?

 

 

אחי הדוטק 6.5 אינץ 70 RMS

ולא 120!!

פורסם

מנסיון של כמה ימים.

יש לי את הדוטק,מקבלים 68RMS הם נותנים יופי של תמורה, ממש איכותי.

מומלץ בחום.

בכל אופן - אם יש לך את האפשרות לשמוע קודם קומפוננטים שונים- לך על זה.

:-)

פורסם
מנסיון של כמה ימים.

יש לי את הדוטק,מקבלים 68RMS הם נותנים יופי של תמורה, ממש איכותי.

מומלץ בחום.

בכל אופן - אם יש לך את האפשרות לשמוע קודם קומפוננטים שונים- לך על זה.

 

תגיד איזה מוזיקה אתה שומעה בהם??

פורסם
מנסיון של כמה ימים.

יש לי את הדוטק,מקבלים 68RMS הם נותנים יופי של תמורה, ממש איכותי.

מומלץ בחום.

בכל אופן - אם יש לך את האפשרות לשמוע קודם קומפוננטים שונים- לך על זה.

 

תגיד איזה מוזיקה אתה שומעה בהם??

שירה בציבור :lol::lol::lol:
×
×
  • תוכן חדש...