Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

אני מחפש לקנות רכב, לחברה שלי, והתקציב לא עשיר מדי - עד 8K.

הנסיעות יהיו בעיקר בתוך העיר (כ 15-20ק"מ ביום) ופעמיים-שלוש בחודש ת"א-חיפה.

 

מה הכרחי ברכב:

  1. אמינות וזמינות חלפים
  2. קילומטרז' - עד 140K
  3. גיר - כמובן רצוי אוטומט, אבל אם זה יהיה החסרון היחיד ברכב, אז היא תסתדר עם ידני
  4. מזגן - כל מטרת הקניה לחסוך הליכה ברגל ושימוש בתחבורה ציבורית
  5. הגה כח - מאוד רצוי עד כדי הכרחי, למרות שאני מכיר בנות שמסתדרות בלעדיו
  6. מראה - כל עוד הצבע לא יורד מחלקי מתכת, הכל פתיר
  7. יהיה נחמד אם יהיו ח"ח ו"פינוקים" אחרים, אבל לא נראה לי שיש סיכוי...

לאור כל הנ"ל הגעתי למסקנה שאלו המכוניות האפשריות, אבל חסר לי נתונים - כאן אני מבקש את עזרתכם:

 

  1. קיה פרייד - יש הכל, שנתונים יחסית מתקדמים (97' ומעלה), אבל... קיה (?) + האם יש משמעות אם הרכב היה בהשכרה לפני 10 שנים, בתנאי שטופל כראוי אחרי זה?
  2. סוויפט - יש אוטומטיות בשנתונים ישנים, אבל בגלל השעון ק"מ לא יודעים אם עבר 110K או 510K + לא ראיתי עם הגה כח - אין או שעדיין לא מצאתי?
  3. שרייד - כמו הסוויפט, אוטומטיות בשנתונים ישנים, בלי ה"כ - שוב, אין או שעדיין לא מצאתי?
  4. פיאסטה - רק ידני, שנתונים של 96' ומעלה,עדיין לא הלכתי לראות - תוכלו לתת פרטים לגבי ה"כ, ח"ח ושאר ירקות?
  5. פיאט - לא מכיר, רואה שהוא נכנס לתקציב, אשמח לדעתכם בעניין הרכב.

אם יש עוד דגמים העונים לאילוצים - תמליצו.

 

תודה מראש לכולם.

אבי

פורסם

בקצת פחות מזה קניתי וולוו 740.

אל תעשה את זה.

 

בהרבה פחות קניתי פיאט.

לא ממליץ, אלא אם כן היא ממש ממש שמורה.

 

בקיצור, תמצא כל רכב שהוא שיהיה במצב טוב וזהו.

אל תנסה למצוא משהו טוב, זול ואמין, כי שלושת הדברים האלו לא קיימים באותו רכב.

פורסם

אל תנסה למצוא משהו טוב, זול ואמין, כי שלושת הדברים האלו לא קיימים באותו רכב.

 

לא מנסה - מחפש את הרוע במיעוטו :)

ולכן אני כאן, מצמצם נזקים

אשמח להתייחסות לנושא רכב שהיה (מזמן) השכרה

 

נ.ב.

מה דעתכם לגבי פונטו?

אבי

פורסם

תוסיף לרשימה סיטרואן ZX וסקודה פליסיה. מכוניות מעולות בכלום כסף.

כמובן שצריך למצוא מכונית שמורה מבית טוב.

הפיאסטה נהדרת גם כן.

שרייד\סוויפט--אמינות, יעילות, אבל פחות נוחות ונעימות לנסיעה מהאירופאיות הנ"ל.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

תוריד את הדרישה של הקילומטראז' תחפש סובארו לגאסי או אימפרזה מהשנים הראשונה.

אמינה, ממוזגנת, זמינות חלפים מעולה, יש גיר אוטומטי, חלונות חשמל, הגה כוח וכמעט כל מה שביקשת. החיסרון היחיד הוא שחסכונית בדלק היא לא תיהיה. נו, תמורת 8K ש"ח אי אפשר לאכול את כל העוגה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קודם כל - תודה רבה.

באמת כדאי צרפתיות? אני דווקא מכיר אותן כרכבים לא אמינים, תקנו אותי אם אני טועה...

עד כמה אני צריך להתפשר על קילומטרז'? + ההתפשרות הזאת לא תביא אותי לרכב "מפנק" אבל גמור?

אבי

פורסם

אני חושב שהסיטרואן שהוצעה פה יכולה להיות רכב טוב, אני לא מכיר במיוחד אבל צרפתיות יכולות להיות מכוניות די טובות סה"כ.

גם סקודה פליסיה שהוצעה לך כאן אבל אין אותה באוטומט

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אין תשובה חד משמעית לשאלה שלך. יש רכבים שחוטים עם 140K קילומטרים ויש רכבים מעולים עם 240K קילומטרים.

וכשמדובר ברכבים זולים וישנים כל כך, ברוב המקרים לא תמצא ספר טיפולים מסודר ולא תוכל לדעת אם המספר שמופיע על השעון אמיתי או מזוייף.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בשעה טובה נמצאו כמה מועמדים (מועמדות? :roll:)- אשמח להמלצה למכון בדיקה לפני קניה או אולי למוסך שיעשה את העבודה?

אבי

פורסם

לדעתי - מוסך שאתה סומך עליו. פחות כסת"ח ויותר תכל'ס, במיוחד ברכבים מהסוג ומהפז"ם שאתה מחפש.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אז זהו, עכשיו אני גר במרכז (במקור מהצפון) ובשנים אחרונות מתנייד על טוסטוס+רכב מעבודה - אז אין לי מישהו שאני סומך עליו, לכן ביקשתי המלצה.

אבי

פורסם

חברה שלי דווקא חשבה למכור את הקיה פרייד שלה שנת 1999 עם 113000 ק"מ כסופה יש מראות חשמל הגה כוח מראות חשמליות מזגן והיא אוטומט וחסכונית

אני אשאל אותה אם היא מוכנה למכור...אם אתה מעוניין שלח לי לפרטי אחי

×
×
  • תוכן חדש...