Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מניסיון גם על פיאסטה וגם על סוויפט (אומנם שניהם מודל 1990) הרכבים מסתדרים מצויין בנסיעות עירוניות, ואין להם בעיה פעמיים שלוש בחודש לנסוע בכביש מהיר, עשיתי אפילו יותר מזה.

 

עשיתי על כל אחת מהם 2000 ק"מ בחודש, והם הפגינו אמינות טובה למדי, רק לציין שהיו ידניות.

 

לגבי הפיאסטה, השוק שלהם נורא קשה (כאחד שמנסה למכור אחת), יש הרבה רכבים שמורים במודלים גבוהים במחיר נמוך, שווה לבדוק.

 

עצה, רק גיר ידני, אומנם זה קצת מציק בעיר, אבל בשביל 20 ק"מ ביום זה לא כזה גרוע ומאוס, גם חוסך בדלק, גם הרכבים האלו תוכננו עם גיר 3 הילוכים, שבנסיעה הביעירונית המנוע יתאמץ נורא להמשיך לאורך זמן במהירות חוקית (90 קמ"ש) המנוע יצרח, וצריכת הדלק תהיה בהתאם, לעומת ידני שיאפשר לשייט ב100 בלי מאמץ רב, בחסכוניות, וגם יישאר ספייר לעקיפות, ופחות בלאי.

מה גם שבמקרה שמתקלקל הגיר האוטומט, עלות התיקון היא בערך כמו עלות הרכב, בידני זה עניין של קלאץ' או משהו אחר לא יקר (בהשוואה לאוטומט)

 

גם בסוויפט וגם בפיאסטה יש 5 ספרות במונה, שים לב.

 

 

מה לגבי פיאט פונטו? ב8 אלף אתה מוצא אחת שנת 96-7 שמורה, עם כל הפינוקים, מנוע 1.3 ובדגמים היותר מאובזרים יש כריות אויר חלונות חשמל הגה כוח אזעקה נ"מ מזגן מקורי ועוד פיצ'רים, אוטו די חמוד לבחורה, חשוב לציין שמגיע רק בידני, ושם אפשר לראות את 6 ספרות במונה. הדבר היחיד שבעייתי ברכב הזה הוא החשמל והמערכת קירור, עם טופל במים ירוקים אין מה לדאוג, עם מי ברז להתרחק זה מתכון לבעיות, וחשמל זה אוטו ישן כבר מידי פעם שובק החשמל בצורות של ח"ח שלא פועלים או אזעקה שמשתגעת (קרו מקרים).

×
×
  • תוכן חדש...