Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי אולדסמוביל 87 ואני לא הנעתי אותה בערך 5 חודשים בשל סיבות מסויימות שלא היו בשליטתי

מבקש לדעת בדחיפות,איך עליי להניע את הרכב כיום?כלומר,האם ישר לשים לו מצבר ולנסות להניע?או שצריך להחליף שמן

ולעשות עוד דברים?

אשמח לקבל תשובות מפורטות

תודה מראש

פורסם

אבי שלום,

5 חודשים הם לא תקופה ארוכה כל כך. אני מניח שלכל אספן יצא לא להניע את הרכב מספר חודשים לפחות פעם בחייו.

לדעתי פשוט תניע וזה הכל. רק תבדוק שיש שמן ומים כמובן.

בהצלחה!

אנא עדכן אותנו.

פורסם
אבי שלום,

5 חודשים הם לא תקופה ארוכה כל כך. אני מניח שלכל אספן יצא לא להניע את הרכב מספר חודשים לפחות פעם בחייו.

לדעתי פשוט תניע וזה הכל. רק תבדוק שיש שמן ומים כמובן.

בהצלחה!

אנא עדכן אותנו.

(אם בכל זאת הלך לך מנוע או נגרם נזק אחר, תשכח מהעצה שנתתי לך...)

ארז רונן

פורסם

אני הייתי מפרק פלאגים ומסובב את המנוע ביד כמה פעמים אם המנוע מסתובב כמו שצריך הייתי מנסה להניע.

 

צריך לבדוק שמן ומים שמן - ע"מ שהמנוע לא יעבוד בלי שמן ומים ע"מ שלא יתחמם.

 

תן למנוע לעבוד בסרק 10-20 דקות אחרי ההנעה תראה ששום דבר לא נוזל (מים, שמן דלק וכו') ולדעתי הכל יהיה בסדר.

 

אם אחרי שפירקת פלאגים המנוע מסתובב קשה או חו"ח נתפס תעדכן כאן.

 

אני הנעתי בשיטה זו מנוע סובארו שעמד 14 שנה ללא הנעה.

פורסם
אני הייתי מפרק פלאגים ומסובב את המנוע ביד כמה פעמים אם המנוע מסתובב כמו שצריך הייתי מנסה להניע.

 

צריך לבדוק שמן ומים שמן - ע"מ שהמנוע לא יעבוד בלי שמן ומים ע"מ שלא יתחמם.

 

תן למנוע לעבוד בסרק 10-20 דקות אחרי ההנעה תראה ששום דבר לא נוזל (מים, שמן דלק וכו') ולדעתי הכל יהיה בסדר.

 

אם אחרי שפירקת פלאגים המנוע מסתובב קשה או חו"ח נתפס תעדכן כאן.

 

אני הנעתי בשיטה זו מנוע סובארו שעמד 14 שנה ללא הנעה.

 

לסובב ביד מנוע של אולדסמוביל נשמע לי כמו מד"ב. :shock:

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

לא מכיר הרכב הנדון ספציפית אבל משאבת דלק טבולה (במיכל ) זקוקה לפחות לרבע טנק דלק.

הייתי מבדא שיש מספיק דלק טרי במיכל ולא לשאוב שאריות בעייתיות...

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
לסובב ביד מנוע של אולדסמוביל נשמע לי כמו מד"ב. :shock:

אם הפלגים מפורקים אתה דוחף אויר. לא אמור להיות בעיה אם המנוע לא תקול.

פורסם

5 חודשים- לא זמן לרכב תקין. מניסיון רב מאד. רק המצבר, בדיקה "כללית" (שמן/מים/אוויר בגלגלים)- ויאללה- סע!8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

סליחה על הבורות

אבל אני קורא כאן באשכול שממליצים להניע\לסובב את המנוע ביד.

למה אתם בדיוק מיתכוונים?

איך מיתבצעת כזאת פעולה?

למה זה תורם?

פורסם

יש להרים את ידית בלם היד,לשלב להילוך סרק (ניוטרל)

אם ניתן להכניס בוקסה או מפתח לבורג הפולי ,הכנס וסובב את המנוע.

לחלשים יותר ולאלה שלא אוכלים ארוחת בוקר טובה ,ניתן לפרק את הפלאגים לפני.

 

או שהשיטה השניה ,

לשלב להילוך אחרון (4 או5) להוריד בלם יד ולדחוף את הרכב לפנים.

 

ירון מאיר

פורסם
אני הייתי מפרק פלאגים ומסובב את המנוע ביד כמה פעמים אם המנוע מסתובב כמו שצריך הייתי מנסה להניע.

 

אם אתה בכ"ז עושה את זה, למרות שככל הנראה אין צורך, אל תשכח לסמן לאן כל חוט הצתה חוזר. חשוב מאוד.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

×
×
  • תוכן חדש...