Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגביי v12


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את המגבר של פלטיניום אודיו 12v 1200 וואט

האם הוא יציב ב2 אום בגישור?

 

 

 

 

אני רוצה לחבר לו סאב בגישור והסאב עובד על 2 או 8 אום

 

 

תודה!

מתי בפעם האחרונה ליטפת לעצמך את הכרס ואמרת: "עוד בירה מתוקה שלי"?

פורסם

אל תמעיט בערכו... :roll:

לפי הספר באופן תיאורטי זה יכול להתבצע אבל....

מתי בפעם האחרונה ליטפת לעצמך את הכרס ואמרת: "עוד בירה מתוקה שלי"?

פורסם

המגבר אינו יציב ב2 אום גישור. אומנם בדקתי במגבר כזה 2 סאבים במקביל לגישור אחד.

הוא עבד יפה מאוד בחצי עוצמה אבל מעל הוא מתכבה ומדליק מצב הגנה (מנורה אדומה).

בגלל המשיכה הגדולה של האמפר.

 

אבל אם יש לך 4 ערוצים פנויים אתה יכול לחבר כול זוג ערוצים לסליל.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

לא אין לי 4 ערוצים פנויים...יש לי רק שניים כי אני מחבר למגבר גם רמקולים 6*9

אז לא כדאי לגשר ??

מתי בפעם האחרונה ליטפת לעצמך את הכרס ואמרת: "עוד בירה מתוקה שלי"?

פורסם

רגע אני רוצה להבין משהו אסטרו...

 

אתה אומר לחבר כל ערוץ לסליל?

את הסאב אני הבאתי לו, כל סליל בעל התנגדות של 4 אום ומסוגל לקבל 200 אראמאס

 

איך עדיף יותר לתת לסאב לעבוד? על סליל אחד בגישור או כל יציאה בנפרד לסליל?

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

זה יהיה חלש אם זה יחובר כיציאה 1 על סליל 1 זה לא יפתח בכלל תסאב ייתן לך איזה 70 ארמס!

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם
רגע אני רוצה להבין משהו אסטרו...

 

אתה אומר לחבר כל ערוץ לסליל?

את הסאב אני הבאתי לו, כל סליל בעל התנגדות של 4 אום ומסוגל לקבל 200 אראמאס

 

איך עדיף יותר לתת לסאב לעבוד? על סליל אחד בגישור או כל יציאה בנפרד לסליל?

 

 

קובי.

 

שינסה שיבדוק ויראה באיזה מצב הסאב יעבוד יותר טוב.

 

בקשר לV12 X5 הוא גם חיקויי שעולה 500 שקל.

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

בכול מקרה אתה תצטרך מגבר נוסף לרמקולים כי יש לך סאב של שני סלילים מה שאומר שתצטרך מגבר 4 ערוצים רק לסאב ואחרי הכול אתה רוצה להגביר גם תרמקולים שלך אז תיהיה חייב עוד מגבר

 

בינתיים תן לסליל אחד לעבוד

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
רגע אני רוצה להבין משהו אסטרו...

 

אתה אומר לחבר כל ערוץ לסליל?

את הסאב אני הבאתי לו, כל סליל בעל התנגדות של 4 אום ומסוגל לקבל 200 אראמאס

 

איך עדיף יותר לתת לסאב לעבוד? על סליל אחד בגישור או כל יציאה בנפרד לסליל?

 

 

קובי.

 

שינסה שיבדוק ויראה באיזה מצב הסאב יעבוד יותר טוב.

 

בקשר לV12 X5 הוא גם חיקויי שעולה 500 שקל.

 

זה שהוא חיקוי אני יודע, אבל יחסית לחיקוי ולמחיר, איך הוא, שווה את המחיר שלו?

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם

אני חיברתי פעם את הV12 בגישור 2 אוהם (עכשיו נזכרתי במקרה זה היה זמני) וזה דווקא עבד מצויין.....אבל הוא היה מתחמם אם זכרוני לר מטעה בי

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

קיצר תודה לכולם על העזרה החלטתי שאני ישאיר את הסאב כמו שהוא גם ככה זה יותר מידי....או שאין דבר כזה יותר מידי :lol:

מתי בפעם האחרונה ליטפת לעצמך את הכרס ואמרת: "עוד בירה מתוקה שלי"?

×
×
  • תוכן חדש...