Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי מאזדה לנטיס 1800 שנת 96.

לפני כמה ימים נגעתי בפילטר באוטו והחזרתי אותו כמו שהיה.

הרעש של המנוע השתנה ונהיה כאילו יש פילטר פתוח,רעש שנורא אהבתי.

עכשיו ניסיתי להסתכל עם זה יושב כמו שצריך וזה ניראה כמו שצריך ואני לא מבין מאיפה הרעש.

הקופסה של הפילטר סגורה ואטומה,הצינור שמלטה קצת לא מחובר.

יכול להיות בגלל זה?

השאלה שלי היא כזאת,האם יכול להיגרם נזק למנוע?

פורסם

אם הצינור שמתחת לקופסא של הפילטר לא מחובר בוודאי שתשמע את רעש היניקה, כי הצינור הזה מוביל לקופסא נוספת שתפקידה להשתיק את הרעשים.

 

אני לא ממליץ לך ליסוע ככה עם צינור מנותק, כי המנוע שואב אוויר חם ישירות מהרדיאטור שיביא לירידה בביצועים באופן מורגש.

 

הצינור הזה גם מוביל אוויר קר למנוע, אז אל תבטל אותו.

פורסם

להפך,האוטו חזק באותה מידה ואם הרעש נידמה לי קצת יותר או שזה ביגלל הרעש.

הוא נותן קיקים חזקים 50 60 מ0 הוא עגלה.

זה כניראה בגלל הפילטר.

דרך אגב לחצתי אם 1800 אחרות ושלי יותר מהירה,לא יודע מה הסיבה.

ועוד משו היא מפרפרת לי בין הילוך ראשון לשני,נותנת פירפור קל.

זה בגלל שפעם נגעו בכבל של הגז של הקיק דאון משו לא הבנתי מה הסבירו.

יש כמו דפיקה לא נעימה בין ההילוך הראשון לשני .

פורסם

חכה בימים חמים תיראה איך שתסבול מזה שהרכב בקושי סוחב, כבר חקרתי את העניין הזה.

 

על המצערת יש לך 2 כבלים אחד של הגז, והשני של הגיר, כבל קיק דאון.

 

הכיוון שלו מתבצע ע"י חיבור שעון לחצים לגיר וכיוון הכבל.

 

את הכבל תופסים 2 ברגי 10מ"מ, כדי לכוון את הכבל בערך(כיוון טוב אבל לא הכי מדוייק) תשחרר את הבורג השמאלי, הכבל יקפוץ לך וימתח עד הסוף(יש על הכבל קפיץ).

עם יד אחד תרופף את הכבל עד הסוף(תדחוף אותו לכיוון המצערת) ולאחר מכן תמתח אותו כ3-4 מ"מ אחורה(ז"א תמתח אותו חזרה 3-4מ"מ) ולאחר מכן תסגור את הבורג.

 

צא לנסיעת מבחן.

אתה יכול כל פעם למתוח/לשחרר מעט ולבצע נסיעת מבחן.

 

את הכבל תכוון שהמנוע חם לאחר נסיעה ארוכה, כי הדפיקה שאתה מרגיש היא רק שהמנוע חם אחרי נסיעה.

 

שהכבל מתוח יותר מידי הגיר יהיה"כבד" לתגובות שלו ז"א הקיק דאון יהיה איטי והגיר יהיה עצלן בהורדת ההילוכים.

ככל שהכבל רופף הגיר ימשוך יותר את ההילוכים והקיק דאון יהיה זריז יותר.

 

אבל אתה צריך לדעת מהו הגבול של המתיחה/הרפיה, כי אם רופף מידי או מתוח מידי הגיר יבעט בין מעבר ההילוכים.

כל מ"מ אחד בכיוון הכבל משפיע באופן מורגש על תפקוד הגיר.

 

גם אצלי בהאצה חזקה לפעמים במעבר להילוך שני הגלגלים נותנים פרפור קל(כמובן על כביש יבש).

פורסם

ואלה גבר תודה על העזרה.

מיקודם הלכתי לאוטו ועשיתי בדיוק מה שאמרתה.

הדפיקה בין כל הילוך להילוך נעלמה.

תודה רבה רבה לך.

×
×
  • תוכן חדש...