Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי תקציב של 150 $ לקנית מצלמה דיגיטלית.

מצאתי בEBAY :

Olympus D560 ב130 $

 

יש למישהוא דעה בקשר למצלמה. או המלצה למצלמה אחרת.?

 

תודה לכולם מושיק גלימידי

1075436967769_Olympus_D560.jpg

קו---------------------------------------

פורסם

ראיתי כבר את התמונות של האולימפיוס של קודאק ושל מספיק חברות

ואף אחת לא מתקרבת לסוני

תקח רק סוני

ואני לא מדבר על כל הקטע של הפיקסלים וכאלה

יענו ראיתי מצלמה של חבר אולמפיוס עם 4 מיליון פיקסלים

ובתאחלס לא ראיתי איך היא יוצאת בתור תמונה לאלבום

אבל על המחשב היא ניראית ממש חרא!

אבל ממש גם בגודל המקורי וגם בגודל שמתאים למסך

התמנה פשוט ניראית מטושטשת..

אני לא ממש יודע על דגמים ספציפים

אבל מה שכן

אם תקח סוני מעל 1.3 פיקסלים זה יספיק ביותר

גם על מסכי מחשב כשרואים את התמונה בגודל מקורי היא יותר גדולה מהמסך של המחשב

וגם זה הגודל שיספיק לך אם אתה רוצה תמונונת לאלבום

וכל מה שמעל זה רק עם אתה רוצה לפתח פוסטרים מטר על מטר!

בדוק

חברה שלי עובדת בחנות צילום...

ואם אתה רוצה ליתר ביטחון אז לך על 2 מיליון פיקסלים

אבל עוד פעם רק על סוני

מקווה שעזרתי

מתן

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם
רק מזדה!!! כי היא אמינה, אל תקח שום רכב אחר כי בתכלס כל האחרים לא אמינים ורק מזדה טובה, אז קח מזדה!

 

 

ואם אתה רוצה יעוץ טוב אז כנס לינק הזה:

 

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=809

 

טוב תומר אין בעיה אני אקח מזדה...! רגע... יש איזה דגם מסויים שאני צריך לחפש??

כי התקציב שלי הוא רק 150 $.

 

:roll:

קו---------------------------------------

פורסם

תריץ חיפוש באתר http://www.dpreview.com

ותראה את התוצאות.

תשווה ותחליט.

אתה קונה בארץ או בחו"ל???

אם בחו"ל יש אין סוף דגמים בטווח מחיר הזה, כנס לb&h

 

:twisted:

"תנו חיבוק לאיש הדלוק"

×
×
  • תוכן חדש...