Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב ראשון שלי, הכנסתי אותה בבוקר למוסך של הונדה והבחור התקשר אלי מקודם וסיפר חצי שעה על כל מני דברים שחייבים להחליף.

 

אישרתי לו להחליף את:

4 גומיות לציריות

אטמים לשסטום ויטק

ואטמים למכסה שסטומים

גומיה למפלג

 

כי אמר שבגללם הרכב לא יעבור טסט.

 

הוא אמר גם שצריך להחליף את:

מכסה לרדיאטור

ושבמטלה האחורי יש בוקסות קרועות שצריך להחליף ואין בארץ אז צריך להזמין מחול

 

אמרתי לו לא על זה כי "המכסה לרדיאטור" שהוא אמר אני די בטוח שהוא מתכוון למכסה פלסטיק של המיכל מאגר, אני יודע שהוא לא נסגר הרמטית אבל הוא נסגר. הוא אמר לי "טוב אם אתה לא רוצה בסדר אבל רק תיזהר שזה לא יתפוצץ לך באמצע הנסיעה וכל המים של הרדיאטור ישפכו והאוטו יהרס!" אמרתי לו בסדר אני אזהר. (מתחילת השיחה הוא ניפח דברים בצורה שנותנת לחשוב שאם אני לא יחליף את כל מה שהוא אומר אז האוטו יתפוצץ)

בקשר לבוקסות אמרתי לו שיחכה עם זה כי זה נשמע לי עסק יקר מדי, אבל אני באמת לא יודע מה לעשות מכאן... ועוד היד נטויה, הוא יתקשר שוב כדי לספר לי עוד דברים בקרוב כנראה עם איך שהשיחה הסתיימה.

מה אתם אומרים? כנראה הוא מנסה "לערבב" אותי כי זאת הפעם הראשונה שלי במוסך ועם מושגים כאלה.

פורסם

טוב, אני מניח שאתה הבחור שפירסם את "רכב ראשון שלי, סיויק 95, יש לי כמה שאלות ותהיות". אז קודם כל, תשתדל להשאר באותו שירשור כי אתה מעמיס את הפורום, בעיקר שמדובר בפרק המשך באותו נושא. זה יקל עלינו המשתמשים בפורום.

לגבי המוסך, אם אתה לא מאמין לו פשוט גש אליו פיזית, שיסביר לך בדיוק מה הוא עושה ולמה. אם נשמע/ נראה לך לא אמין או שמנסה "למרוח" אותך, קח את הרכב וצא משם. יש מספיק מוסכים שיטפלו בך.

מבחינת עלויות, דווקא מכסה רדיאטור הוא דבר די זניח (במאזדה 3 עלה לי כ-130 ש"ח בחברה), ודרך אגב הוא לא מכסה מיכל עיבוי ("המיכל מאגר" לדבריך), ובוקסות למתלה אחורי דווקא חשוב להחליף וחבל שאין בחברה.

בכל מקרה, אתה יכול תמיד להוציא ממנו את הרכב וללכת למוסך אחר, לא להגיד למוסך שהיית במקום אחר ולראות האם ימצא את אותן התקלות.

בהצלחה8)

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

פורסם
טוב, אני מניח שאתה הבחור שפירסם את "רכב ראשון שלי, סיויק 95, יש לי כמה שאלות ותהיות". אז קודם כל, תשתדל להשאר באותו שירשור כי אתה מעמיס את הפורום, בעיקר שמדובר בפרק המשך באותו נושא. זה יקל עלינו המשתמשים בפורום.

לגבי המוסך, אם אתה לא מאמין לו פשוט גש אליו פיזית, שיסביר לך בדיוק מה הוא עושה ולמה. אם נשמע/ נראה לך לא אמין או שמנסה "למרוח" אותך, קח את הרכב וצא משם. יש מספיק מוסכים שיטפלו בך.

מבחינת עלויות, דווקא מכסה רדיאטור הוא דבר די זניח (במאזדה 3 עלה לי כ-130 ש"ח בחברה), ודרך אגב הוא לא מכסה מיכל עיבוי ("המיכל מאגר" לדבריך), ובוקסות למתלה אחורי דווקא חשוב להחליף וחבל שאין בחברה.

בכל מקרה, אתה יכול תמיד להוציא ממנו את הרכב וללכת למוסך אחר, לא להגיד למוסך שהיית במקום אחר ולראות האם ימצא את אותן התקלות.

בהצלחה8)

 

מצטער אם העמסתי על הפורום, פשוט הסקתי שזה נושא אחר מכיוון שהבעיות שונות לגמרי =/ בכל אופן, החכמתי. תודה.

 

לדעתי אני אגמור את הטיפול אצלו ואם תהיה בעיה עם הבוקסות אני אמצא כבר מוסך אחר, אני בטוח שיש את הבוקסות האלה בארץ איפשהו.

הבנתי שטעיתי במושג, האם מכסה רדיאטור זה זה? http://www.edbenparts.co.il/uploads/large/104.jpg

 

בכל מקרה אני מתאר לעצמי שאני לא אוכל להוציא את הרכב מתי שארצה כי כבר התחילו את הטיפול בו.

 

מצטער על הבורות אבל איפה ואיך אני יכול למצוא מוסך שיתאים לי? פשוט להיכנס לכל מוסך ולשאול אותו אם הוא מתמחה בסיויק 95? לטפל בכל בעיה שיש לי במוסך אחר ולהתרשם מי יותר אמין איכותי וזול? איך...? =\

 

 

תודה לך שוב la1234, אתה מאוד מועיל! למרות שאין לי ידע בנושא טכניקה וטיפול ברכב, עד כאן למדתי משהו :)

פורסם

אכן זה מכסה רדיאטור (לדעתי גם המתאים לסיויק שלך).

אני גם מאלה שאין להם כסף מיותר ולכן מטפלים במוסך מורשה של יבואן הרכב שלי, כך שלדעתי עשית נכון.

למרות זאת, עם כל בעל מקצוע, צריך לשאול שאלות ולהבין על מה בדיוק משלמים, וברמת האפשרות, לקבל על אותו שירות/ מוצר הצעה נוספת או שתיים.

מנסיוני, ישנם בעלי מקצוע שכדאי לשלם להם יותר על השירות/ מוצר מאחרים, אבל אני מניח שזה כבר עניין של נסיון אותו תרכוש עם השנים.

לא יכול להיות שבאזור שלך יש רק מוסך מורשה הונדה אחד. בדוק באתר החברה:

http://www.honda.co.il/Index.asp?CategoryID=128

או שתתקשר למחלקת השרות, בטלפון: 03-9182100, אני בטוח שתמצא נוסף.

נסה לבדוק אם למוסך יש את ספר הרכב שחיפשת.

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

פורסם
אכן זה מכסה רדיאטור (לדעתי גם המתאים לסיויק שלך).

אני גם מאלה שאין להם כסף מיותר ולכן מטפלים במוסך מורשה של יבואן הרכב שלי, כך שלדעתי עשית נכון.

למרות זאת, עם כל בעל מקצוע, צריך לשאול שאלות ולהבין על מה בדיוק משלמים, וברמת האפשרות, לקבל על אותו שירות/ מוצר הצעה נוספת או שתיים.

מנסיוני, ישנם בעלי מקצוע שכדאי לשלם להם יותר על השירות/ מוצר מאחרים, אבל אני מניח שזה כבר עניין של נסיון אותו תרכוש עם השנים.

לא יכול להיות שבאזור שלך יש רק מוסך מורשה הונדה אחד. בדוק באתר החברה:

http://www.honda.co.il/Index.asp?CategoryID=128

או שתתקשר למחלקת השרות, בטלפון: 03-9182100, אני בטוח שתמצא נוסף.

נסה לבדוק אם למוסך יש את ספר הרכב שחיפשת.

 

אני גר בתל אביב כך שיש עוד מוסכים כאן אבל הסקתי שאם זה מוסכים מורשים של הונדה אז בכולם אותם מחירים ואותו פחות או יותר שירות, אני טועה?

 

אני גם מבין שאין תשובה ברורה ל"איך למצוא את המוסך שלך" לצערי =/

 

בקשר לאיזי פארק, יש משהו שיותר נוח/יותר זול? הבנתי שאפשר להתעסק עם החניה באמצעות הטלפון גם, מה עדיף?

 

וסליחה על החפירה, דבר אחרון (אני מקווה), מה לדעתך אני צריך לעשות בנוגע לבוקסות?

 

תודה! :wink:

פורסם

לא בכל המוסכים אותו מחיר, ולא כולם מקצוענים באותה רמה וצריך להתנסות ולהבין איפה הכי מקצועיים על מנת שלאורך זמן הרכב יישמר ולא יפגעו מערכות שבשל תחזוקה לא נכונה או חסרה כושלות ואז בד"כ זה כבר עולה הרבה כסף לתקן.

לגבי סלופארק (מהנייד) או איזיפארק, אין לי מושג מה עדיף מאחר ואני לא גר בת"א, כשאני צריך אני מחנה בחניון או משתמש בכרטיס חניה. אני מניח שנוח יותר מהנייד אבל חבר שלי שיש לו סלופארק (מהנייד) שוכח להתקשר ולהפסיק את החיוב כשהוא עוזב את החניה כך שיוצא לו יותר יקר משעולה לי חניון בסופו של דבר, והוא צריך לחפש חניה ברחוב מה שגוזל ממנו זמן רב, עצבים, דלק ובלאי לרכב כך שתעשה לבד את החשבון.

לגבי הבוקסות - בקש מהבחור במוסך שיראה לך מה הבעיה בבוקסות. הבוקסות הינן גליל שחור (נראה כמו גומי) שמשולבת בו מתכת. החלק השחור הוא הדבר שנשחק בד"כ. במידה והשחיקה גדולה, גם יהיה חופש וגם תראה זאת בטוח בעיין (בדומה לשחיקה של צמיג שרואים אותה) כך תדע אם המונאי אמר אמת או לא. במידה ויש לך ספק כנס למוסך נוסף, הסבר לו שקנית את הרכב לא מזמן ושאתה מעוניין שיבצע לרכב בדיקה כללית ומקיפה. במידה ואף הוא יעיר לך על הבוקסות, אמור יפה תודה וחזור למוסך שהרכב נמצא בו כעת, כנראה שהבחור הגון וישר. במידה ולא יעיר לך בנושא, יש סיכוי גדול שהמכונאי במוסך שהרכב נמצא בו כעת (איך אמרת?) "מנסה לערבב אותך".

מקווה שעזרתי. בהצלחה8)

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

פורסם

לדעתי האישית כנס קודם כל לטסט,ואת הליקויים שימצאו תקן במוסך,כי אחרת אתה סתם נכנס להוצאות במיוחד שיש לך רכב ישן.

פורסם

la1234 תודה רבה לך, עזרת לי להשכיל והועלת לי מאוד! אני מקווה שעם הזמן אקבל את צורת השיקול שלך בנוגע לדברים כאלה 8)

 

shay76 תודה על התגובה, אתה צודק.

 

 

שיהיה המשך שבוע מצויין לכולם ושלא נדע מוסך :-P

פורסם

מצטער על העומס אבל יש לי עוד שאלה קטנה:

בקשר לבוקסות, הבנתי שיש חברה מאוד מוכרת ואיכותית שנקראת "כתום", אם אומר למכונאי שאני מעדיף לקנות משם את הבוקסות ולהביא לו שירכיב במקום שהוא יזמין מחו"ל זה מקובל? זה כדאי?

פורסם

הבוקסות של "כתום" הנן מפוליאוריטן שיש להן יתרונות וגם חסרונות לעומת בוקסות גומי.

הכי טוב שאתה בעצמך תטלפן אל "כתום" ותבדוק איתם אם יש להם בוקסות למכוניתך ומה היצרונות בהן (או החסרונות).

בברכה - רפי לין

פורסם

AV - אני לא מכיר אישית מוסך ספציפי להונדה אבל נראה לי ששווה להתעניין עם "שאפט" בדרך בגין אם הם מטפלים בהונדות (5379999). החבר'ה שם מקצועיים ברמה ואמינים באופן אבסולוטי - מקסימום הם יפנו אותך למוסך המתאים.

 

לגבי איזיפרק - ידידו הטוב ביותר של המבקר בת"א (חוץ ממגבונים לחים ו******ם), אין לדעתי דרך נוחה וזולה יותר לחנות בערי ישראל. אגב, אם אתה תושב, תדאג להוציא תו חניה כמה שיותר מהר.

 

בהצלחה

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...