Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום סתם חיפשתי מערכת ונתקלתי בזה קבלו!

מערשל פיונייר דגם deh-1600

תראו מה הם אומרים על המערכת:

http://www.caraudio.co.il/product.php?item=159&cat=76

 

הם טוענים שזה 4*50

אבל אם תלחצו על הפאנל להגדלת התמונה תראו שזה

4*45 זה סתם משהו שהרג אותי !!!

וזה לא פעם ראשונהש אני רואה את זה באתרים1 אז אנשים

תסתכלו טוב טוב!! :mad:

proud to be a mini 2006 owner

פורסם

אני לא יודע מה אומר התקנון של האתר וכ"ו אבל בדרך כלל התמונה היא לצורך המחשבה בלבד.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
היום סתם חיפשתי מערכת ונתקלתי בזה קבלו!

מערשל פיונייר דגם deh-1600

תראו מה הם אומרים על המערכת:

http://www.caraudio.co.il/product.php?item=159&cat=76

 

הם טוענים שזה 4*50

אבל אם תלחצו על הפאנל להגדלת התמונה תראו שזה

4*45 זה סתם משהו שהרג אותי !!!

וזה לא פעם ראשונהש אני רואה את זה באתרים1 אז אנשים

תסתכלו טוב טוב!! :mad:

 

 

אתה לא כל כך צודק

 

הסיבה לכך, שהרבה פעמים מפרסמים תמונה להמחשה בלבד...

כלומר, דגם דומה...

אם אתה תקנה מהם את הרדיו דיסק

ותקבל באמת 4*45 אז תוכל להיתלונן...

 

בכל מקרה, שאתה קונה דברים באינטרנט עדיף שיהיה לך

מפרט מלא של המוצר, שאם תקבל משהו אחר אז תיהיה לך אפשרות להיתלונן....

פורסם

בגלל זה לא קונים מאתרים חאפריים.

 

 

אני סומך על :

 

1. נטאקשן

2. אולסייל

3. P1000

 

כל השאר חאפרים בני חאפרים...

אפשר להזמין באתר ההוא שנתת כאן במספר סלולרי 058 משהו....

נשמע כמו אתר מאוד אמין.... :shock:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בכל מקרה, התמונה היא באמת להמחשה, הם הרי לא ישקיעו במציאת תמונה מדויקת של הנגן :p

 

במקרה ה-DEH-1600 הוא באמת 50 ולא 45, לא שההבדל הוא כזה אדיר. ממש דוגמא נפלאה של עבודה על הצרכן התמים מצאת כאן (בערך כמו למצוא שבקניית נייר טואלט של לילי יש בחבילה 32 גלילים במקום 36 :p )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני לא יודע מה אומר התקנון של האתר וכ"ו אבל בדרך כלל התמונה היא לצורך המחשבה בלבד.

אני יודע מה התקנון של האתר אומר (קראתי אותו...):

אין שום זכר למשפט "התמונה להמחשה בלבד"

לא בתקנון ולא ליד התמונה הספציפית (יש כאן עילה לתביעה... אני חושב..)

-----------------------

איל:

בגלל זה לא קונים מאתרים חאפריים.

 

 

אני סומך על :

 

1. נטאקשן

2. אולסייל

3. P1000

 

כל השאר חאפרים בני חאפרים...

אפשר להזמין באתר ההוא שנתת כאן במספר סלולרי 058 משהו....

נשמע כמו אתר מאוד אמין....

 

 

205GTI

---------------------

לידיעתך אייל קניתי מנטאקשן אופניים (ובתקנון של המוצר היה כתוב שאחרי שאני מרכיב אותו |מה כבר יש להרכיב?| הם מתנערים מכל אחריות)

אחרי שהרכבתי אותו נסעתי עליו מספר ימים והוא התחיל להתפרק.. באמצע כביש מהיר נשבר כל הזרוע של הפדל, אחרי זה התפרק הכידון וכו' וכו'.. קיצר גם אתרים גדולים עובדים עלייך בעיניים רק שהם עושים את זה בדרך חוקית כך שאין לך מה לעשות אחרי זה.

מה שגם האתרים הגדולים הם כמו קישור לחברה אחרת ולוקחים על זה עמלה אבל אחרי זה אם אתה רוצה להתלונן למישהו אין לך למי! כי נטאקשן למשל לא מכרה לך את המוצר אלא חברה אחרת :!:

קיצר אני מעדיף אם כבר לקנות אז מאתרים קטנים ואם לא אז לקנות משהו שאתה יודע בדיוק מהו וכשתקבל אותו תוכל לדעת במקום אם זה מה ששילמת עבורו.

 

אז שלא יעבדו עליכם!

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
בכל מקרה, התמונה היא באמת להמחשה, הם הרי לא ישקיעו במציאת תמונה מדויקת של הנגן :p

 

במקרה ה-DEH-1600 הוא באמת 50 ולא 45, לא שההבדל הוא כזה אדיר. ממש דוגמא נפלאה של עבודה על הצרכן התמים מצאת כאן (בערך כמו למצוא שבקניית נייר טואלט של לילי יש בחבילה 32 גלילים במקום 36 :p )

 

רוני

 

אהבתי אהבתי :lol::lol::lol:

זה סתם היה משהו שעיצבן אותי מהיום כל פעם שאני יראה

משהו מוזר ומעצבן אני יעשלה את זה באשכול הזהQ

proud to be a mini 2006 owner

×
×
  • תוכן חדש...