Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

אז ככה : לפני כשבוע התחדשתי בפיונר 5250 וקומפוננט מורל טמפו (תודה לכל היועצים ) בהמשך (שנאסוף קצת מזומנים ) מתוכנן גם מגבר 4 ערוצים וסאב .

קרוב לודאי JBL 1004 וסאב - קיקר או הרץ . אני אוהב מדויק ושומע 75 אחוז מוסיקה שחורה ו25 מיזרחית , מתאים , לא ?

 

לשאלתי :

כרגע התקנתי את הפיונר ואת המורל קדימה ,וחבר הביא לי בנתים מגבר ורמקולים אחורים עד שאני יסתדר .אני יודע שלא מומלץ אחוריים אבל בנתיים .

 

המגבר Lightning Audio דגם FF150.2

http://www.shopping.com/xPO-Lightning-Audio-FF150-2-LIGHTNING-AUDIO-150-W-2-CHANNEL

 

רשום עליו : 4 אום 50X2 ,

2 אום 75X2

1 אום 150X1

 

המורל הם 4 אום והרמקולים הם 4 אום גם , אני יכול לחבר אותם לאותה היציאה ? כלומר 2 רמקולים לאותו ערוץ ?

לא יהיה בעיות במגבר או ברמקולים מבחינה ההתאמה ?

ועוד שאלה על הדרך - מאיפה אני מנתרל את הבסים שהקוומפננט יעבדו כמו שהם צריכים ללא באס , אני מדבר על החיבור בעתיד ולא כרגע עם הסאב יחד ...

 

תודה

ולמנהלים עשיתי חיפוש וחבל שאין מאמר שמסביר את הענין ובפשטות .

מי שלא נהנה מהחיים לא יודע לחיות !

פורסם

תחבר רק את מורל אין לךצורך במגבר באחוריים

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

פורסם
תחבר רק את מורל אין לךצורך במגבר באחוריים

 

כרגע אין לי סאב אז אני כן צריך

 

אפשרי - כן.

בריא - לא.

 

 

למי למגבר ? אבל הבנתי שהמגבר ניתן לשינוי ,אז מה הבעיה ?

מי שלא נהנה מהחיים לא יודע לחיות !

פורסם

עדיף לחבר את האחוריים על הר"ד.

בחיבור 2 זוגות קומפוננט על מגבר 2 ערוצים אתה מאבד שליטה על אחוריים קדמיים או שאתה מאבד שליטה על ימניים, שמאליים.

במקרה הפחות גרוע, אתה תהיה חייב שתמיד האחוריים יישמעו על אותה עוצמה כמו הקדמיים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...