Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבצע את הטיפול השנתי לאוטו בעצמי (שמן, פילטר שמן, פילטר אוויר, פלאגים, תוסף דלק 44K ופילטר דלק כל 30K).

יוצא לי לנסוע בערך 7-8K ק"מ בשנה.

האוטו אוכל שמן בין 0.7 ו-1 ליטר ל-1000 ק"מ.

כמובן שאני חייב להביא אישור בלמים ממוסך מורשה לפני הטסט.

 

כמה שאלות:

איזה שמן מנוע מומלץ (איזו צמיגות ואיזו דרגת איכות?) אני משתמש ב-10-40 כבר שלוש שנים. האם זה נכון ש-20-50 יקטין את צריכת השמן (אך יפגע קצת במנוע ובביצועים)? אין לי כמובן את ספר הרכב (יש למישהו?)

 

עניין אחר: הייתה לי בעיה בקרבורטור (עדין יש כאלו...). הוחלפו כמה צינוריות אך מה שמדאיג אותי יותר זה שאחד הפלאגים היה ספוג שמן מבפנים. כמובן שהוא הוחלף, אך אני תוהה האם מדובר בבעיה גדולה יותר? משהו שכדאי לעשות או לבדוק בכדי להקדים תרופה למכה?

 

אני חדש באזור נשר. מישהו מכיר חנות חלפים זולה בסביבה?

פורסם

אני ממליץ בחום על "ארקל" חלקי חילוף, דרך יפו 131 חיפה, מעט אחרי שווארמה במבינו אם אתה מכיר באותו צד של הכביש.

פנה לעודד ותבקש את עזרתו, אתה יכול גם להגיד לו שארז עם הטנדר סובארו הפנה אותך, הוא בחור מאד נחמד ושמח לעזור.

המחירים סבירים ועם קצת דיבורים אפשר לכווץ אותם עוד.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

שמן 20/50 הוא צמיגי יותר וצריכתו מופחתת יותר אך אצלך קיימת בעייה שהרכב מאבד כמות גדולה של שמן בטווח קטן מאוד של קילומטרים. ליטר שמן ל-1000 קילומטר זה לא מעט. על פניו יכולה להיות בעייה של גומיות שסתומים קרועות או סדוקות שדרכם נעלם השמן. הפלאג שראית שהיה מוצף שמן יש סיכוי שדרך גומיות השסתומים של אותו פלאג קרועות לחלוטין ודרכם עובר שמן אל הצילינדר והבוכנה ומשם ניזרק לכיוון אותו פלאג. הוצא את הפלאגים ובדוק מצב שריפת שמן עליהם, עד כמה איזור האלקטרודה צבוע לבן. אם יש שם הרבה לבן נישרפת כמות גדולה של שמן וזה מורה על בריחת שמן דרך גומיות השסתומים ויש להחליפם. כמו כן עליך לבדוק בנוסף אם הרכב מעשן.

:)
פורסם

שלום רב !

בנוסף לתגובה מעלי, אני מצאתי חובה לציין, שברכב עם שנתון עמו שלך, צריכת השמן היא סבירה, אך העובדה שציינת, שפלג אחד היה מוצף בשמן, יכולה להעיד על חשד לרינג שמן שחוק, הגורם לשריפת שמן גבוהה, אך אמורה להתלוות לה תופעת של עשן לבן תכלכל.

אין מניעה שתעבור לצמיגות 20/50 הדבר לא יגרום לנזק, בתנאי שתשתמש בשמן איכותי, עיניין הקרבורטור לא ברור, משום שלא פרטת, מה עשית עד היום בנידון, ומה תופעת הלוואי, מומלץ שתפרט יותר. באם הרכב מעשן, לא תוכל לעבור טסט, ותיכשל על עשן יתר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בעניין הקרבורטור:

היו רעידות וריח חריף של דלק בתא הנוסעים באוטו. בירור במוסך קרבורטורים הוחלפו כמו צינוריות (דלק?) שמחוברות לקרבורטור והיו בלויות או לא מורכבות כפי שצריך.

בנוסף הוחלף פלג אחר שהיה ספוג בשמן מבפנים. הסל"ד כוון ובבדיקה במכשיר גזים נמצא שכל הפליטות תקניות לאוטו בשנתון שלי (CO, HX וכו'). לא שמתי לב לעשן לבן מהאגזוז. אבדוק שוב האם יש עשן לבן.

לאחר התיקון בנסיעה מורגש הבדל גדול בביצועים אך יש עדיין מעט ריח.

אמרו לי שזה נורמלי לרכב בגילו. זה נכון?

 

בעוד כחודש אני אעשה טיפול שנתי לרכב (כולל פלאגים). נראה לי שעדיף לא לפתוח את הפלאגים היום רק כדי לבדוק.

במה כרוכה החלפת רינג השמן במידה והוא שחוק? מה המחיר ההוגן לעבודה כזו?

פורסם

אני ממליץ לך על מכון קרבורטורים באזור התעשייה של נשר, ''מגן קרבורטורים'',קןראים לו, עשה לי עבודה טובה ברנו 19 הקודמת והמחיר סביר

פורסם
בעניין הקרבורטור:

היו רעידות וריח חריף של דלק בתא הנוסעים באוטו. בירור במוסך קרבורטורים הוחלפו כמו צינוריות (דלק?) שמחוברות לקרבורטור והיו בלויות או לא מורכבות כפי שצריך.

בנוסף הוחלף פלג אחר שהיה ספוג בשמן מבפנים. הסל"ד כוון ובבדיקה במכשיר גזים נמצא שכל הפליטות תקניות לאוטו בשנתון שלי (CO, HX וכו'). לא שמתי לב לעשן לבן מהאגזוז. אבדוק שוב האם יש עשן לבן.

לאחר התיקון בנסיעה מורגש הבדל גדול בביצועים אך יש עדיין מעט ריח.

אמרו לי שזה נורמלי לרכב בגילו. זה נכון?

 

בעוד כחודש אני אעשה טיפול שנתי לרכב (כולל פלאגים). נראה לי שעדיף לא לפתוח את הפלאגים היום רק כדי לבדוק.

במה כרוכה החלפת רינג השמן במידה והוא שחוק? מה המחיר ההוגן לעבודה כזו?

 

שלום רב !

הריח יכול לנבוע משמן שנשרף, בגלל צמיגות שמן לא נכונה למצב וגיל הרכב, ותוצאות שרפת השמן מתבטאות בריח.

מכיוון שלא ניתן להריח דרך מסך המחשב, ותוצאות בדיקת הגזים נמצאו תקינות(לא ציינת תוצאות HCׂ), ולא ציינת הראטם בדקת בריחת גזי פליטה ממערכת הפליטה, יתכו והריח נוסע מנשם שלא מחובר ממכסה ההשסתומים, ל בית מסנן האוויר, או קרבורטור הזקוק לנקוי ושפוץ, למרות תוצאות הCO. מה תצרוכת הדלק ברכב, והאם בדקת לאחלרןונה?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...