Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ADSL או כבלים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל אנשי המחשבים,

אבא שלי יכול לארגן אינטרנט מהיר לבית (מאיפה שאני כותב עכשיו) במחיר טוב דרך העבודה.

הוא יכול לסדר או ADSL או כבלים, ויש לנו ברגע 56K :( .

השאלה שלי היא מה ההבדל בין שתי הטכנולוגיות?

מה שאני יודע זה כך:

1. ADSL רץ על קו טלפון וכבלים על כבלים :shock:

2. בשני המצבים כאשר מחוברים לאינטנרט הקו נשאר פנוי (יש לנו קו אחד בבית)

3. לפי מה ששמעתי כבלים יותר מהיר (אבל לא בטוח)

תעזבו שניה את המחיר בצד. אני מדבר בקשר של "מה עדיף יותר" ADSL או כבלים :?: מה ההבדלים/יתרונות/חסרונות :?::roll:

דרך אגב משהו חשוב - אם נסגור את הדיל הזה אז החברה תהיה נטוויז'ן (גם עשכיו אני בנטווי'זן).אני יודע שלכל חברה יש עדיפות בADSL או כבלים...אז אם מישהו יודע גם עלזה משהו...

תודה. :D

 

נ.ב - עריכה

"מה עדיף יותר" הכוונה למה יותר מהיר ואיך משתמשים (תמיד מחובר וכל החרא הזה או לא) בלי הקטע של המחיר. :wink:

פורסם

ADSL

-------

 

חסרונות:

 

1. חייגן VPN , מה שאומר שאתה כמו בחיוג טלפוני רגיל יכול כמובן...להתנתק!

2. נחשב להיות בלתי יציב לעומת הכבלים

 

יתרונות:

 

1. קו עד 8MBPS פרטי שלך לבד :)

2. ניתן להשמיש כמה מודמים עד כדי התנהגות של ראוטר (למבינים בלבד)

3. במקרה של התקפה (DoS) ניתן פשוט להתנתק ולהחליף איפי

 

 

כבלים

------

 

חסרונות:

 

1. כל השכונה גולשת על אותו קו שאתה גולש... משמע ביום כיפור ... לא יהיה טוב :)

2. התשתית בתחת , כל סופה זה מתנתק ומעצבן

3. התצורה על הפנים (ההתחברות) ..של ערוצי זהב לפחות ..

 

יתרונות:

 

1. יציב מבחינת התנתקות , כל עוד אין סופות רציניות וכו , יחזיק בצורה מדהימה (החזקתי קרוב לחודשיים רצוף)

2. תוכל לכבות את המחשב ולהדליק מאוחר יותר ועדיין תשאר מחובר ועם אותו אייפי

3. חיבור תמידי ללא צורך בחייגן

 

 

*** לגבי מהירות זה תלוי בחבילה שאתה לוקח (חצי מגה, מגה , מגה וחצי וכו וכו וכו) ובספק האינטרנט שלך - לא בADSL או כבלים

 

אני משתמש בכבלים

השתמשתי גם ב ADSL

 

המלצה שלי ... כבלים..

 

תהנה :)

פורסם

תודה על הנתונים. :wink:

בקשר למהירות, אני יודע שאני יכול לבחור חבילות ולפיהם ה UpStream וה DownStream. אני יודע שיש ספקים שאצלם המהירות איטית או מהירה יותר יחסית לספקים אחרים. אז אני שואל איך נטוויז'ן מתפקדת במהירות ל ADSL ובמהירות לכבלים?

פורסם

שתי הטכנולוגיות זהות מבחינתך.

קח את מה שבא לך, אם יש לך כבלים דיגיטליים בבית, עדיף כבלים (יש החזר בדמי מנוי או משהו כזה).

 

המהירות נקבעת על פי החבילה שאתה לוקח, וע"פ הספק, בגדול, ל-ADSL יש את החבילה המהירה ביותר.

 

 

נטוויז'ן יקרים בטירוף, אני לא רואה שום הצדקה לשלם להם את הסכום הזה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

מה גם שנטויזיון חיים בפלנטה אחרת.

כשהתחברתי ל ADSL לפני יותר משנה השארתי הודעות לכל הספקים הגדולים שהיו אז.

כולם חזרו אלי תוך שעה במקסימום (נזק בין לאומי תוך 15 דקות מהשארת האימייל באתר שלהם :shock: ). אני עדיין ממתין שהם יתצרו קשר, כך גם היה בעידן ה ISDN.

היתי מחובר גם לאינטרנכס זהב, שרות טוב אך הקו שלהם שווה לתחת.

כיום אני עם נזק בין לאומי ומאוד מרוצה מהם. כמעט ואין ניתוקים והמהירות דיי גבוהה.

רן.

פורסם

דווקא בין לאומי על הפנים במזמן האחרון וביכלל בפינגים יש להם המון נפילות והרבה לקוחות מעוצבנים מזה.(לפי פורום הכבלים כולם שם כבר מאסו מנזק בין לאומי).

 

אני מחובר ב ADSL 1.5 מגה ב 012 והספק הזה לפי דעתי התמורה הטובה ביותר לכסף היום יציב מאוד והורדה טובה.

פורסם
שתי הטכנולוגיות זהות מבחינתך.

קח את מה שבא לך, אם יש לך כבלים דיגיטליים בבית, עדיף כבלים (יש החזר בדמי מנוי או משהו כזה).

 

המהירות נקבעת על פי החבילה שאתה לוקח, וע"פ הספק, בגדול, ל-ADSL יש את החבילה המהירה ביותר.

 

 

נטוויז'ן יקרים בטירוף, אני לא רואה שום הצדקה לשלם להם את הסכום הזה.

 

המחיר של נטויז'ן הוא לא הבעיה (שיחת טלפון פעם בחצי שנה למוקד, "שלום, אני מעוניין להתנתק" - "למה ?" שואלים מהצד השני... "המחיר יקר" אתה עונה. תוך דקותיים המחיר הרשמי יורד לחצי, שזה בערך 70 ומשהו שח ל 750Kbit) - ויש להם תשתית מצויינת. אני מחובר אליהם כבר מעל חצי שנה (ADSL) בלי שום בעיות מיוחדות גם בשעות העומס ולא התאכזבתי מהשירות (תמיד ענו מהר וחזרו אליי עם תשובה כמו שהבטיחו).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בתור תומך טכני באחת מחברות האינטרנט קבל את עצתי ותבחר בADSL עם מודם אלקטל של בזק.

 

לכבלים יש מחלות לידה מפה עד לירושלים ומספר הפניות מלקוחות שלהם הוא מהגבוהים...

גם השרות שהם מעניקים כשצריך לפנות אליהם בינוני ומטה.

 

עם ADSL אתה יכול לקבל את אותם ביצועים ובלי הצורך בספק משנה כמו הכבלים אלא ישירות לחברת האינטרנט.

 

מבין המודמים של הADSL, אל תתפתה בשום אופן למודם פנימי כי הם גורמים לצרות בצרורות.

מודם רגיל על מודם USB, פשוט אמין יותר.

האלקטל השחור הוא המודם עם הכי פחות תקלות וגם כשכבר יש - הן הקלות ביותר לפתרון.

פורסם

אבל אני חייב לחלוק עליו בכמה דברים.

א. מבדיקות שאנחנו עורכים בהנדסה בחברה (על כל מיני פיצ'רים זוללי רוחב פס)

מתקבל הרושם הבלתי נמנע שהכבלים עדיפים משמעותית :!:

ב. למרות האמור לעיל, אני בבית מחובר עלך ADSL עם מודם פנימי, ומעולם לא

חוויתי בעיות כלשהן (טפו טפו טפו), אבל כאן אני נוטה להאמין למה שרועי אומר,

כי הוא תומך טכני ויש לו בקטע הזה הרבה יותר ידע וניסיון ממני.

ג. עוד דבר שעושים זה בדיקה של רוחב הפס ללקוח, בקטע הזה אני יכול להמליץ לך על

אחת משלוש המפעילות שיחות בינלאומיות (ברק013, קווי זהב012, או בזק בינ"ל014),

להן יש את התשתיות הנרחבות ביותר, וזה חשוב :!:

ד. כמובן אי אפשר בלי פרסומת, אני (וגם רועי-הסגרתי אותך :) ) עובדים בברק013.

בכל מקרה הכי חשוב,

תהנה

פורסם

ד. כמובן אי אפשר בלי פרסומת, אני (וגם רועי-הסגרתי אותך :) ) עובדים בברק013.

 

NOT FOR LONG :D

למזלי... :lol:

 

בכל מקרה - בכך שאין עדיפות לכבלים התכוונתי בעיקר לכך שמגיעות כמות גדולה מדי יחסית לכמות הלקוחות שלהם אלינו עם בעיות... ולא ממש להבדלי מהירות שזה נושא שבתמיכה אני פחות נתקל בו.

פורסם

בעיקרון לי יש ADSL בבית, ואני די מרוצה

מה שנחמד מאוד במודם שלהם (אצלי זה האלקטל החיצוני) זה שניתן להפוך אותו לראוטר בשינוי כמה הגדרות פשוטות, כלומר אפשר לעשות שמספר מחשבים יחוברו למודם בו-זמנית, ללא תלות אחד בשני

יובל.

פורסם

אוקיי, הצלחתם לסבך אותי עכשיו, אני חלוק בדעותיי. :?

 

לרועי וחברו, הדיל שאבא שלי יכול לארגן דרך העבודה הוא רק בשיתוף עם נטוויז'ן, לכן אני יתחבר רק לנטוויז'ן.

אחרי שהביאו לי כמה נתונים יש לי עוד כמה שאלות: :D

1. איך הפינג בנטוויז'ן? האם יש להם הרבה נפילות?

2. בקשר לתשתית, הקטע שבו אם אני מרוחק מהמרכזיה הפינג שלי נמוך והמהירות גם. האם זה בADSL, כבלים או בשניהם?

פורסם

בכבלים אני לא מבין הרבה, אבל ב-ADSL אני מתעסק כבר 4 שנים.

אז לשאלתך - המרחק מהמרכזיה אכן משפיע, אבל מה שזה אומר זה שאם אתה רחוק מהמרכזיה אז פיזית לא תוכל להסתנכרן על 8 מגה, אלא נניח על מקסימום 4. זה לא ממש משנה כי המגבלה שלך היא בחבילה שבחרת.

גם אם הלכת על החבילה של 1.5 מגה, אתה עדיין מגיע לקצב הזה בקלות.

 

בקשר לעניין של IP קבוע או לא - לדעתי עדיף IP שמשתנה מדי פעם. אם אתה במאגר של איזה האקר, אז אתה לא רוצה להיות שם תמיד. ובאותו עניין - חובה לשים איזה FIREWALL ביתי כי רק אז תקלטו כמה מנסים לפרוץ לכם.

ואם רציתם לשים אתר בבית ואתם צריכים IP קבוע - אז יש מספיק שירותי DNS2GO שנותנים לכם את זה.

 

דבר חשוב נוסף - לשים לב למהירות UPSTREAM בחבילה. בדרך כלל ספקי האינטרנט נותנים מהירות נמוכה כדי להקשות עליכם להחזיק אתר אפקטיבי בבית. הם רוצים שיחזיקו אתרים על השרתים שלהם בתשלום (יקר).

×
×
  • תוכן חדש...