Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,



היום לקחתי את האוטו של חברה שלי לשטיפה, ואחרי השטיפה שמתי לב שהנורה בפינה הימנית קידמית (אני חושב שזה אורות חנייה ברכב הזה) דולקת קבוע. כיביתי את הרכב והיא עדיין דלקה ולא משנה איזה אורות כיביתי והדלקתי הנורה תמיד המשיכה לדלוק. בסוף פשוט פירקתי את הפנס וניתקתי את הנורה.

מישהו יודע למה נורה הזו לא ניחבת? מה אני יכול לבדוק או לעשות?

 

תודה מראש:-)

פורסם

יש סיכוי אוליי בזמן השטיפה נרטב לך אחד המגעים ונוגע בחוט אחר או שיוצר קצר בין 2 חוטים ולכן הנורה דולקת קבוע... תנסה לחכות יום יומיים שיתייבש כמו שצריך...

פורסם

תנסה בזהירות לפרק את הנורה, ולראות אולי נשארו מים בבית הנורה אשר גורמים לקצר.

לא הייתי מחכה יום יומיים. המצבר שלך עלול להיות בסכנה.

alfa 156 2.5.

פורסם
תנסה בזהירות לפרק את הנורה, ולראות אולי נשארו מים בבית הנורה אשר גורמים לקצר.

לא הייתי מחכה יום יומיים. המצבר שלך עלול להיות בסכנה.

 

שיחכה יום יומיים עם המנורה מפורקת, כמו שהיא עכשיו על מנת שלא יגמר לו המצבר.

פורסם

יש אפשרות שמתג על הגה לחוץ. וכול השער המנורות שרופות.. או ש עם יש הזעקה דרוכה, אין אפשרות אחרת לקצר עם יש קצר פיוז נשרף!!

פורסם

עדכון:

 

מסתבר שיש כפתור מעל ההגה שהוא חלק מהאזעקה, והאזעקה לא תקינה והיא זו שגורמת לבעיות חשמל כמו הנורה הקדמית.

אחרי כיבוי האזעקה הכל עובד כשורה.

 

תודה להמלצות :lol:

פורסם

על גלגל הגה ישנו מתג שאחראי לאורות חניה. כשהוא לחוץ גם אורות החניה דולקים ולא רואים על כך התראה בלוח שעונים.

כנראה כשניקו את הרכב לחצו על המתג הנ"ל.

אם הוא אכן לחוץ ורק נורה אחת דולקת, זה אומר ששאר המנורות שרופות.

×
×
  • תוכן חדש...