Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

WRC ראלי ניו-זילנד 2010


דובי מילר
שימו לב! השרשור הזה בן 5127 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

הגענן לסיבוב החמישי באליפות העולם בראלי לעונת 2010 ואולי לאחד ממרוצי הראלי החביבים מכולם - ראלי ניו-זילנד.

למה חביבים ? אתם שואלים , ובכן תנאי הדרך - עפר רך ומהיר שלא גורם למכוניות לסבול יותר מדי, השבילים מרובי הפניות ידידותיים בדרך כלל וזורמים מפנייה ימנית לשמאלית לימנית וכן הלאה, כאשר מזג האויר מתעצבן ונהיה קצת רטוב ובוצי אז החגיגה עוד יותר מושלמת , כייף אמיתי .

תמיד כאשר מגיעים לשאלה למה בעצם ניו-זילנד נמצאת באליפות העולם אז התשובה היא בדרך כלל בגלל המסורת רבת-השנים, הראלי המאורגן בצורה נהדרת וכעת, בשיטת הזוגות החדש, הוא משמש כבן-זוג לראלי אוסטרליה והארגון משותף בכדי לחסוך בהוצאות .

 

סבסטיאן לואב מגיע לניו-זילנד כשהוא, שוב, מוליך את אליפות העולם לאחר 3 ניצחונות רצופים ודווקא הפעם יותר מתמיד ישנה הרגשה קטנה באויר כי פטר סולברג מסוגל לעקוץ אותו. למה דווקא שם ? במשך כל השבוע האחרון בחר סולברג להתאמן בניו-זילנד, יושב ליד ההגה של ה-C4 עוד ועוד קילומטרים ודואג לכוון את המכונית הכי טוב שיש, מנצל את העובדה שהוא רשום לאליפות העולם כקבוצה פרטית - M2 ולכן אין לו הגבלה על אימונים מחוץ לאירופה וגם הגבלת אימונים לפני כל ראלי, דבר שקיים כמובן אצל קבוצות היצרן - סיטרואן ופורד.

 

לפני שנרוץ עם פרטים לגבי ניו-זילנד השנה , תזכורת קצרה (ארוכה האמת..) מה היה בפעם הקודמת בניו-זילנד, 2008 -

 

http://www.youtube.com/watch?v=u-I6dlrHGXQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

תהנו

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ירון

 

לצערנו הרב יורוספורט לא משדרים השנה את ה-WRC אלא רק את ה-IRC, שם יש להם אינטרס ברור, הם שותפים מלאים באליפות הזו..

 

את ה-WRC ניתן לראות, בדרך חוקית, אמנם לא בתוכניות מלאות אלא בקטעים קצרים יחסית באתר - http://WWW.WRC.COM ובסרבר היוטיוב שלהם .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לילה טוב

 

וממש לפני שמזנקים, תזכורת מעונת 1986 - קבוצה-B עם כל המכוניות שאנחנו אוהבים-

 

http://www.youtube.com/watch?v=cxwPRoU4tUI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

מקווה שתהנו

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב

 

בזמן שישנתם בניו-זילנד החל הראלי וכעת כבר הסתיימו להם 6 קטעים.

בקטע הראשון של הראלי היה זה פטר סולברג שפרץ קדימה, קבע את הזמן המהיר מכולם ותפס את ההובלה, אוג'ייר שני ולאטבלה שלישי.

לואב, שזינק ראשון בגלל מיקמו באליפות העולם כמובן, נאצץ לנקות לכולם את השבילים וסבל.

ככל שהראלי התקדם היה זה סבסטיאן אוג'ייר שאותת שאולי הפעם זה הזמן שלו, קבע את הזמן המהיר ביותר בקטע השנ וחזר על כך גם בקטעים החמישי והשישי.

סבסטיאן לואב סבל מחוסר מזל כאשר בניסיון להילחם על הזמן האבוד שאיבד, בגלל מיקומו, פגע בגשר צר ואיבד דקה, מה שדירדר אותו עד למקום השמיני, בהפרש 1:35 שנ' מאוג'ייר המוביל בראלי .

ואם תהיתם איפה מיקו הירבונן הוא כעת חמישי בהפרש של 17 שנ' מהמקום הראשון.

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבת שלום

 

למי שלא ראה, התאונה של לואב ב-SS4 -

 

http://www.youtube.com/watch?v=9YV6W3iZXxA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליום השני בראלי ניו-זילנד הגיע סבסטיאן (כפול שניים) אבל עוד לפני כן מי עשה "טעות" היה פטר סולברג שתפס את ההובלה, מוותר על טקטיקות לטובת ההובלה, תוך ידיעה שהדבר הזה יעלה לו ביוקר במשך כל היום כאשר ינקה את השבילים לכולם.

 

שבת שלום

 

מי שהחליט לנהוג עם הראש ולא עם הרגל היה סבסטיאן אוג'ייר, מתעלם מעניין ביטול הטקטיקה בהסכמה אצל הקבוצות. אוג'ייר מוכיח בהחלט עד כמה הוא טוב ותופס את ההובלה בראלי ניו-זילנד, הניצחון כמעט בטוח, לא ?

הגורם שאף אחד לא לקח בחשבון במשוואה הזו הוא סבסטיאן נוסף, לואב .

לאחר שאיבדו זמן יקר בתאונה עם הגשר ביום הראשון החלו אלופי העולם לואב ואלנה את היום השני של ראלי ניו-זילנד במקום מרוחק ממחשבה בכלל על מקום בצמרת, פודיום ודגדוג של הניצחון.

סדרת זמנים מהירים מאד שקבע לואב הביאו את מלקולם ווילסון לחשב ולהגיע למסקנה כי לואב היה מהיר מאוג'ייר ב-8 עשיריות לכל קילומטר וכאילו יש לו עוד 80 כוחות-סוס...

ווילסון אמר שהוא לא ראה עדיין נהיגת ראלי כזו ב-WRC מאז ומעולם (ואני אתקן אותו ואשלח אותו לראות את ארי ואטנן בראלי מונטה-קרלו או את אוריול ודלקור, גם הם במונטה-קרלו ) אבל נקודה אחת ברורה - עם ההפרש המזערי של אוג'ייר כעת, לואב בהחלט, ובהתאם כמובן להוראות שיקבל אוג'ייר , יהיה זה שיסיים את ניו-זילנד ראשון באחד מהקאמבקים המפוארים ביותר שזכינו לראות. 5.3 שנ' כרגע, משהו ממש לא משמעותי .

 

אגב, עוד מישהו חוץ ממני חושב שסורדו בדרך החוצה מסיטרואן ?

 

ופורד ? רק לאטבלה עוד מדגדג משהו במקום השלישי.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דובי, אתה צודק , פשוט זלמן סתם חימם את האוירה !

 

זו ההודעה שלי מהבקר בשרשור המקביל....

 

מישל

 

שבת שלום

 

עד שדובי יתעורר לאוב עושה את הבלתי יאומן !

 

לאחר שביום הראשון לאוב מאבד דקה + 24 ש' לאחר שנכנס בגשר , הוא הסביר שזו היתה טעות נהיגה והמכה בגשר פגעה בנעילת הדלת שלו ואיבד את רוב הזמן בניסיון לסגור אותה , לא נותרה ברירה אלא להמשיך כשהאבק ממלא את החלל וברוב הקטע החזיק את הדלת בידו השמאלית.

בסוף היום הוא מודיע ,שיש לו סיכוי בכל זאת לפודיום, על אף הפיגור של יותר מדקה !!

 

היום , הוא מזנק בטירוף , כש-155 קמ' לפניו ב-8 קטעים מאתגרים , והנה התוצאה וצמצום הפערים מהמקום הראשון (אוג'ייר סבסטיאן):

 

סטייג' 10 -לאוב מנצח 4- ש'

סטייג' 11 -לאוב מנצח 6- ש'

סטייג' 12 -לאוב מנצח 27- ש' !!!!!

סטיג' 13 - לאוב שני 0.2+ ש' (איזו פאדיחה!!)

סטייג' 14 -לאוב מנצח 14- ש'

סטייג' 15 -לאוב מנצח 9- ש'

סטייג' 16 -לאוב מנצח 14.5- ש' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סטייג' 17 -לאוב שני 0.2+ ש' (איזו פאדיחה!!)

 

דירוג כללי לאחר היום השני :

 

1. אוג'ייר

2. לאוב +5 ש'.

3. לטבלה +33 ש' !!!!!!!!!!!!!

4. סורדו +47 ש'.

5.זלמן סולברג :-D:-D:-D +53 ש' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. הירבונן +1 דקה.

 

מה יש כאן להוסיף ????????

 

כן שכחתי - דובי ! סיקור נרחב שלסלי יוכל להתאושש !

 

מישל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחר צהריים טובים

 

לפני שמזנקים לסוף הראלי חשוב לזכור דבר חשוב .

לואב זינק שביעי וקיבל שביל עפר דמוי אספלט, אין צורך להוסיף הרבה בכל הנוגע לאחיזה שקיבל לצמיגים שלו אל מול אלו של פטר סולברג למשל, שאצלו השבילים היו עדיין עפר "טהור". כל זה לא בא בכדי לגרוע כהוא זה מיכולתו וגודל הישגו של לואב לצמצם פער ענק במונחי ראלי של דקה-פלוס.

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובות שונות על ההישג הנפלא של המאסטרו מהיום !!

 

אוג'ייר - עמדת הזינוק של לאוב היום (שביעי) אומנם נתנה לו יתרון , אולם זמניו היו יוצאים מגדר הרגיל !

 

הירבונן - לאוב פשוט מרשים ביותר , בלתי נתפס !!

 

לטבלה - המהירות של לאוב מפלנטה אחרת !!

 

מלקולם ווילסון (מנהל קבוצת פורד) - חשבתי שיוכל לסיים את הראלי על הפודיום ,אך מה שלאוב עשה היום הוא יוצא מן הכלל !!

 

לאוב עצמו - אני מאושר , התקפנו ישר מהרגע הראשון כשהמטרה היתה לתפוס את המקום השני , כעת הכל אפשרי , ידעתי שעמדת הזינוק נתנה לי יתרון , אני מלא מוטיבציה !!

 

היום השלישי של הראלי - 81 קמ' מחולקים ל-4 קטעים בלבד , אופי המסלול משתנה מקטעים טכניים מאוד עד מהירים מאוד ,משולבים באספלט ועפר גם יחד ,כשלקראת הסוף, המסלול עובר לאורך שפת הים כשבצד השני סלעים מאיימים , כך שטעות הכי קטנה עלולה להיות קריטית !!

 

מקווה שלסלי יחייך מחר !!

 

מישל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"מה יש כאן להוסיף ????????

 

כן שכחתי - דובי ! סיקור נרחב שלסלי יוכל להתאושש !

 

מישל"

 

ענק!

 

עד עכשיו שכחתי לגמרי מהראלי ורק עכשיו (בגלל יורוספורט האלו!!!) התעדכנתי מהאתר של WRC ומהפורום ולאורך כל השרשור עלתה בי השאלה, לאן נעלם סורדו?

בעונה שעברה הוא היה על הפודיום ברוב המירוצים, מה קרה העונה?

חבל לי נורא על הבחור, חשבתי שיהיה לו סיכוי לאליפות בעתיד הקרוב...:cry:

וחייבים להוריד את הכובע לפני סבסטיאן אוג'ייר!!! הוא קפץ קפיצת מדרגה מדהימה משנה שעברה! מדהים! עוד קצת נסיון ובשנה הבאה הוא מאיים על האליפות איום אמיתי.

 

מישל ידידי, אין כבר מילים להגיד על המלך...ממש! כל הנהגים וראשי הקבוצות הגיבו בתדהמה והמון כבוד לתופעה הזאת שנקראת סבסטיאן לואב.

צימצום זמנים כזה ירשם בדפי ההיסטוריה ללא ספק! מלך אמיתי!

זלמן (גם ידידי), סולברג נהג נהדר ודמות תיקשורתית מס'1 כיף לראות אותו ויש אליו המון כבוד, אבל הוא לא עומד ולעולם לא עמד בקנה אחד עם כבודו, אין מה לעשות

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5127 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...