Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש/תצוגה ?


e.e
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב חדש וקיבלתי אותו היום (לא רלוונטי איזה רכב), משהו לא מסתדר לי ואני מבקש את עזרתכם משום שאני רוצה לאמת את חששותיי.

כשרכשתי את הרכב והתמקחתי על המחיר נציג המכירות ניסה לדחוף לי במחיר שרציתי רכב מתצוגה מסניף אחר.

בסוף העסקה נסגרה על רכב חדש לגמרי.

היום כשאספתי את הרכב הבחנתי שאין ניילונים על המושבים וכי מיכל הדלק 60% מלא על הצג מורא 15 ק"מ , ע"פ מירב ידיעתי רכב חדש מגיע עם טנק דלק כמעט ריק, הגעתי הביתה והבחנתי בתקלה באזעקה/נעילה מרכזית.

האם ישנה אפשרות שבכל זאת קיבלתי את רכב התצוגה ?

העניין מעלה לי את הדופק והוריד בראש בולט עקב כך, מה לעשות ? כבר לרוץ למוסך בעניין האזעקה ?

האם אני סתם פרנואיד ?

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

אני קיבלתי שני מאזדות 3 עם כמות דלק זהה של 15 ליטר +-

והקילומטרז' היה בראשון 6.4 ק"מ ובשני 45.4 ק"מ - שניהם מחברות ליסינג שונות.

 

לדעתי 15 ק"מ זה נורמלי לגמרי.

 

אתה יכול לעשות טריק קטן לסוכנות רכב שממנה אתה חושב שהביאו לך את הרכב,

פשוט מאוד להגיע לשם (כמובן שזה תלוי איפה זה נמצא) ולשאול בתמיהה את אחד הסוכני מכירות: "תגיד, לא מזמן היה פה רכב X בצבע Y נכון?" - אני מאמין שישר תקבל את התשובה.

Polo 2012

פורסם

גם אנחנו קיבלנו את הרכב עם 15 ק"מ על הצג, זה בסדר גמור.

יש מצב שאת האזעקה התקינו פה בארץ שזה לא פעם מסביר את התקלות

ומה זה קשור אם הרכב עמד בתצוגה לזה שיש בעיות עם האזעקה?

בתצוגה הוא לרב עומד בכלל בלי מצבר מחובר.

פורסם

את כל הרכבים החדשים שקניתי קיבלתי עם משהו כמו בין 5 ל 10 ק"מ כל אחד

ובקשר לניילונים גם אני לא קיבלתי בשום רכב ניילונים

ולכולם הגיע מיכל דלק מלא אתה משלם על זה,ככה זה לפחות בהונדה

Vw Polo GTI

פורסם

רכבים מאולמות התצוגה זה רכבים חדשים לכל דבר. שנית, היום מורידים את כיסויי הניילון מהריפודים לפני מסירת הרכב ללקוח.

פורסם

רכב מאולם תצוגה, זה באמת רכב חדש לכל דבר?

אני לא חושב שראוי לכנות רכב שעשרות ומאות איש מיזמזו אותו חדש, כמובן שזה לא רכב משומש אך בהחלט מי שרוכש רכב שעמד בתוצגה צריך לדעת על כך ולקבל פיצוי כל שהוא.

פורסם
גם אנחנו קיבלנו את הרכב עם 15 ק"מ על הצג, זה בסדר גמור.

יש מצב שאת האזעקה התקינו פה בארץ שזה לא פעם מסביר את התקלות

ומה זה קשור אם הרכב עמד בתצוגה לזה שיש בעיות עם האזעקה?

בתצוגה הוא לרב עומד בכלל בלי מצבר מחובר.

 

 

כמובן שהתקלה באזעקה קשורה לזה שהרכב עמד בתצוגה, מה שבאתי לבדוק ע"ג הפורום אם אכן זה רכב מתצוגה או לא.

אני שילמתי על חדש ואני מצפה לחדש ותצוגה מבחינתי זה לא חדש !!!

לגבי התקלה באזעקה זה כבר משהו אחר, אני אצור קשר מחר ואני אבדוק את זה.

בכל אופן לאור התגובות של כולם אז קצת נרגעתי לגבי הנושא הנדון.

תודה לכם ושבוע טוב

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

אני לא חושב שראוי לכנות רכב שעשרות ומאות איש מיזמזו אותו חדש, כמובן שזה לא רכב משומש אך בהחלט מי שרוכש רכב שעמד בתוצגה צריך לדעת על כך ולקבל פיצוי כל שהוא.

 

יש משהו בדבריך, אבל בוא ונביט על העניין מכיוון הפוך:

מה עדיף, רכב שעמד באולם התצוגה של היבואן, נישטף כל הזמן ולא ראה שמש או רכב חדש שעמד 10 חודשים במגרש חניה ליד אילת, באבק בחום ובשמש - נכון שהתשובה כבר פחות חד משמעית?

פורסם

לא כל רכב עמד שנה באילת. אני לדוגמה תמיד חיכיתי איזה חודש עד שהאוניה תכנס לנמל. עדיין עדיף רכב מהנמל. הוא מצופה בניילונים ששומרים על הצבע והגלגלים מכוסים באבק שמונע קרינת השמש עליו. 

פורסם

האם אתה זוכר מכוניות כמו שלך ממתינות למסירה לבעליהן כאשר קיבלת את הרכב שלך?

האם היו עליהן ניילונים?

 

לא כל רכב מגיע עם ניילונים וזה תלוי ביצרן וביבואן (שלפעמים מוריד אותם).

15 ק"מ זה סביר ביותר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

הוא נוסע מהמפעל למובילית ומהמובילית לחניה באוניה ומהאוניה שוב למובילית או לחניה בנמל וכן הלאה.

פורסם

רכב מתצוגה אמור להימכר בפחות ממחיר רכב חדש.

אומנם ליקקו את הרכב כל יום ויום, אבל גם פתחו וסגרו כל כפתור וידית במשך עשרות אלפי פעמים לאורך חיי התצוגה.

לכל חלק יש אורך חיים: כשאתה מנצל באינטנסיביות את אורך החיים על פני תקופה קצרה, משמעות הדבר שתקלות יגיעו מוקדם מהצפוי.

אומנם לא תקלות מנוע וכד', אבל גם ידית הפתיחה והסגירה היא בעלת אורך חיים. נניח שידית דלת הנהג תוכנה לפתיחה של 100.000 אלף פעם. אם הרכב עמד בתצוגה במשך כשנה ופתחו את הדלת 20,000 פעם, משמע שרוכש הרכב מקבל מוצר שאיכותו פחותה מחדש והוא זה שבסופו של דבר ישא בנזקים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
האם אתה זוכר מכוניות כמו שלך ממתינות למסירה לבעליהן כאשר קיבלת את הרכב שלך?

האם היו עליהן ניילונים?

 

לא כל רכב מגיע עם ניילונים וזה תלוי ביצרן וביבואן (שלפעמים מוריד אותם).

15 ק"מ זה סביר ביותר.

כוונה לניילון לבן שמודבק על מכסה מנוע וגג. אני חושב שכולם שמים אותם. מכוניות פרמיום באות באריזת מתנה על כל הרכב.

פורסם
רכב מתצוגה אמור להימכר בפחות ממחיר רכב חדש.

אומנם ליקקו את הרכב כל יום ויום, אבל גם פתחו וסגרו כל כפתור וידית במשך עשרות אלפי פעמים לאורך חיי התצוגה.

לכל חלק יש אורך חיים: כשאתה מנצל באינטנסיביות את אורך החיים על פני תקופה קצרה, משמעות הדבר שתקלות יגיעו מוקדם מהצפוי.

אומנם לא תקלות מנוע וכד', אבל גם ידית הפתיחה והסגירה היא בעלת אורך חיים. נניח שידית דלת הנהג תוכנה לפתיחה של 100.000 אלף פעם. אם הרכב עמד בתצוגה במשך כשנה ופתחו את הדלת 20,000 פעם, משמע שרוכש הרכב מקבל מוצר שאיכותו פחותה מחדש והוא זה שבסופו של דבר ישא בנזקים.

.

 

אתה רציני?, אתה חי בסרט...

לפי חישוב של אולם תצוגה שעובד 6 ימים בשבוע יוצא שבכל רכב פתחו וסגרו דלת כל יום קרוב ל70 פעמים?

 

כל יבואן היה מת ש70 לקוחות יכנסו לבדוק כל רכב באולם.

×
×
  • תוכן חדש...