Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח לכולם,

 

מבקש את עזרתכם, אם תיתקלו במהלך טיולי החג:

 

קרוב משפחה של אחד ממכריי בעבודה, יצא מביתו אתמול בערך ב-10 בבוקר, לאחרונה נתקבל אות ממכשיר הטלפון שלו מאיזור בית דגן, מאז המכשיר כבוי.

 

יש למשפחה מספיק סיבות לחשוש, כך שכל עזרה תתקבל בברכה.

 

פרטים:

 

1. נהג ברכבו - סוזוקי באלנו כסופה, מספר רישוי 64-175-28.

2. לבש מכנס חאקי קצרים וחולצה ירוקה.

3. גובה כ-175 ס"מ, רזה, שיער קצר.

4. שמו הפרטי אריה.

 

אם מישהו ראה את הרכב או האיש, אנא פנו אליי

054-4588070, או לתחנת משטרה.

 

תודה

שמר.

פורסם

עברו 24 שעות מאז הבן אדם נעלם.

לכן, תטלפנו לחדשות ערוץ 2 ו- 10, הם יכולים לפרסם את שמו את פרטי גופו ואת הרכב.

מומלץ מאוד לפרסם גם תמונה.

בהצלחה, מקווה שישוב בריא ושלם.

שלומי.

פורסם

הבוקר ראיתי פרסום על ענין דומה באחד מאתרי החדשות.

אח"כ מצאתי באתר המשטרה - http://www.telaviv.police.gov.il/Index.asp?id=31428

היה כתוב שהוא נזקק לתרופות שאינן ברשותו ויש חשש לחייו.

עכשיו מצאתי את הידיעה הזאת: ttp://www.hnn.co.il/news_article69592.html

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...