Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנעה קשה כשהמנוע חם bmw


לוית
שימו לב! השרשור הזה בן 5141 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הנעה קשה כשהמנוע חם bmw

הרכב מסוג קומפקט שנת 1999 מד ק"מ 95000 .לאחר תידלוק בתחנה בטייבה משום מה הרכב החל לזייף.כשהמנוע חם ההנעה קשה אני לא יודע אים יש קשר לתידלוק.לעומת זאת בבוקר ההנעה קלה

תודה עבור התגובות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיימת לי בעיה דומה בפולקסווגן פאסט 1.8T 00'.

 

אני החלפתי כבר חיישן טמפ' ומשאבת דלק (לוולברו 255) וזה לא פתר לי את הבעיה.

מציע לך לנסות את מה שאמרתי כאן ולראות איך אתה מתקדם משם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלכי למוסך. תבקשי לבדוק האם חיישן הטמפ' מגיב ותקין (ע"י סריקה). באותו מוסך, תבקשי לבדוק מה הלחץ שמשאבת הדלק נותנת (באמצעות מד לחץ דלק). ע"פ התוצאות, תמשיכי לעבוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב חברים,

מדובר במכונית BMW קומפקט מנוע 1900 מודל 1999 עם 95,000 ק".

אני מבקש לשתף אתכם ולקבל חוות דעתכם על המקרה שלהלן:

ביום ה' האחרון, בשובי מהעבודה הרגשתי כי המנוע אינו עובד עגול וחותך. לאחר כ-5 ק"מ נסיעה הבחנתי כי מד הטמפרטורה עולה ומגיע לתחום האדום. עצרתי בשולי הדרך, וכשראיתי כי המאוורר אינו עובד בשתי המהירויות, קיצרתי את הפינים והפעלתי את המאוורר בצורה מכנית עד הגיעי למוסך (מרחק של כ-2 ק"מ) במוסך הוחלף היונית ובבדיקה המאווררים עבדו. משך ארבעה ימים הרכב אינו עובד עגול וכשהרכב חם ההנעה קשה ביותר.

בנסיעה בת"א הערב הבחנתי כי הרכב מתחממם שוב, כמובן בדקתי את המאוורר ומצאתי כי אינו עובד. קיצרתי שוב את הפנים של המאוורר, המנוע חזר לחום עבודה ולהפתעתי הרכב עובד בצורה עגולה בנוסף בכל התנעה חדשה שהתנעתי לבדיקה הרכב נדלק מיד ועבד עגול. מחר ייכנס שוב הרכב למוסך.

 

השאלה - האם ייתכן כי קיים קצר בבית הטרמוסטט שגורם גם לבעייה בחיישן החום והורס את היונית וגורם לרכב לקרטע.

בתודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5141 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...