Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי סיטרואן ZX וולקן 2.0 שנת 93

 

נתקלתי תופעה מוזרה, כאשר אני מבצע פניות ימינה עם הרכב באופן קצת יותר אגרסיבי מבדרך כלל ,

 

הרכב פשוט חותך בגז ולא מגיב, כאילו אין גז ואז חוזר להגיב מייד כאשר הרכב סיים את הסיבוב

 

באותו זמן שעון הדלק מראה ירידה משמעותית בדלק

 

אני סבור שהבעיה היא הספקת הדלק , האם משהו נתקל תופעה מסוג זה?

 

אשמח אם משהו יוכל לעזור לי בנושא ולפרט לי כמה שיותר.

 

בלי קשר כנראה שאגיע למוסך לבדיקה אבל חשוב לי להיות בקיא לפי

 

תודה מראש

 

נ.ב השאלה נשאלה גם בפורום PSI ללא מענה משמעותי

פורסם

תבדוק את העיניין ,עם מיכל דלק מלאה,

אני מכיר מישהו,שהיתה לו את אותה הבעיה בהונדה אצ'בק,

הוא פתח את מיכל הדלק,והשקית של המשאבת דלק היתה קרועה,

במיכל מלאה בסיבובים לא היתה בעיה ,רק ברבע מיכל היתה את הבעיה קירטועים

בסיבובים,

בהצלחה

 

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

פורסם

בתור בעלים לשעבר אני חושב שהייתה לי בעיה דומה במשאבת דלק, נפתרה ע"י החלפת אטם כלשהו.

 

פתרו במוסך השלושה בחדרה.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

רק כאשר אני פונה ימינה

 

העשרה שמדובר במשאבת דלק נראת לי די מציאותית

 

כאשר מניעים את הרכב כשהוא חם ה"סטארטרים" ארוכים וכשהוא קר אז הרכב מניע מייד, עוד סימפטום שמאפיין משאבת דלק, לכן אני שואל האם משהו יודע לומר לי היכן היא ממוקמת, אני סבור שהמיקום שלה זהה לרכבים מקבילים כמו 306

פורסם

ב306 היא יושבת מתחת למושב האחורי מאחורי הכסא שליד הנהג, אצלי היה דבר דומה אבל רק עם המחוג שהוא היה יורד בפנייה שמאלה , בכיכר לדוגמא מרבע טנק, היה יורד ל0 והמחוג נדלק, בעיה נפוצה ב306...

צרפתי זה הכי אחי

פורסם

למיטב זכרוני, גם ה 306 הספורטיביות וגם ה ZX וולקן דאז סבלו מהתופעה הזו, לרוב זה נגרם באמת מחוסר אספקת דלק כתוצאה ממיקום המשאבה ו\או מחיצות בתוך מיכל הדלק שפשוט נשברו או איבדו אם מקומן. החלפה של המשאבה לא פותרת את הבעיה הזו כי לא שם הבעיה.

בעניין ההתנעה הארוכה כאשר הרכב חם, ברוב המקרים תמצא אינג'קטור אחד לפחות או כל האינג'קטורים דולפים (זה לא קורה כשהרכב קר כי הדלק שכבר יורד לסעפת היניקה מתאדה לאט לאט ובבוקר כבר אין את הבעיה הזאת).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הי איציק תודה,

 

אם הבעיה לא במשאבת הדלק ,איפה היא?

 

הבעיה שלי זהה בדיוק לידידי שכתב מעליך, המחוג באמת מראה על אפס בפניות ימינה ולא מגיע דלק, מה זה יכול להיות

 

נ.ב האם זאת בעיה לחדש את דליפת האינג'קטורים באופן עצמאי

מה שאתה אומר שבמקום שיגיע דלק כאשר המנוע קר הוא דולף דרך האינג'קטור?

פורסם

המשאבה עצמה עובדת והיא מספקת לך לחץ דלק תקין כל עוד אתה לא פונה ימינה חזק. עד כאן הכל בסדר.

הבעיות מתחילות כאשר המשאבה לא נמצאת "טבולה" באופן מלא בתוך הדלק (סיבוב חד ימינה). אם תחליף את המשאבה, זה לא יפתור את הבעיה כי עדיין הדלק במיכל "יזוז" לצד שמאל בפניה חזקה ימינה.

מה עושים ? צריך להפעיל את חוש האילתור ולחשוב על פתרון שישאיר דלק מסביב למשאבה, גם בזמן סיבוב חד.

במכוניות חדישות יותר (206, 307, קסארה דור ראשון ודור שני וכו') המשאבה יושבת במעין מיכל פלסטיק עם שסתום חד כיווני בפנים (שמאפשר מעבר של דלק מסביב למיכל פנימה, אבל לא מאפשר למיכל להתרוקן). צריך לבדוק מה גובה פנים המיכל דלק של ה ZX שלך ולנסות לחשוב על פתרון יצירתי. הנה דוגמא למשאבה של 206\307.

 

בעניין המזרקים - ראשית, גש לאבחון לפני שאתה מספיד אותם. אם הם דולפים, רק החלפה תפתור את הבעיה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ראיתי באחד הפרוייקטים שלך שהחלפת משאבת דלק לוולקן

 

החלפת למשאבת דלק של סוברו 98 אימפרזה?, ושם ניתן לראות בבירור שיש מיכל סביב המשאבה

 

הבנתי גם שיש נתון גדישה שאמור להיות 3 באר

אותה משאבה של הסובארו לא מספקת כזה לחץ, השאלה אם ניתן להחליף ללא פגיע בביצועים?

 

לגבי המשאבה המקורית, כשאני חושב על זה זאת בעיה ממש רצינית..כיצד ניתן לפתור אותה ללא החלפה למשאבה אחרת עם קופסה?

פורסם

היה קשה אבל בסוף מצאתי את השירשור הנ"ל http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=116459&highlight=%D7%9E%D7%A9%D7%90%D7%91%D7%AA+%D7%93%D7%9C%D7%A7+ZX

 

בשנת 2005 הוחלפה משאבת דלק ברכב , הנהג העיקרי של הרכב הייתה למעשה היא(בחורה) רוב הסיכויים שלא בדקה את העיניין

 

בימים הקרובים אבדוק אם המשאבה מכוונת הפוך

פורסם

רציתי לתת לך את התשובה מהנסיון שלי, אבל אני רואה שמצאת אותה לבד....

 

 

אכן, התופעה הופיעה אצלי בעבר, ואכן מה שקרה זה שהמשאבה הייתה מורכבת הפוך (פתח לכיוון דופן ימין)

 

אם אתה פותח ,אני ממליץ לך להחליף את המסנן (בצורת שקית) שיושב על הכניסה למשאבה.

 

לגבי מיקום המשאבה, אם תרים את המושב האחורי, תראה 2 פתחים הקרוב לדופן ימין הוא המשאבה,השני שייך למצוף.

 

קח בחשבון שיהיה לך קצת קשה לפתוח את הפקק (בהברגה) כי כצפוי,הגישה שם מחורב*ת... אני עשיתי את זה בשעות הצהריים,שהאוטו רותח מחום וזה עזר....

 

אם תצטרך עזרה בנושא הזה,או כל מה שקשור לרכב הזה, בשמחה.

 

בהצלחה,

 

 

נתי

×
×
  • תוכן חדש...