Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להפך,

הטענות שלי נגד ה T1R הן לחלוטין לא קשורות ל "התגרזנות".

אני נוסע די עדין בד"כ, האחיזה של ה טויו לא רעה, אבל צמיג שגורם למשיכה חזקה בהגה למספר לא מבוטל של רכבים ממש לא מאפשר לחיות איתו ביום יום.

היבואן לא לוקח אחריות.

לא בטוח שהאקסלטו אוחז יותר אבל הוא משמעותית שקט, צפוי, טוב יותר על משטח רטוב ומשדר היגוי מדויק.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה לוקח תופעה שולית ואיזוטרית ומנסה להציג אותה כפגע רע בצמיגי ה T1R.

 

מעבר לזה שלא מדובר בתופעה נפוצה, אני מאמין שאחרי השרשור הענק שרץ כאן בנושא ואחרי הטרראם שעשו מסביב לעניין והמעורבות המלאה של היבואן בעניין, הם כן יעמדו מאחורי העניין במקרים הבאים (במקרה ובכלל יקרו).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מצטער אבל טעות בידך,

אני מהמקרים הבאים, לקחו את הצמיג שלי ל"מעבדה מיוחדת" והמסקנה:

להחזיק חזק:

יש סיכה קטנה שחדרה לצמיג, הם בנו תסריט שלם שאולי זה גרם לפנצ'ר, ואולי נסעתי בלי אויר.

אני מודד אויר בשני מדי לחץ שונים, דיגטילי ואנאלוגי פעמיים בשבוע, לא חסר גרם אויר.

בשורה התחתונה, התנערות מוחלטת, חוסר לקיחת אחריות.

 

לא שבאמת רציתי צמיג חדש שלהם (אני כבר עשיתי את הבחירה שלי) אבל אם לפחות היו מודים שיש בעיה בקו יצור מסוים\ פרט מסוים \ דגם מסוים הייתי יכול להבין שזה יכול לקרות.

הבעיה שלי היא לא שיש להם צמיג דפוק - תמיד יכול לקרות לכל חברה , הבעיה היא השיטה:

אתה לא תקבל שירות מזה שהתקין לך, הם רוצים להריץ אותך אליהם (סירבתי כמובן - שיקחו את הצמיג שלהם ו...).

פעמיים עשיתי כיוון פרונט במקומות שונים ואחרי שאני שילמתי מכיסי!!! על החלפת צמיגים ימין שמאל והוכחתי שהמשיכה התהפכה הם היו מוכנים לקבל את הצמיג לבדיקה ובסוף:

כלום, אויר חם, ריק, רק תירוצים והתחמקות.

1. אז לא , אני לא מאמין שזה יטופל אחרת בעתיד

2. זה לא מקרה שולי או איזוטרית מצאתי המון מיקרים דומים בארץ ובעולם (מה לעשות לא כולם כותבים ב carsforum)

3. ה "טררם" מוצדק, אני שילמתי על שתי בדיקות פרונט, מעבר מלא על כל מערכת הפרונט על הדרך החלפת תושבות בולמים חידוש גומיות ושאר ירקות שלא היו ממש במצב הדורש החלפה, יומיים של עבודה כדי ללות את הרכב בכל התהליך, עשרות טלפונים והמון נסיעות לצמיגאי וחזרה - הרבה כסף.

 

כל מה שקיבלתי מהיבואן זה שיחות מלוקקות של איזה איש שווק שחושב שבמילים יפות וסיבונים יפתרו הכלת מאחרי מצג השוא הזה עומד יבואן שפשוט מוכל מוצר בזול, צוות טכני רעוע, חוסר מתן שירות.

 

במשפחה יש לנו המון רכבים חלקם מסחריים כבדים שם צמיג עולה כמו סט שלם של מישלין אקסלטו, לאורך שנים התקנתי אצל צמיגי מושון ביפו, כל בעיה נפתרה בהחלפה מיידית בלי אבל בלי אולי, על הפרטים מסתדרים אח"כ.

 

פה זה כבר סיפור אחר , מוכרים לנו ל"ילדי ההיטק" המסובנים (למרות שחלקנו כבר לא ידלים) סיפורי סבתא על צמיג דמיקולו ,שמים איש שווק שמתחנף ואנחנו לפעמים נופלים בפח וקונים את הסיפור.

 

שימו לב שהשרשור המקורי איכשהוא "הועבר" לפורום הכללי במקום הטכני, ובכל פעם המישהוא הגיב לעיניין יש שם מישהוא שמסיט את הנושא ומתחיל לקשקש על שטויות. במקרה אני מכיר קצת את התחום וחברות שעושות "יחסי ציבור באינטרנט", קריא - מטשטשות עובדות, מגיבות בתשלום וכולי משגשגות היום. בקיצור- בלה בלה, שיווק, סיבון ושקרים, הכל חוץ משרות טוב ומוצר איכותי.מומלץ למי שאוהב שמורחים אותו.

 

 

אני חוזר לבסיס הפשוט, איש מיקצוע אמין וותיק , חברה מוכרת ובעלת מוניטין וראש שקט.

ומי שרוצה יקנה את הלוקש בזול, כמו שאומרים:

פריארים לא מתים הם רק מתחלפים.

 

יתכן שהמותג סביר(לא יותר ובטח לא מה שעשו ממנו פה בפורום), השרות והאחריות מבישים. אין ארוחות חינם.

פורסם

מה שפומפה אומר חמור מאוד ואני נזכר בסיפור על הקליאו ספורט (זה אתה נכון?) ודי מוציא לי את החשק להיקלע לתסריט דומה.

מצד שני אני עם זוכר סיפור (נדמה לי בVAG) על GSD3 שהתפוצץ בנסיעה על כביש 6 וחשש כביכול לסדרה בעייתית.

במקרה הראשון היה אפשר לחזור לסט המקורי (אם לא נזרק) ולהוכיח שכרגיל השינוי האחרון הוא הגורע.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

אכן אני אחד מבעלי הקליאו ספורט שנתקלו בבעיה, הוכחתי אותה ע"י החלפות ימין שמאל, אפילו בעלי הצמיגיה השתכנעו לבסוף.

משיכה חזקה בולטת ולא לינארית לכח התאוצה.

לזכותם של מכווני הפרונט יאמר שהם מיד הצביעו על הצמיגים (הרכב שלי ישר כסרגל, לא עבר שום תאונה, אפילו לא קטנה והוא מתוחזק מדהים) .

אין שום סיבה שהרכב פשוט יום אחד "יקום בבוקר" וימשוך. רק אני נוהג ברכב, אני זוכר כל בור ומהמורה, לא היה שום ארוע שהיה יכול להסביר את המשיכה.

 

בכל מקרה, פגמים אני מניח שיש בכל מותג אבל במקרה הזה מדובר על סדרה, היבואן התעלם לחלוטין וניסה להאשים את דגם קליאו ספורט (ולא חלילה את סדרת הצמיגים במידה של קליאו ספורט למשל).

 

אין לי בעיה עם זה שיש חבר'ה שבא להם צמיג אוחז במחיר נמוך כדי להשתולל אבל צריך להציג גם את הצד השני.


×
×
  • תוכן חדש...